Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Chatindlæg
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:34
Jeg har læst lidt forskellige meninger om chatindlæg, og umiddelbart ser det ud til, at de mange indlæg om chat irriterer de fleste.

Jeg har et forslag, og jeg vil gerne have ALLES mening.

Hvad siger I til at vi fortsætter ideen med et eneste indlæg om dagen, hvor der bliver skrevet om chat. Resten af indlæggene vil jeg så gå ind og slette, råt og brutalt.

Det er kun dagens første chatindlæg, der får lov at blive stående, ligesom jeg også sletter indlæg med "Chat nu, jeg går på" under andre tråde.

Det er helt og aldeles jeres afgørelse, for det bliver kun i en periode, jeg vil sidde og slette chatindlæg, det skal bare foregår, indtil alle har vænnet sig til det. Hvis Flertallet synes at det er en dårlig ide, lader vi bare være.

Jeg vil meget gerne have at så mange som muligt svarer, for på den måde, kan jeg finde ud af, hvad I selv vil have. Det er jo jeres forum og jeg bestemmer ikke over det.Helst ikke kun et ja - nej eller ved ikke, jeg vil gerne have nogle meninger og forklaringer om hvorfor I mener det.

Hilsen Zanne
Kom med jeres meninger
0
0
Svar på denne tråd

Re: Chatindlæg
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:38
nej det syntes jeg ikke for dagens chat-indlæg bliver rygget længere og længere ned og tilsidst er der ingen der ser det!!
bare MIN menning..!!!!

kram Linette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:39
Hej Zanne.

Egentlig så jeg helst chat indlæg, slet ikke var her.

Men det kan nok ikke lade sig gøre, så det er en helt fin ide du har.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:43
Samme mening som Søde Linette!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:48
tak sde buller og ludvig vil du chatte nu??
kram Linette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:51
Tak Linette.

Nu har du netop vist os alle, hvilke tråde, det er der kæmpes for at slippe for. Jeg håber ikke at hverken den Buller eller Ludvig svarer dig her.

Chatindlæg hører til i dagens chattråd, ikke under forskellige indlæg.

Hilsen Zanne
0
0
Svar på denne tråd

Søde Linette!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:54
Ja det vil jeg godt Søde Linette!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:55
UNDSKYLD men hun er SØD..§!!!!!!!
MEN JEGH SYNTES EFTER HÅNDEN DER ER VED AT VÆRE MANGE REGLER MAN MÅ INGEN TING JEG ER IKKE SUR MEN SYNTES DET ER TRÆLS MED AT DE REGLER!!!!!!!!
KRAM LINETTE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 19:57
jeg synes det er godt nok ast der kun er et om dagen!
Knusser *øCilleø*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:05
Jeg synes man skulle lave så mange man ville!
0
0
Svar på denne tråd

Chat?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:10
Er der andre der vil chatte?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Chat?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:17
Jeg synes da, det var en fiiiin idé Zanne :)
0
0
Svar på denne tråd

tahc?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:18
eller chat? hihi! nogen der gider chatte??
0
0
Svar på denne tråd

Re: tahc?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:20
jes på ofir?????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:24
nej her!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:28
oki..! så er jeg der!!!!1
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:29
Ludvig/pony hvad du ellers kalder dig, ved du godt at man kan udelukkes fra stedet her, hvis man spammer, flooder eller på anden måde generer andre i et forum?

De gentagne indlæg du laver om chat, laver du jo kun for at ødelægge det for andre.

Et chatord mere fra dig, og der ryger en klage afsted - jeg ved af erfaring at HN tager den slags meget alvorligt.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:31
Har en fornemmelse af at Safir og Pony er veninder i vikreligheden og "arbejde" sammen om det her.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:33
Hej Chatline.

De er ikke venner, alle indlæggene er fra Ludvig.

Hilsen Zanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:34
hihi! man kan tage fejl?
0
0
Svar på denne tråd

Re: GOD IDÈ!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 20:48
Hej Zanne!
Jeg synes det var en rigitg god idé bare at fjerne alle andre end det første chatindlæg, og Ludvig;
Dem der er meget intereseret i at chatte, skal såmænd nok gå lidt ned af siden for at se til "dagens chatindlæg"
Og så mange indlæg kommer der nok ikke, at chatindlægget bliver skubbet om til næste side!

Vrinsk fra *Heste-Ida*
-der håber at denne her idé bliver til virkelighed!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:00
Zanne det lyder som en god idé. Men må lige hører om en ting :-) - Det du mener, at at hvis man under en tråd som fx. hedder: " Billeder af mig og hesten ", så skriver der inde " Jeg er på chatten nu, kommer I ikke ind og chatter med mig ?! ". - Og det er ikke ens egen " opstart " så bliver det slettet ? ( Synes jeg ville være en god idé. ) - Men hvis man skriver det til sidst i ens indlæg, bliver det der vel ?

Ja, synes det ville være bedst med et sted, hvor man KUN skrev omkring chat, og sådan. Så det ikke tog så meget plads her inde. - Jeg må ærligt indrømme, at jeg kan sidde og hive tåtter af mit hår af, pga. af dem. - Et enkelt ( højest to ) om dagen er nok. - Her idag er det SLEMT !! - Selvfølgelig kan man bare lade vær med at læse dem. Eller komme her inde på HN !!

Tja, det var bare lige det jeg ville sige. - Føler at jeg måtte bryde i gennem med min mening. Ville ikke lade den ligge for sig selv i et hjørne, og blive støvet, trist, gammelt og glemt !! *Aldrig*

- Camilla. ;D
0
0
Svar på denne tråd

DÅRLIG IDE!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:12
Hej Zanne!
Kunne være du skulle tænke på at det kunne være at jeg var lidt sur over hvad du sagde til min bedste veninde? Bare et forslag! Du behøver ikke følge det, men jeg synes lige du skulle tænke over det!
Ludvig
0
0
Svar på denne tråd

Re: DÅRLIG IDE!
Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:15
Ludvig - forsøger at du at slå rekord i at lave indlæg?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:19
Nej! Den har jeg allerede slået! hihi! bare for sjov!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:20
Sjov?
Hvorhenne?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:29
i hvor er du kedelig!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 22:20
Ludvig: Du nyder hvis bare at øgdelægge HNJ. Jeg vil vædde på at du snart får forbud mod adgang herinde.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 22:24
Jeg begynder også at synes om tanken med, kun at lade et chatindlæg stå. I sær fordi det virker som om, folk virkelig kun laver dem for at provokerer. Så kan man da først snakke om spildplads.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 07:46
HADER CHAT INDLÆG!! *GRRR* *Joze flår tåtter af sit hår!* *GRRR*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 09:52
Hej Camilla.

Det vil jeg meget gerne svare på.

Hvis der under dit eksempel om en tråd med billeder af dig og heste, kommer til at stå et chatindlæg, så er det kun det ene indlæg der bliver slettet. Selve emnet og svarene dertil, får lov at blive stående. Det er kun det ene indlæg med feks. chat nu, der vil forsvinde. Alle andre indlæg i tråden får bestemt lov at blive stående.

Jeg kan for eksempel gå ind og slette dit spørgsmåk her, og lade resten af tråden stå. Så vil der ske det, at næste gang du kigger på netop dette emne, slet ikke være noget indlæg fra dig. Men bare rolig, jeg gør det ikke, for det er et rigtigt godt spørgsmål du har stillet. Det viser at du har tænkt over det jeg spurgte om.

Hvis du kigger i denne tråd http://www.heste-nettet.dk/junior/forum/read.php4?f=23&i=1202&t=1202, ser den lidt mystisk ud. Der bliver skældt ud over nogle indlæg der ikke er der mere, så nu er det svært at forstå. Grunden er, at der var en der benyttede Ludvigs navn flittigt, selv om jeg tydeligt kunne se, at det ikke var Ludvig der skrev. Derfor slettede vi de indlæg der var lavet i Ludvigs navn, men hvor det ikke var Ludvig selv, der gjorde det.

Dette sker jo også for at hjælpe jer, der er ikke ret meget sjovt ved at der er en anden der bruger ens navn, så det vil vi gerne have sat en stopper for. Alle er jo velkomne til at skrive herinde, men kun med det navn de selv har valgt, ikke bare et af alle de andres.

Håber at dette giver svar på dit spørgsmål.

Hilsen Zanne
0
0
Svar på denne tråd

Hep til dig !
Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 12:24
Hejsa Igen Zanne !!

For det første vil jeg godt takke mange gange, fordi at du gad at skrive tilbage på mit spørgsmål. Det I sig selv, er bare super ! - Det er godt at se, at der bliver gjort noget ved alle de dumme indlæg ! Blev der måske også før, men så synes jeg bare ikke rigtig det var til at se.

Jeg synes det lyder som en god idé, det der med at slette spild indlæg !! De går virkelig en på nerverne. *Suk* - Måske er jeg bare ved at blive gammel, trist og tør ... Hvem ved !? Tja, er tidligt synes jeg *G* I en alder af 15 år, men O.K. ( Er ikke som alle andre 15-årige. Sårh... Hvorfor ikke *HeHe* )

Øhm, lige en anden ting jeg godt vil spørger om :-) Er ikke omkring misbrug af andres navne, eller chatindlæg. - Men må man ngodt sætte billeder ind når slutter ens indlæg ? Eller sløver det også MEGET her inde !? - Jeg har nemlig selv gjort det lidt i nogle af mine tråde de sidste dage. Og meget rart, at vide om man " gør noget man IKKE må ".

Ja, som du skriver, alle er velkommen til at skrive her inde, bare KUN med det navn man selv har valgt. og ikke andres !!! - Godt nok irriterende at andre bruger ens navn. ( Har HELDIGVIS ikke selv været ude for det... Hvem ved om det kommer. Ved bare jeg bliver pisset total af, hvis det sker. )

Men mange tusind tak Zanne. Dejligt at du gad at svare :-)

Kan I alle sammen have det godt !! =)

- Camilla. ;D
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hep til dig !
Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 13:53
er det for fanden ikke derfor vi har en chat?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ja og ludvig og pony mig vi er godt venner!!!!!!!!!!!!!!!!!
kram safir som elsker at chatte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 14:10

Jeg synes bare de skal slettes....hvis man vil chatte,kan man checke om der er nogen på.

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 14:28
HEJSA!!!!!!!!!!!!
Alle de love! kunne vi ikke lave et hyggeforum mere, bare uden love?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 16:33
Hejsa!!
Istedet for alle de chatindlæg er det nemmere at få sig en brugerliste (ligesom på HN) så man kan se hvem der er på hvornår. Så er vi ude over det problem IK?
KRAMMER STINA
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 17:48
Syntes det er en go ide:-D

Ja jeg ved at mig og Linette har samme kode. Men vi er søskende8-)
Så der for håber i tror mig??

Knuz Jannie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 17:50
C'fø'li', Jannie :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-03-2002 18:37
Sys de der er P**** irreterende...kigge aldrig på dem...så jeg sys det er en fin ide at der kun bliver et...selvom jeg også helst ville være fri for dem...!KH Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-03-2002 09:48
Vi skal ikke slette nogen chatindlæg. I skal bare lade være med at lave mere end et, så er der intet at slette. :) Det er derfor vi er nødt til at være enige.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-03-2002 19:18
Er faktisk ikke enig MERE- Fordi at det ef bare slette, slette og BROKKERI/SURHED.

~livet er for kort til surhed OG brokkeri~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider