Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ideer til åndelig fremlæggelse? (9kl.)
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:00
Hej JHN :)
Så er min projektopgave for 9. klasse afleveret, og umiddelbart er jeg godt tilfreds med resultatet.

På onsdag skal selve fremlæggelsen så bare foregå, og jeg mangler lidt ideer til hvordan man kunne få det gjort lidt interessant.
- der er sgu ikke noget mere dødsygt end bare stå og fortælle og halvvejs "læse" opgaven højt. (N)

Jeg og en veninde har haft om det spirituelle. I ved, ånder, healing, grafologi og astrologi, og alt det skrevne er rettet og aflveret (y)

Vi har allerede planlagt at det skal foregå i skolens fysiklokale, hvor det hele bliver mørklagt, og vi tænder nogle stearinlys osv., for ligesom at gøre det lidt åndeligt.

Men nogle der har en eller anden vild fed idé man lige kunne fyre af, udover at fortælle om indholdet?? Et eller andet der virker ret godt i forbindelse med emnet??

Jeg selv er lidt tom for ideer, men om ikke andet, så har jeg da weekenden til at gå og tænke lidt over det.

I må have en god weekend, i der her hæslige danske vintervejr >:( ;)
Hilsen Anne
Med ox'erne og tinkeren :)

0
0
Svar på denne tråd

jknkcjgjgchki
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:31
Vi gjorde det samme i 9. men i vores udtalelse stod der at ''uhyggen'' var totalt midslykkeds! Fedt!

Men hvis ik kan skaffe noget uhyggeligt diskret lyd og sætte på. Men det skal kun være så højt at man stadig har fokus på jer!

8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

fsdfsdfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 14:49
I kunne påkalde en ånd? Klæde jer ud? Være mystikske..

Alt efter hvad for en lærer det er, kan de blive noget så begejstrede... 8-) hehe

-Fri til at elske hvem hun vil, men bundet til at elske den umulige-
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 17:47
måske røelse ? Ku da være sjovt nok. Som Ann Katrine klæde jer ud, sådan "spåkone-agtigt"

Og et trick til alle hvis man er nervøs, var jeg engang, stod og rystede i stemmen osv :-P
Så lærte min far mig, at læse de to første linjer og tælle alle e'erne. Så arbejder hjernen med at tænke på noge andet, så den opfatter ik man er nervøs ;-D

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider