Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Orkanen..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 15:44
Hold da op hvor det blæser i dag..
Jeg var lige ovre i stalden. Alt er bare kaos, hestene er helt vilde og fare rundt, og min stald dør er gået helt i stykker. Og taget er nærmest ved at falde sammen...... Det er nu lidt voldsomt.... Hvae blæser det os hjemme ved jer..Her er lige lidt billeder..

Hestene syntes det er noget værre noget. OG løber rundt... Ud og ind af stalden..

Og stalden syntes heller ikke det er særlig morsomt... Her er en tagplade lige blæst af. OG spørg mig lige om jeg blev bange ;-) Det så bare vildt ud.

Enden af vores have er helt oversvømmet.. Alt fik lige lyst til at sejle lidt.. :-D.

Pyha. Man bliver helt ør i hovedet af al den blæst..

*Heidi-Skima*
0
0
Svar på denne tråd

Pyyyhaaaa
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 15:47
... Sikke noget rod Frk. Linse :-P Her er det absolute IKKE bedre, bare kom og se hvores tag :(
Lærke (Gamina)

|Stald Pilgaard |

PilgaardHorses
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 15:52
Jah jeg kommer nok op om en times tid.. HVIS vi da tør at køre.. Det er livs farligt.. man kan næsten blive slået ihel.. :-@

*Heidi-Skima*
0
0
Svar på denne tråd

Heey..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 16:02
Jahh man :O..
Vores tag er ved at blæse af.. På flere af bygningerne (bor på en gård), min fars bil er smadret, man kan ikk køre på vejene pga. af træer.. Og stalddøren kan man ikk åbne uden at få klemt fingrene..

Fandme vildt..

Vores egen bil er osse i farer for at miste et par vinduer.. Og det runger jo helt mann..

~Cherlina~
The best in your live <3
-can be the worst !

Love you Hrina, evarh <'33 !

*znugge*

0
0
Svar på denne tråd

dsfhghuyfd
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 16:06
Syret.. Jeg sidder alene hjemme, og det blæser bare vildt meget.. Vores terasse tag er fløjet af.. Det er faktisk ret spook...
Fjordheste-power
:-D
0
0
Svar på denne tråd

he´j hej
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 16:11
Ja her er det bestemt heller ikke bedre!
Er tryk ved at min pony står på en ny rideskole, hvor alt ikke er gammelt og slidt, og en meget solid stald (:
men på fold, det kommer de ihvertfald ikke, de kommer i ridehuset og hygger lidt senere!
Men tør ikke lukke dem på fold !
Jannie ö
- Magic Bonnie og Bozze <3
0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 16:24
Her ser det heller ikke for godt ud ! Det flyver rundt med tagplader og træer. Indtil nu er der 8 telefon pæle væltet omkring rideskolen, og foderummet ser heller ikke for godt ud .. Laffe er også bare blevet redet lidt og kommet i hallen , jeg tør heller ikke lukke dem ud !!

Katrine & Latent Lafaette

Thea og Katrine: BR-team
0
0
Svar på denne tråd

Tjae....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 16:26
Min stald er helt fin! Og hestene hygger sig med halmen...
Mine blir bare løssprunget lidt idag! Min hingst var dog på fold her i formiddags, og puha det blæste...
Det eneste skade der er sket her hos mig, er en masse væltede træer, og porten ind til vores lade er blæst af! :-(

{> Nina, Rozalin, Unexpected (NY hest),
Kentucky, Sjacko unda Nichi {>
- Has been here B-)
Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

Gal...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:18
Ja, er du gal det blæser. Eller stormer ;-) Silver går stadig ligeså fint og græsser, han er fuldkommen ligeglad, den skøre krikke - Også selvom han har mulighed for at gå ind :-P Vi kunne ikke komme ned af voes grusvej, da nogle små træer var væltet og grene lå på vejen. Vi kom dog ind i tørvejr, og jeg går kun ud ved 6-tiden når jeg skal de 100 m. over til krikken ;-) Phew...

Mvh. HamletkSilver
ü

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:25
Det blæser også helt vildt her. Lygtepælene svinger frem og tilbage og så har vi endda kobberbryllupsfest :-(
Der er 7 der har meldt fra i sidste øjeblik idag så tror jeg dropper min tale til min mor og far da jeg er lidt depri :-( Især fordi at de eneste to børn der skulle komme ikke kommer aligevel :-(
Krammer Magic-girl
Den *magiske* tøz...

Selvfølgelig er jeg en engel

Men mest af alt en djævel
0
0
Svar på denne tråd

Syret..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:31
Syret med taget :@
Her blæder det også helt vildt.
Vi har ikke ridehus så jeg striglede kun idag, også rydtede jeg op i stalden og i alt mit udstyr :P
Men er indenfor i sikkerhed nu ;)

;-D | - Team Hvidkjær - I ;-D 

0
0
Svar på denne tråd

om det blæser???
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:47
JA det blæser helt vildtr hjemme hos mig... var også til stævne idag... det var ikke til af salde op udendørs så meget blæstde det...

QnuzR Lotte
;-) Rigtige rytter rider araber ;-) Den bedste spring- og distance-pony hedder Grafik ox :-D :{-( Idag d. 25/10 midste jeg min elskedet kat miv, hun var blvet ramt i hovdet af en bil og døde på stedet :{-(

:{-(
0
0
Svar på denne tråd

orkanen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 17:49
Det blæser også utrolig meget her på bornholm, men tror ikke det er så forfærdeligt som i jylland;s
0
0
Svar på denne tråd

Pyhaaaa.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 18:00
Jeg tror hvist det blæser enormt i hele jylland.. Mine heste er også blevet lukket ind nu, De var sprunget over hegnet og løb rundt ude på vejen,. Vildt uhyggelig.. Men nu er de i sikkerhed. Pyha sikke en dag vi har haft alle sammen.:-o

*Heidi-Skima*
0
0
Svar på denne tråd

khtkfyukfyl
Forfatter: 
Dato:  08-01-2005 18:28

Her på Lolland blæser det også godt! :/
-Men slet ikke på det niveau som i Jylland! Sygt! :-P Hold da karry...

Jeg håber da, at i allesammen overlever! ;-)

Knus fra Antonia og Askepot!<3
:-DEt team der KAN hvad de VIL! :-D

Antonia og Askepot:

Cup-vindere 2004(MLR)
Klubmestre 2004(ØLR)
Mange gange vindere af JHN's billede-konkurrencer! :-P
Mange gange 1. plads vindere i dressur!<3
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet