|
|
|
|
| brum brum brum |
|
|
jaeh altså største delen af min ride "karriere"  har jeg været springrytter, faktisk siden jeg var 7 år til jeg var 13 år. Men da jeg så styrtede og kom til skade, fandt jeg ud af, at jeg egentlig havde livet for kært til at udsætte mig for den risiko. For jeg mener bestemt at det kan gå mest galt med springning. Så derfor valgte jeg at blive dressur rytter, nu har jeg så fået sat et fingerpeg på dressuren, som jeg egentlig egner mig kanont til. Derfor jaehm, er jeg dressur rytter. Men springer da også nemt en MA bane.. Men er mest dressur rytter..
Hilsen Josse og Nislotti <3 Catch me, don't let me drop! Love me, don't ever stop! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Altså, i min person, er jeg freestyle, delvist western. delvist klassisk dressur 
Mest klassisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svare da så godt jeg nu kan.. svært at sige præsic |
|
|
springrytter: fordi jeg elsker at springe, jeg sys det er sjovt... og især hvis der var lidt fart på...
dressur: sys det skønt når ens hest bare går som en drøm, og man bare kan ride derudaf...
ved ikk helt hvorfor jeg er dressur rytter...
hygge-rytter: sys det er så dejligt fredeligt bare at ride en stille tur...bare ride rundt ude i byen, tage en go' galoptur om sommeren på stubmarken, og sys det hyggelig bare at tulle lidt rundt...skridte fredeligt rundt her og der uden sadel, og mærke varmen fra hesten..og at hesten sys det er hygsomt bare at tulle lidt rundt..
jagt: er ikke men kunne vildt godt tænke mig at prøve det...
western: kunne vildt godt tænke mig at prøve det, sys det ser så fedt ud..
military: er ikke, men kunne os godt tænke mig at prøve det...
må være dejligt at springe ude i naturen...
εïз Vrinsk Fra Helle εïз ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ *Veronica Helfin*  Kommer Sgu Til At Savne Min 'Lil' Pruh D. 25-Uge 6... Hun Skal Opereres For En Lil' Mus...*PivV PiVv* 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm.... Spring |
| Forfatter:  |
*Gajolen* |
| Dato:  |
06-01-2005 19:39 |
|
Det er ikke så meget tvivl.... er springrytter! Og det har jeg vist altid været.... Spring er bare det jeg føler for. Der er ikke nogen bedre fornemmelse end at få en god runde på banen og ja elsker bare at ride omspringning... det er det bedste jeg ved!!! Deraf facinationen - for altid
Men kan da også ride lidt dressur.... det skal man jo også kunne!!!
KØS *Gajolen* og Fiona - Man er jo SRINGRYTTER  Det er altid en god idé og tag et smut ind på min præs. og se ALLE mine flotte billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg er nok lidt af det hele..? Hvorfor? Bare jeg er i nærheden af en hest er jeg lykkelig
~KnuS Dejligste~ -spis rabarber, rid Araber <3
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jojo.............. |
dippie |
06-01-2005 20:31 |
|
Hehe
Ja Er jo en allaroundryttter. men mest westernrytter. Og jeg blev det efter at jeg var kørt træt i dressuren. Og spring stadig var spændende, men for lidt træning. Jeg valgte at gå over til western. og i 1 halvt år red jeg kun western. Forsøgte at finde ud af hvordan, og hvad man skulle gøre. Og fandt hurtigt ud af det.
Men for 1 halvt år siden gik jeg halvt tilbage til de andre ridestile. Spring og dressur.
Nu er jeg begyndt så småt på portugisisk. men jeg kender intet til det så, det er kun i små doser....
Hilsen Murenen og den lille western mule.. Charmur The Faithfull 
"If you can dream, The whish we are making On a star Is coming True Romance will always be so new And love will save the day. If you can dream....."
Lækkert dækken sælges. tryk her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
TonePetersen |
06-01-2005 20:37 |
|
det er nok pga. min pæne opstilling og ponyen ikke tør springe det mega høje, og når han ikke gør, så gør jeg heller ikke! så på den måde! Og så har han så stor og taktfuld en gang så den udnytter vi i dressuren! dog springer jeg også på ham og han elsker det! med den store, er det frodi han har så god en gang og ikke er så god en springer hehe...
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jahmmm.. |
rikke-freja |
06-01-2005 20:45 |
|
jeg er nok mest dressur rytter, fordi det er fedt hesten bare gør hvad den skal!!
jahhh men jeg kan osse godt li at springe!  i særd hvis der er lidt fart på!!
Meget tur rider jeg nu osse.. Det elsker min smukke hyp nemlig... 10HI...
Kunne godt tænke mig at ride jagt eller western... det ser sejt ud... meeeennnnnnn.... Ej det er ikkk mig!
Kunne godt tænke mig at ride military..
men jeg er en alround rytter! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjae... Let nok.... |
|
|
Jeg har prøvet ALT! Redet alt fra Voltige til military... Og ridebane springning er det jeg brænder for!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dressur.... |
Stine_Columbine |
06-01-2005 21:22 |
|
kan bedst lide dressur, da det er en fed føelse hvis hesten gør et eller andet godt, men har dog ikke den fødte dressur hest, er først ved at øve en schenkelvigning nu...
og er ikke så vild med spring, og slet ikke efter min søster væltede på vores hest, så hesten og springet kom ned oven på hende... stakkels hende & hesten selvfølgelig
men der skete ikke noget... helidvis for det
men er dog ikke bange for at springe, og det kan da også være meget sjovt
MVH. StineTil min dejlige pony ~Roser kan visne, skønhed forgå, men mindet om dig vil altid bestå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. Nok fordi. |
.Linette. |
06-01-2005 21:39 |
|
Jeg tror jeg er springrytter fordi der er mer gang i den. Jeg er nok hyber  Og sys dressur er for langsomt. Selvfølgelig rider jeg det i hverdagen, for det er man jo nød til. Men elsker at springe!
.Linette. ♥ Sascha ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
~Jennifer~ |
06-01-2005 21:41 |
|
Selv da jeg havde en springpony, var jeg mest dressurrytter, jeg tror det er pga. at jeg godt kan lide at ride precies, og komme ind på dressurbanen og så bare ride et preciest program, tit går min pony dårligere end de andre i klassens, men det preciese går til jeg ender med en placering, så hvis hesten går dårligt til et stævne, har jeg roen til at ride precies alligevel.
Men hvis min pony som jeg har nu, begyndte at springe rigtigt sikkert igen, ville jeg nemt kunne blive spring rytter fra den ene dag til jaa sårn næsten den anden  ''
MVH. Jennifer.
("v") Zigato `V´
Words CAN'T bring me down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfjsdfjss |
Domze |
06-01-2005 21:53 |
|
dressur fordi det er hyggeligt, og jeg.. ja ved det ikke rigtig egentlig. kan godt lide det 
mini-spring fordi jeg eeelsker at springe, bare ikke højere end 60-70 cm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
Jeg begyndte at ride da jeg var 10... Havde altid elsket heste, og var ikk det mindste bange for dem... Da jeg havde redet i 2 år kom jeg ud på et stutteri og red heste til... Der købte jeg så en 3 årig og har redet på ham(raffe)siden...er sådan lidt allround rytter... Rider Dressur/spring/ponygames... såå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Fordi det er springning jeg elsker og hesten ligeså...
Der er fart på, man skal være fuldt koncebtreret og i harmoni med hesten...
Dressur fordi det er jo et must hvis man vil springe og til tider er det da osse sjovt at kunne ride seriøs dressur bare udover til bíddet i tre gangarter...
Hygge, slt skal jo ikke være perfekt for så vil hesten komme til at kede sig...
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har prøvet alt :P |
-Team Hvidkjær- |
07-01-2005 08:47 |
|
Jeg har sådan set prøvet alt på hesteryg tror jeg, undtagen travløb og distance.
Voltige, Military, Galop løb osv.
Men det jeg bræder for er sgu springningen! Ridebanespringning altså 
|
|
|
| Åhha..hmm.. |
Cecilie (Jason) |
07-01-2005 11:22 |
|
Hmm,, er da dressurrytter, fordi jeg rider dressur, både i alm. dagligdag og til stævner (:
Har også sprunget, men det var ikke lige vores kop te.. eller Jason var jo købt som springpony, og var da også springrytter. Men så skiftede vi til dressur.
Så har vi redet millitary, galopløb, distance, western, alt sammen til stævner.
Ogås har jeg også gået til voltigering.
Men er nu dressurrytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfghdfhdghdgh |
|
|
Dur ikke til dressur. og så tror jeg der er lidt mere spænding over springning. Hehe. 
.Timmer <'3 •saravardilarsen@hotmail.com •smukkefanta.webbyen.dk ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Kristina! |
07-01-2005 15:39 |
|
Vil ikke kalde mig dressurrytter, men man skal vil ride noget dressur før ens hest kan gå ordentlig!
Jeg vil nok kalde mig hyggerytter, fordi jeg ikke sådan starter stævner, og rider meget i naturen! Og islænderrytter fordi jeg rider på islændere  !!
Kristina ! - Tölt er ikke en gangart men en gave fra gud -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hadr og find en overskrift!!! |
mAjA?!? |
07-01-2005 15:54 |
|
Jaj r helt klart springrytter!!
Ikk fordi jaj har nåed imod dressur men dur bar ikk til det!
Har startet en del dressurstævner og jaj har haft nederlag alle gange.... sååe d gider jaj altså bar ikk.... D andet er sku ozz sjovere der er lidt mer gang i den... heh...
Qnuzzzz mAjA og Stuntdine OX HeaRtZ and ZtaRz aRe FlyinG arOundD Uz MayBe ItsZ BecAusE We areE TwO sMall HeartzZ aND TwoO SmaLL Ztarz?!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg er hygge/tur-rytter fordi det er det jeg er vokset op med, og fordi det er det jeg godt kan lide, man har så mange muligheder, og behøves ikke at træne hele tiden....
*the-horsegirl*~heste er de bedste~(men andre dyr er lige så gode )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dressur eller spring? |
|
|
dressur helt helt klart. kan ikke lide at springe. så helt klart dressurrytter:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dressur rytter |
Camilla (Musse!) |
07-01-2005 20:01 |
|
Jeg er dressur rytter... Mest fordi min pony har en skade, som gør at jeg ikk MÅ springe på hende.. Men elsker at springe, det er jo mega fun!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
Military-Rytter
Er det fordi, det er simpelthen den mest spændende og udfordrende ridegren der findes, ingen tvivl om det!
Knuzz Julie,Foei og Pascha  Klubmester i dressur 2004
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|