Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

*Billeder* af mine gamle heste
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 20:19
dæws.
Så gav kat (Stinky herinde) mig et link til min gamle profil og der var jo nogen billeder af mine gamle heste som er solgt nu. sys lige i ska se dem.

Shorty min shetlænder, købte ham i år 2000 hvor han var plag, af en hestehandler og han havde lus osv. Virkelig synd for den lille pony, men han blev tilredet og kom ud og starte en masse stævner med en pige jeg kender. De var så søde :-P Han var jo kun 91 cm. Så når han startede mod de store ponyer sagde alle jo bare "nååårh hvor er den sød" og han havde nogen gange placeringer med hjem. Spring kunne han sagtens og elskede det. Så blev han tilkørt, det var han oz meget dygtig til :-P

Raket min gamle DV, så godt nok min veninde der står med den, hun red på det tidspunkt. Hun var 16 år da jeg købte hende, hun havde bare gået i 10 år uden at blive snakket med, så hun var meget sky, men blev en kanon ridehest, solgte hende til en dame i nordjylland hvor hun går skovture, hun er 19 år nu.

Mig og min pony til springstævne første gang. Vidst bare en LD :-P

Hjemme i haven.

I stævne boksen lige inden vi skulle hjem, godt træt pony :-P

det var dem. Har ik lige andre ;-)

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

Haha! :D
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 20:26
Jossæh din spatso :D
Det gør ondt i halsen når jeg griner. Arha :P

[ Stinky ]
[ ]
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 20:57
arrhh Stinky din voldbolle tissefisse dumme pige, det kan jeg da ik gøre for LIZZOM :-P

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

? Tegn
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 23:11
Rigtig søde heste - eller det ved jeg jo ikke, men det ser det da ud til :P Blaa.. ;D

Fine billeder.. ;)

:D Kram fra Tulle! :D
{> <3 Sasha, Charlie og Chiquita <3 {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet