Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Farvet hår..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 21:44
Hej alle sammen.. :p
Ved godt at det måske kan være rimelig ligegyldigt, men skal have farvet hår her d. 20/1 Det skal være sort, med afbleget i enderne.. Lige nu har jeg jo brunt hår.. Tror i det bliver flot ? Vil jo ikke betale hvis det ikke gør. :P
Hvis det er, har jeg lidt billeder på arto, men lover ikke noget kønt syn. hehe..
Men her er et links til arto. I kan jo bare klikke galleri. mener os der er et billed på forsiden. ;)

arto

† Don't Take Care Of My Life.. †
0
0
Svar på denne tråd

dzhæoguahæer
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 21:47
det bliver sikkert flot .. heh .. jeg har farvet mit har lyserødt heheh ..

Orla Frøsnapper ..
smukke beauty ..
hr. stædig hai-mey ..
Bla bla bla bla bla ..
hr. stædig hai-mey ..
smukke beauty ..
Orla frøsnapper ..

ridestøvler sælges .. skriv .. hør mere ..
0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 21:49
Jeg tror faktisk ikke det bliver flot :s sort og afbleget i spidserne? Nop.

Mvh. Anna

I don't need you here, because I'm wasted. I'm wasted
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 22:06
Måske?... Mit hår er også brunt, med lidt rødligt og da jeg skal konfirmeres i år, kunne jeg også godt tænke mig at få farvet mit sort, lidt mat sort, hvis i forstår :-P... men syns at hvis man skal have sort hår, så ska man måske lige gå en tur i solarie så man får lidt farve, så man ikke går rundt og ligner en heks ;-D eller noget...
Freja -
Walle<33
Mirke <33
0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 22:16
hehe.. er da glad for der bar er en der sys det er flot og en måske. :p - Men elsker sort hår, osv.. - har altid haft brunt og sys der skulle ske noget nyt. ;)

Til Walle-Mirke: nu er jeg jo blevet konfirmeret, men tror det ville være flot med det sorte hår og det hvide tøj (hvis du nu skal have hvidt på) - En af mine veninder skal os have sort til sin.. :p

0
0
Svar på denne tråd

Sort + afbleget?
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 23:24
Det lyder... kunstnerisk. ;)

Jeg er ikke sikker på, jeg synes, det lyder flot. Men eftersom det er hår og vokser ud, er det bare at lege med det, når man har lyst. :)

Så go for it - om ikke andet, så kan spidserne klippes af, hvis det går helt galt.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

hehe det
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 23:25
det blir da sikkert sejt :-P
mit hår er lyst og sort lissom aguileras

Kyss Amanda
;-D
0
0
Svar på denne tråd

til amandaK
Forfatter: 
Dato:  13-01-2005 14:59
hehe.. fedt.. gad jeg godt se.. :p

0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  13-01-2005 18:22
tror ik det blir flot..

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

skal eg være helt ærlig...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2005 21:39
... så nej! Tror ikke det bliver særlig pænt. Ikke sort og hvid sammen. Eller.. mørkt indenunder og lyst udenover er noget andet..

Men det må du selvfølgelig selv om :)

Smuk og omgængelig oldenborg hoppe sælges!!! klik her for at se annoncen!
0
0
Svar på denne tråd

Don't!
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 10:26
Har favet mit hår sort og jeg ligner @!#$!
Seriøst lad vær!
Ved du hvad der sker hvis du afblejer sort hår? det ved du sikkert ikke men det bliver gråt, ikke charmerende!
Vil bare sige at du ikke skal gøre det, kan sikkert ikk stoppe dig, men vil dige at du helt sikkert fortryder det efter noed tid.!

Er er et MEGET vellykket billede af mig, det ser sort ud, men sir dig det er og var HELT blåt med gråt skær i !

Skal lige sige at billedet blev taget kvart i 2 om natten! ser måske min. godt ud !

Hilsen

Clara, Cici

og

Klat Mølle Perle

Hvis du har en haflinger og bor i østjylland så kontakt mig!
haflinger og friesere
0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 11:18
kender også mange der har fortrudt det.. det ser virkelig ækelt ud ..

- Katrine & Latent Lafaette

Thea & Katrine ; team BR ;D
0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  14-01-2005 13:44
kay.. - Kan se at der ik er såh mange der er for det ?! - Men det at det blir gråt.. - Narj.. gør det ik.. kender en der os har haft det, og det bliver ikke gråt. - men som en sagde (Kan ikke lige huske hvem det var) - Det vokser jo ud igen. - man skal vel også prøve noget for at finde ud af om det er noget for en ? Hende jeg kender der har haft det, skal til at have farvet det igen..

Altså. Det skal jo ikke være sådan "Kroella Devil" (staves ?) men hende fra 101 dalmatinere hvor det er KRID hvid og sort.. det er ikke sådan jeg har tænkt det hvertfal ! ;)

Til Klat Mølle Perle: Nu kan jeg selvf. kun se det på et billede, altså dig og dit hår. ;) - Det er jo altid lettere at bedømme i virkeligheden.. Men på billedet vil jeg sige at det "sorte" hår klæder dig godt. - Nu ved jeg jo ikke hvad for en farve du har IRL, men sys bar at det er "nydeligt" på billedet..

Men er da glad for at folk gider svare, osv herinde. ;) i stedet for at man bar sidder helt selv og ik ander en skid. :p - Det er jo altid rart at høre andre meninger ! tak Til jer! Vil selvf. håbe at der også kommer nogle stykker der sys det vil være flot, eller noed.. hehe.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider