Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

tandlægen
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 18:08
hej.. Første skole dag, havde jeg fri. jeg skulle nemlig til tandlægen. Jeg skulle have rykket to tænder ud, så mine forældre yntes jeg skulle have fri.
Det var dejligt nok...
Men nu spørger jeg jer, er I andre der har fået rykket en tand/flere tænder ud?? Hvad sytes i så om det? I andre har i en komentar?

qnuzzer stellasven!
0
0
Svar på denne tråd

øhhhh..?
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 18:26
Jeg har fået rykket én tand ud. Det var da temmelig ubehageligt. Det er noget tid siden, så jeg kan ikke sp godt huske det. Men kan da huske at det gjorde ondt.. hva synes du?

Smuk og omgængelig oldenborg hoppe sælges!!! klik her for at se annoncen!
0
0
Svar på denne tråd

Muahahahahaa
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 18:41
Tak for oplysningen :) Har fået rykket 1 tand ud og det var en mælketand :D

Knus Fra Dark Devil ......Aka Ann?
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 19:00

Jeg fik rykket en del tænder ud af tandlægen da jeg var mindre :-/ Ikke særlig rart. Den sidste gang var jeg ikke bedøvet ordentligt så der gjorde det h*lvedes ondt. Siden har jeg haft tandlægeskræk :P

:D Mvh. Theis :D
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

gfhyfgjkghkl
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 19:34
Har fåer rykket en tand ud én gang. Men blev bedøvet så kunne ikke mærke det. Savlede bare hele tinden i ca. 1 time efter.

8-) Mojn Fra Bøhet! :-P
Hvorfor må smrte ikke være fysisk?
0
0
Svar på denne tråd

The Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 19:37
Har fået rykket 2 tænder ud... det gjorde lidt ondt men ellers....

Hva sys du?

:-P Kram Sascha :-P

1 gang Connemara - altid Connemara

Tidligere Smukke-sascha
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 20:38
fået rykket en ud, som var rimelig løs i forvejen, gjorde ik ondt.. Men det smagte ik godt *host host*

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 12:40
Jeg har fået rykket 7-8 tænder ud, 4 af dem var blivende, resten var mælketænder....
Selv om jeg jo efterhånden har fået gjort det mange gange, så gør det stadig lige ondt hvergang...
Det værste er bedøvelsen bagefter der hos mig plejer at vare op til 5-6 timer...
( og så smager det ikke godt :-P )

*the-horsegirl*

~heste er de bedste~

(men andre dyr er lige så gode :-P )
0
0
Svar på denne tråd

bagefter
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 15:56
jeg syntes det værste var smagen af bedøvelsen, og bagefter, der gjorde det virkelig ondt..! jeg kunne ikke synke overhovedt!

;-D heste er lykken ;-D
0
0
Svar på denne tråd

8 tænder rykket ud
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 16:51
Ja har fået rykket 8 tænder ud i alt, de 4 fordi at der ikke var plads i min mund til dem, og de sidste 4 var mælke tænder...

Jeg var sku' ikke lige så køn i den periode.. hehe Tandløs.. kunne lave mange sjove hovder og leje med maden.. hehe ;-D

Syntes at det gjorde ondt, selom jeg blev bedøvet. Fik så meget bedøvelse at jeg ikke kunne mærke mine læber, så jeg kom til at bide i dem, for jeg kunne ikke mærke noget..

Detter er ved at være mange år siden.
Så i dag er mine tænder Meget pæne. Så jeg er glad for at det blev lavet på den måde, så jeg blev også fri for bøjler..

Signe Andersen & Nørlunds Ascari
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kunne..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 18:12
... ikk mærke noget.. Inden jeg tog hjemmefra skulle jeg tage to beroligende piller, da jeg er "bange" for tandlæger :-P.
Jeg skulle ha en rykket ud som var dårlig, og da der ikke kommer en ny tand der hvor jeg skulle ha en fjernte, så skulle de opererer en visdom tand ud og sidde ned i det hul hvor de havde fjernet den dårlige tand fra..

Kunne ikk spise i nogle dage så jet tabte mig :-P.
Jeg var også helt hævet og blå på kinderne fordi de havde hævet så meget i mig :-P

Schakie&Camilla

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider