Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

uhyggelig oplevelse
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 16:55
Her er lige lidt fra stormen/orkanen i dag....
Vi havde lukket 2 heste ud. og da blæsten tog til og blev til kraftig storm. jorede vi ud for at hente vores venners heste. Mig og min veninde gik med faste skridt mod folden... Pludselig kommer der et vindstød så man ikke kan trække vejret specielt godt. Vi går videre. Da vi kommer ud på åbent mark, blæser vi nærmes væk. Få lige fat i en hegspæl og suger mig fast til den. Det var ikke en særlig rar oplevelse. Men hestene skulle jo ind. Vi måtte krybe med hegnet (Holde fast i det) Hele vejen op til åbningen. Og så vil krikkerne ikke ind.. men vi får dem med ind med lidt besvær og vinden i ryggen....

Det var meget uhyggeligt at vinden var ved at blæse os væk. Det var som om vinden bare skubbede en i maven... Meget uhyggeligt.... :-(

Har i andre prøvet noget vildt i dag?

Hilsen Murenen og den lille western mule.. Charmur The Faithfull :)

"
If you can dream,
The whish we are making
On a star
Is coming True
Romance will always be so new
And love will save the day.
If you can dream.....
"

Lækkert dækken sælges. tryk her.
0
0
Svar på denne tråd

ja for pokker
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:08
vi har to haller på rideskloen så vi havde (mig og min veninde) lukket hestene ud i den og havde lukket porten vi havde så sat os ned da et kraftigt vindstød blæser mine tæpper og hovedtøje ind i min veninde og mig og jeg ryger ind i min veninde.... vi for fat i hestene og holder dem da endnu et vindstød bare værre blæser den ene af portene af dens ene hængsel så hestene kan komme ud gennem den (vi var i den anden ende af hallen) og jeg sætter i løb for at kome derned så de ikke løber ud af den men den samme tanke har trille(venindens hest) og løber lige ind i mig så jeg falder og han jokker på og nærmest snubler over mig også satte de i jord ud af portn og ned i stalden men det lykkedes dem da de løber forbi den anden hal at ramme siden på hallen så nogen af dem der red derinde blev bange( hestene ) oog rytteren faldt af ups
okker gokker gummi doccer
uden luna buna men nu med store matadoc
msn:karmelkage@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

træ i hovedet
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:11
ja jeg havde nær fået et træ i hovedet 8-)

Vi var nede hos min mors veninde og pludselig kigger jeg ud og ser et grantræ hænge lidt for skævt ind over deres bil :S Så vi styrter ud og min mor og Birgitte står bare hysterisk og siger "kan vi nå at flytte bilen" - så jeg rendte jo bare hen og kiggede hvor godt det nu "hang fast". Da jeg gik derhen tog træet lige et hug længere ned :-S @!#$ jeg fik et chok - der var heldigvis en brændebunke som støtter træet så der skete ikke noget. Og i fik flyttet bilen.

Mine heste blev inde, de fik ldit foder og tonsvis af hø og halm her kl 15, så de må klare sig indtil vejret stilner af - går ikke derned nu!

. Rollo .

Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi

Msn; grislingano@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

brum brum brum
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:23
jaeh jeg blæste væk, faldt ind i en busk.. Slog mig ik :-P Kunne heller ik trække vejret..

Og jo, det sygeste var klart, da jeg skulle hjem fra hesten, så går jeg på folden ind i gennem skoven, går og fjerner små mini træer/ grene fra hegnet, for ellers ville der jo ikk være strøm i, så pludselig knager og brager det, og et af træerne i skoven står og svejer mega underligt, nå men det væltede ik. Da jeg så var kommet lidt ud knagede det igen og så lå træet der. Heldigvis skete der ik noget, men alligevel uhyggeligt at gå i en skov i sådan en vejr :-O

Hilsen Josse og Nislotti

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 19:04
Jeg var også ude at gå med den ene hund, var på vej ned til Clair, og da vi kommer og på en mark, siger det *crash-crash*, og så bliver vi begge lidt forskrækket, og kigger i retningen af lyden, og vi når så at se et træ vælte..
Det var nok 50 meter fra os, men man tænker da lige: Okaaay..

Men jeg har ikke prøvet noget med at blæse væk.. Endnu.. :P
Det kunne da være meget sjovt at få en flyvetur på en åben mark :P

Rikke
{ WWF {
0
0
Svar på denne tråd

FLYVENDE JULETRÆER Ö
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 19:09
Ja, fik os et juletræ i hovdet tidligere :P Seriøst, det kom flyvende :P Buuuuuuuump! ;P

.. NAS alligeveller ;P

- Choco :b
[ Med shetteren Rødtop ]
0
0
Svar på denne tråd

Njaa !!
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 19:14
Jeg er i KBH i den her weekend.. Men ALT trafikken er indstillet så mig, min søster og min mor ventede 2 timer på en taxa fordi ALLE i KBH skulle med taxa hjem ! Det er ikk så fedt igen !!

Jeg spiser ikk morgenmad,
fordi jeg elsker dig..
Jeg spiser ikk middagsmad,
fordi jeg elsker dig.
Jeg spiser ikk aftensmad,
fordi jeg elsker dig.
Jeg sover ikk om natten,
fordi jeg er så pokkers sulten
0
0
Svar på denne tråd

uha....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 19:16
da vi kørte hjem fra ponyen i Hørsholm væltede et træ ned over vores bil :-@ det var heldigvis kun det foreste af den der blev ramt og den kunne utroligt nok også køre bagefter ben der er meget uhyggeligt at tænke hvad der var sket hvis vi var kommet et sekund tidligere
hilsen NATALIE

- elsk din hest, og den vil elske dig - prøv at forstå din hest, og den vil prøve at forstå dig - behandler du din hest med respekt, behandler den dig lige så -
0
0
Svar på denne tråd

jah.....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 19:18
vi havde nær heller ikke fået hestene ind, hopperne teede sig åndsvagt og begyndte at jorde rundt..

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider