|
|
| *RideBilleder og Foldbilleder - Nislotti |
|
|
Heya..
Så var jeg lige ude og invistere i et nyt dækken  Derefter tog jeg op og ride, og hold da op et dejligt vejr vi har fået. Var det også i går, men i dag var det helt perfekt  Hun er jo heller ikke halt mere, båre dæjligt
Billeder:
Let ridning. Lige ved at sætte mig ned tror jeg
Gallop.
Trav.
Så fik min mor lige lov til at skridte af.
Jaehm  uopdragende hest
Og her igen i sin boks med det nye dækken.
Og her på fold med sin kjærest  Og man kan i venstre side se hovedet af hendes nye veninde
Hilsen Josse og Nislotti <3 Catch me, don't let me drop! Love me, don't ever stop! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Bøhet - jæs, det går fint, stille og roligt frem af. Men der er stadig meget arbejde i hende. Men ja, det går frem
Hilsen Josse og Nislotti <3 Catch me, don't let me drop! Love me, don't ever stop! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Bøhet - jaerh  Fik oz lige bestilt nye ridestøvler hjem, derby!  deeejligt, ska derover igen en gang i løbet af februar med min far, han har lovet jeg må få mere  mwhahah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjgjkljhgv |
| Forfatter:  |
Marianne13 |
| Dato:  |
15-01-2005 14:49 |
|
den er meget flot.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode billeder |
*Catja( Boyzen&Epona)* |
15-01-2005 15:59 |
|
Og sød hest  Er det ikke koldt at ride med en tynd bluse?  Puha jeg ville fryse  hehe
Det ligner lidt på første billede at sadlen lægger lidt langt fremme? Det er self svært at bedømme på billeder, men ja
Men fint ser det ud, og det ser ud til at gå fremad med hende
Mvh. Catja Boyzen og Epona - To drømmeponyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brumb rum |
|
|
Catja - nej den ligger skam som den skal, hun er bare meget lang i ryggen så det ser nemt sådan ud. Men jo det var da lidt koldt i starten, men fik hurtigt varmen, så da solen kom blev blusen hurtig varm  Kan bare ik ride med jakke på, føler mig sårn helt stiv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The Overskrift |
|
|
Smuk hest, men sidder du ikk lidt højt oppe med hænderne? Nej, glem det! Jeg har ikk så meget forstand på det!
Kram Sascha 1 gang Connemara - altid ConnemaraKøb en nethest hos www.sasma.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller noget |
|
|
læste lig din profil Shorty gik sku da ik LB3/lA???
men det ka du jo oz bar lyve om???
Knus Fra Dark Devil ......Aka Ann?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Smukke-Sachsa - måske lidt, men hun går dybt, rider hende op af på den måde.
Ann - han kunne øvelser der op til. Så luk din fede kæft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahahahaa |
|
|
HAHA! Not??? Jeg har aldrig set Shorty lave Piaff??? Eller versader??? Eller gjorde du det i skujl
;) Bedre held næste gang med at lyve!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Ann - når jeg longerede ham. Men du skal nødig snakke, du kan jo ik engang ride
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Versader, kunne han da nemt, kunne han ik schenkelvigninger ? JO, kunne han det i gallop ? ja ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahahahaa |
|
|
YeaH Rigth og min far hedder Karl Åge og jeppe red M klasser og spang 1.40 med rytter!!!!
Hmm du saver jo hesten ned / tvinger den til a gå ned, og ´hvis den ik gør som du vil smækker du den jo en!?...... Prøv at ta en slapper nogen gange!
Nå jeg skal til DM nu !!! Hej hej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Catja!!!? |
|
|
En lille shetlænder på de 90 cm som hun mener rider LB3/LA! sårH men det må du hellere spørge "GUDEN" Om, eller sku jeg kalde hende løgnere der ik ka finde ud a og lyve!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhm... |
|
|
Josse Nu Med Nislotti:
Det lyder som om du mener at schenkelvigninger og versader er det samme?
Og desuden, indgår piaff i en LA?
DukeWhere there's a will there's Way
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Ann - hahaha, tvinger jeg hesten ned ? HAHA, jeg har lige været til undervisning hos Lene et eller andet, hun siger jeg rider helt fint, sagde hun jeg savede nej?
Der er ik piaff i en LA, og jeppe, tss, du ville ha mange penge for den pony, kunne den noget ? NEJ, du var jo så dygtig til at ride den
Sys du skal lære hvordan man rider inden du skriver om jeg kan ride eller ej.
Jeg smækker ikke hesten nogen, jeg har gjort det når de var latterlig dumme, jeg har aldrig gjort det uden de ik havde brug for det, du smækkede aldrig din pony nogen, derfor fik du en lille træls pony. Vil du mene, jeg man kan sidde på sådan et stort dyr uden at have noget som helst styr på den ? Nej, det kan man ik.
Og at jeg tvinger/saver den ned, det er det mest latterlige jeg nogensinde har hørt, kan man save en hest ned hvis man rider den med benene og har hænderne højt oppe, saver jeg hesten på nogen af de her billedeR?
kæft man, kan da ikke andet end grine over dig.
"Jeg savner dig smukke, ved godt du er lidt sur på mig, måske meget, men kan vi ikke være venner igen"
^haha, wtf tror du selv, når skriver til mig på den måde, nej tak du. Du kan passe dig selv, det samme mener mine forældre. En anden gang, holder du bare din mening for dig selv. TAK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahahahaa |
|
|
Hmm ik hva jeg har set.... men okay!
Du skrev oz han var til mange stævne er mange stævner 2 eller hva??????
Jeg har oz fået 2 nye hest, en DV hoppe på 5 år der rider M Klasser og så har jeg købt en frieser plag på 2... De er dobbelt så flotte som alle dine gamle heste tilsammen!
Gav kun 35.000 for dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Ann - det er da helt vildt.
Catja - min shetlænder, den kunne gå det til træning, det mener ann åbenbart ik.
Duke - piaff i en LA1 ? Nej vel ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hygge hejsa |
|
|
Dark Devil ; Hvor latterlig kan man være 
- Katrine & Latent Lafaette Thea & Katrine ; team BR 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumb rum brum |
|
|
Ann - okay ? hvad skal jeg bruge det til?
Jeg er ligeglad med hvor meget dine har kostet, jeg er glad for min og mine gamle, om de var grimme eller ej, jeg er så ligeglad, jeg sys de var smukke og dejlige, jeg elskede dem meget.
Og jeg er da ligeglad med om dine har kostet så lidt, jeg er faktisk totalt ligeglad, for min skyld måtte de ha kostet 10.000 kr, du kunne ha sagt de var flottere, men ikke i mine øjne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumb rum brum |
|
|
ALLE - btw, diskutionen går videre i privat beskederne, så kommenter nu mine billeder eftersom det er dette indlægget er lavet til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahahahaa |
|
|
SOM OM???
Vores venskab har jo været 1 stor løgn fordi du virkelig skal spille smart, tør du ik vise hvor følsom du er? Du skal hele tiden spille så hård , men du laver jo aldrig en skid a hva du siger
Du har sku da ALDRIG malet grafiti eller kørt race, nej vel??? Hmm tænkte det nok!
Du har heller ik en skid sagt i kirken: Bund eller bøsse..... Der sku du igen spille smart? Tsk!!
Og jeppe var en dejlig pony, han var bar stædig... og det er oz ok. Men du må gerne svine ham til for du er bare jaloux fordi han var/er så flot og dine ik var de kønneste!
PuuuH! Og det med du skulle på diskotek? Tror du selv du ku komme ind???? Mette ville da ik ha en 13/14 årig med??? MUHAHAHA In YOUR DREAMS!!!
Og du har jo heller aldrig mødt kim.... og du sir alt mulig med du elsker ham og bla bla bla, den ene dag sviner du ham til den anden dag elsker du ham?
Du skifter jo mening hver 2. minut......???
Det ville fylde 8 sider hvis jeg skulle skrive ALLE dine løgne.....Suk! Havde du bar været ærglig var dig , mig og mette sikkert alle 3 venner nu!
Så havde du i det mindste 2 venner, men dem valgte du så bar at skide på!? derfor bicthede vi dig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Ann - du for meget. gider ik svare dig, du så ussel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katrine??? |
|
|
hmm er det ondt mod hende eller mig???
Sys du burde blande dig udenom!? Du kender hverken mig eller josse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rluultlj |
|
|
~*Dark Devil*~: Det lyder da ikke som om, at det er Josse der er misundelig på nogle af dine heste. Nærmere omvendt.
Og hvad tror du hun kan bruge dette til : "Jeg har oz fået 2 nye hest, en DV hoppe på 5 år der rider M Klasser og så har jeg købt en frieser plag på 2... De er dobbelt så flotte som alle dine gamle heste tilsammen!
Gav kun 35.000 for dem!"???
Nu går det jo heller ikke ud på, hvilken hest der er flottest, har kostet mest/mindst osv. osv. For MIG (Og sikkert også for Josse) er det vigtigste, at man holder af sin hest og har et godt forhold til den. Intet andet!
Josse: Fine billeder! Det ser ud til at gå godt med hende den smukke!  Jeg syntes også, at du har en rigtig flot opstilling!
Knus fra Antonia og Askepot!<3 Et team der KAN hvad de VIL! 
| Antonia og Askepot: Cup-vindere 2004(MLR) Klubmestre 2004(ØLR) Mange gange vindere af JHN's billede-konkurrencer!  Mange gange 1. plads vindere i dressur!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahahahaa |
|
|
hmm ja men dét kan jo ik fatte hun starte med at svine jeppe til!
Og hun har løjet pisse meget her på JHN så ved i det!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
jaja. Jeg lyver jo sindsygt meget, jeg lyver om alt, total svindler her.
;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha.... Tak... |
Cecilie (Jason) |
15-01-2005 19:08 |
|
Tak for dagens grin, Ann og Josse
Josse; RIGTIG lækker bane du har der Ö Er det muslinge skaller ? Det ser ud til at være gode forhold I har (:
Nislotti er rigtig dejlig. Det ser ud til at du får mere og mere styr på den (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor.... |
*Catja( Boyzen&Epona)* |
15-01-2005 19:12 |
|
undskyld mig lige engang(vil helst ikke blande mig, men bliver nød til at sige det) hvordan pokker kan i få jer selv til at sige at hinandens heste/ponyer grimme?? Det kan da godt være at I er uvenner, men at lade det gå udover hestene.
"Din hest er rigtig grim, nej din er grimmere" tænk i kan skrive det her? Er forbavset
Selvom jeg blev uvenner med en ven, ville jeg da ikke begynde at svine persons hest til, aldrig.
Men det ser ud til at i ingen problemer har med det!
Ville bare lige skrive det, vil normalt ikke blande mig, men kan ikke lade være. Tror vist i begge er lidt misundelige.
Nå ja, tilbage til indlæget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Cecilie - lol  Ja det er skaller, det er niice  Den er dog lidt skæv, og ja forholdene er lækre, plus der er ingen stress eller snobberi, sådan den samme rutine med hestene så de bliver helt afslappede osv, hun er blevet på bare 2 uger en helt anden hest nærmest, og hun går meget bedre nu. Men som tidligere skrevet stadig meget arbejde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stop det Dark Devil |
Soffi |
15-01-2005 19:17 |
|
Hallo du der Dark Devil hvorfor ska du hele tiden sige alt muligt .... om hendes heste!!!?
Er du misundelig eller hva!!!?
Josse: Det er en rigtig skøn hest du har er hel vild mæ den  og det er nogle gode billeder
Elsker min lille Paya 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Soffi - tark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Catja - true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Josse: Nej, jeg var også ret sikker på at der ikke var piaff i LA 
Men...
Ann: læste lig din profil Shorty gik sku da ik LB3/lA???
Josse: Ann - han kunne øvelser der op til. Så luk din fede kæft.
Ann: HAHA! Not??? Jeg har aldrig set Shorty lave Piaff??? Eller versader??? Eller gjorde du det i skujl
Det lød sådan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Duke - nåeh. på den måde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gosh.. |
|
|
Devil, et eller andet:
Om så det var løgn eller ej, så rager det mig en papand. For guds skyld, det handler jo ikke om at være bedst herinde, så hvis hun ville lyve om sådan noget, må hun da selv om det.
I starten var det et såå hyggeligt indlæg, billederne var med sol(sommer kom nuuu), og der var en masse venlige svar; indtil du skulle blande dig.
Kunne du ikke have skrevet til hende i beskedcenteret? Eller måske kunne i ordne det face to face?
Gosh da oss!
Mange hilsner Anne med hendes Lokka<3 ~Gå aldrig tilbage til en fuser~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAHA! :D |
|
|
Så har jeg haft ret i min tro hele tiden.. at du har digtet Ö @!#$ DIG DIT SVIN!!
Hahah. Årh Jossæh.. stop nu med de sjove indlæg - jeg har ondt i halsen! 
Nåemen. Hesten ser altså bedre og bedre ud. Lækkert udstyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| host host...... |
|
|
Hej igen alle!
Sys ligesom at dem der ik ved hva det handler om sku balnde sig lidt udenom...... I må skam gerne køre had på mig hvis det er det i vil, men det indlæg jeg skrev var overhovedet ik rettet mod jer, jeg vil gerne tilføje at josse selv har indrømmet at hun har løjet overfor mig, fordi der var mange der ik ku li hende... men jeg var hendes bedste veninde og jeg elskede hende da for den hun var, og jeg synes virkelig hun var jordens dejligeste pige, derfor blev jeg ked af jeg fandt ud af hun havde løjet overfor mig, for hun burde kunne vise sit sande jeg foran sin bedste veninde og være ærlig..
Hun har måske ik haft det nemmeste liv, men jeg har tilbudt min hjælp men da jeg fandt ud af hun havde løjet blev jeg ked af det og når jeg bliver ked af det bliver jeg oz vred. Jeg græd nok 1 døgn efter jeg havde fundet ud af hun havde løjet for så vidste jeg ikke hva jeg skulle stole på...
Jeg var lidt bange for om hun dengang mente at hun elskede mig, men jeg elskede hende for den hun var overfor mig, jeg synes bar hun skulle ha værert ærglig overfor mig, så var vi måske stadig venner...
Og det er ikk for at svine hendes heste jeg skrev det, fordi hendes heste var DEJLIGE, det kan man ikke komme udenom, og ja hendes nuværende hest er oz køn! Jeg var bare vred...Og jeg tror både mig og josse har spillet lidt seje, fordi vi var bange for at vise hvem vi var, men når jeg var sammen med josse var jeg 100 % mig selv. Vi har begge haft et lidt fucked liv, men det lader til josse kommer fremad og jeg er da glad på hendes vejne.. Men jeg må oz komme lidt videre med mig selv!
Men jeg synes bare jer som ikke kender hverken mig eller josse og vores historie IRL sku blande sig udenom......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Den med at blande sig 
Det er jo et offentligt indlæg, og vi kan alle læse hvad i skriver, ergo har vi ret til at blande os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Duke - enig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke::: |
*Catja( Boyzen&Epona)* |
15-01-2005 21:05 |
|
Kan godt forstå det du skriver med at hvis det er offentligt, men det er jo ikke særlig pænt at blande sig
Gjorde det selv, skrev tydeligt har ikke lyst til at blande mig, men må lige sige dette
Men forstår hvad du mener med det, men egentlig burde vi være store eller søde nok(kald det hvad du vil) til at lade dem klare det, slevom det er et offentligt sted. - Somregel bliver det værre når der er flere der kommer om blander sig
Men okay er selv lidt skyldig *fy fy*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| host host...... |
|
|
...............Glemmer bar samtalen...................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Cathrine - jæs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEJ... |
starogcharmeur |
15-01-2005 21:51 |
|
HEJ..
SIKKE EN DEJLIG HEST..
QnUZzZzR PERNILLE, STAR OG CHARMEUR.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
starogchameur - taarK.
Moi&Complet - ja det går MEGET frem af. Det er RIGTIG dejligt og nu er jeg jo også ved at lære hende at kende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Det går jo bedre og bedre! Jeg kommer til at tænke på jul hvergang jeg ser et indlæg fra dig..! NISlotti... heh...
~KnuS Dejligste~ -spis rabarber, rid Araber <3
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Dejligste - haha  og ja, det går bedre og bedre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :) :) :) :) :) :) haha :) :) :) :) :) :) |
|
|
blander mig uden om dikutionen, selvom jeg somregel elsker at diskutere  hehe, men lidt svært når man ikke kender forholdene...
det ser godt ud 
jeg har kun en lille kritik, der skal gå en lige linie fra albuerne til bidet !
¤¤¤ ¤¤¤ Julie & Fumze ¤¤¤ ¤¤¤* The dreamteame * - eller tæt på !Først var min humor sort, så blev den gennemsigtig, men nu er den blevet helt farveløs MSN: Juliemanden@ofir.dk... Bare tilføj moi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fint.... |
*-:-Nanina&Malou-:-* |
16-01-2005 09:13 |
|
Det ser rigtig godt ud  flot opstilling...
Smuk hest og fint dækken
*-:-Nanina&Malou-:-* *** **Et Nyt Team På Vej Mod Nye Mål** *** ***Msn: nanina2@hotmail.com, bare tilføj mig***
| *Pas på Velin, for nu kommer verdensmesterteamet: Nanina&Malou & Selma&Agnes på banen!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
Julle - har lært der skal være 90 grader i vinkel i albuerne.
Nanina - tark
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Njarj hvor er... |
|
|
... det en fin hest  - Og du er jo smuk som allways..:)
..|Chester|/ViXen.. Mark Elsker Mig <3 Musse <3 msn; Chester89_14@hotmail.com  homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heest.. |
Janni (Beauty og Presley) |
16-01-2005 16:23 |
|
Sød hest.. Den er da mega køn..
Køøs Janni..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
Lady <3 !! |
16-01-2005 17:29 |
|
Flot HyP!
Klém

Lady ♥ Lille Hest, Massere Kærlighed! Love You Lady! Du Kan Vist Ikke Fatte Hvor Meget Jeg Holder Af Dig! Kys kYs Til Dig! Elsker Dig! Love you Lady!
Candy Man du vil altid have en plads i mit hjerte!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|