Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sys i jeg sku??
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 07:38

Heeej Alle sammen/Go morgen!!

Det kan godt være det her ik høre til her, men ved ik hvor det ellers sku.. :-P

Nåh men har tænkt på at skifte skole, ik fordi jeg bliver moddet eller sådan. Men vi har haft ca. 10 - 12 dansk lærer (jeg går i 6kl.) Vi har haft dem på samme skole! Så efter vi fik ny "igen" flyttede en af mine bedste veninde til en skole som ikke ligger så langt fra. Og her den 3dec. Flytter mine to andre bedste veninder til Kbh fordi deres forældre sku skildes, og faren skulle arbejde i kbh.

Vi er kun 4 piger tilbage i klassen, og det er ikke nogen som jeg snakker meget med, eller jo nu gør jeg jo så fordi der ik er andre, men før gjorde jeg ikke.

Jeg ville gerne flytte fordi jeg sys ik de er med på noget "sjovt" og sådan det er marlie hende som var flyttet til en skole ik langt fra. Jeg har et helt andet forhold til hende.

Sys i jeg skulle flytte, jeg må gerne for mine forældre.

Knus Lea
[ Zig-Zag ]
Penge gør ik en lykkeligere,.
-Det gør bare en støre forskel på folk.. [!]
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det sys jeg!
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 11:54
Når du alligevel ikke snakker så meget med de andre piger..

Du kan jo få nogle gode veninder/venner på en anden skole.. Og så kan du jo være sammen med din anden veninde.. (Hvis du flytter over på hendes skole)

~QnuxR Cecilie!~

~Elsker Betonie, Min Hvide Dulle.. ;P~

Mrscille@hotmail.com <-- Add' Bar'.. :)
0
0
Svar på denne tråd

flytte skole..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 12:14
du skal gøre det du føler er bedst for dig selv.. det er ikke helt nemt at flytte skole, det tager tid at finde sig til rette på en ny skole.. men du skal jo ikke gå på en skole, hvor du er ked af at være... og det er jo ikke ret godt med alt den bytten ud mere lærene. men hvis jeg var dig ville jeg tage det sidste halve år med på den skole du er på nu, også starte på ny skole efter sommerferien.. jeg har prøvet at komme ind på en skole midt i halvåret, og det er rart svært at føle med i timerne..

Hilsen Camilla

{>billige ting på præs..
0
0
Svar på denne tråd

gør det du mener...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 13:07
lyder ikke til du har haft det sjovt her på det sidste... synes du selv skal bestemme det hvis du føler at du gerne ville væk så gør det...
;-D ELSKER MIN SMUKKE PONY MONTIE PAITON, OZ KALDT ROBERTS ;-D

{> OG MONTIE ELSKER SIN BEDSTE VEN PLET (COMPLET EJET AF LEJLA) {>
0
0
Svar på denne tråd

Ved ikk ..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 13:34
Det er jo kun din beslutning !

Jeg hader at flytte skole. Har dog heller aldrig prøvet det, men har bar sårn en fornemmelse a at det er helvede.

Men hvis din veninde er der, er der jo osse en du kender og det er jo noed helt andet så. :)

Men jaah.. Kan jo ik vide det fra din side.
Men "held og lykke" hvis man ka sige det? ;)
8-) .Linette. 8-)

♥ Sascha ♥

0
0
Svar på denne tråd

? tegn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 17:24
Hmm.. Det er jo ikke såen "bare" at flytte skole. Der er jo mange ting der skal ordnes. Har flyttet skole 2 gange :S Første gang var fordi vi skulle flytte så flyttede jeg på en friskole, en som lige var startet op, men der var kun 6 i den klasse, og vi kunne faktisk bare passe os selv, og jeg følte ikke jeg lærte noget, så flyttede jeg til den skole som jeg går på nu, og det er jeg rigtig glad for!
Men jeg kan da huske at det var da ikke "bare" var såen at flytte skole.. :/ Der er kørsel m.m.. som skal ordnes.
Også bare at skal til og ha nye venner og såen noget, det er svært! men okay, hvis der ikke er nogen som du snakker med i den klasse, syntes jeg at du skal flytte til den skole hvor din veninde er flyttet hen.
Men først og fremmest syntes jeg at du skal snakke med dine forældre om det, det er dælme det vigtigste, inden du stiller for mange forventninger, man blir nemt skuffet! :) :P
Tulle&Sasha!
Behandel dyr, som du vil ha at de skal behandle dig!
0
0
Svar på denne tråd

? tegn..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 17:26
ooopS! SorrY... Havde ikke lige set at du havde skrevet at du har fået lov af dine forældre ;) Hehe..
men syntes du skal snakke igennem med dine forældre om det er virkelig det du vil, hvis du vælger at flytte skole ;)
Tulle&Sasha!
Behandel dyr, som du vil ha at de skal behandle dig!
0
0
Svar på denne tråd

Det er ..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 18:21
Svært at afgøre når man ser sagen fra sidelinjen, du skal jo som andre har sagt, gøre hvad du finder bedst for dig selv.

Altså at vælge et skift er en stor beslutning, for du har jo trods alt trygheden på din gamle skole, fordi du kender menneskerne, så det er jo en fordel ved din gamle skole .

Men hvis du vælger at skifte, kan det være du får en mere rolig skolegang uden en masse 'skift' hele tiden . hvis du forstår ?

Jeg synes du skal opveje de gode og dårlige ting, prøve at tænke over hvad du har mest lyst til og derefter tage en snak med dine forældre. I kan sammen tage ud og kigge på nogle andre skoler. Hvis du vælger at blive, kan du prøve at snakke med din klasselærer om, hvad der har gjort, at du har overvejet at skifte, ikke at han / hun kan gøre meget ved det, men så personen er underrettet om, at der er nogle ting som du er utryg og utilfreds med.

Held og lykke (:

VH
Christina med Major & Rocky

Rollo, Ida(Halifax) og Stina M&R =
- De tre tosser på en tømmerflåde;b*Stolt*

Min hest er ægte militær? ;b

MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

jeg tænker....
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 18:36

Jeg har snakket med mine forældre og min mor vil ringe over den den "nye skole" i morgen. Jeg kender den godt for vi har tit idræt derover. kender os en del i klassen så det er meget godt.

[ Zig-Zag ]
Penge gør ik en lykkeligere,.
-Det gør bare en støre forskel på folk.. [!]
0
0
Svar på denne tråd

hmmm......
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 20:12
kommer jo lidt and på hvor du bor?

men jeg går på lyngby private skole( 6 kl. ) og syntes den er okay...!? ved ik om du kender den, men der er der de der mathias og kåve fra B-boys går?!
ik fordi jeg er intreseret i dem, men ingen kender skolen, men når man så siger b-boys, ved alle hvad det er for en?! hehe

Knuzz,
Den skøre yankee-freak! hæh
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 21:06
Det er HELT op til dig selv, men synes da det lyder som om du har lyst til det ;)

Smuk og meget omgængelig oldenborg hoppe sælges!!! klik her for at se annoncen!
0
0
Svar på denne tråd

har prøvet...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2005 19:34
heej..!

-jeg har skiftet skole! -det var en god beslutning, men tog også lige 1 år..for man kan ikke bare skifte skole, man skal søge om det i kununen og sårnn(skulle man med mig)
Med venlig hilsen

{>Tine{> Benn {>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider