Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

bedøm hvis i har lyst :)
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 14:31
Hey JHN'er :-D

tænkte på, om nogle af jer ikke har lyst til at bedømme Gina? men hun er ikke til salg. Vil bare spørge jer, hvad i ville syntes hun var værd :) ris og ros til billederne modtages gerne.

Navn; Gina Alfarvad Z
Født; 21 februar 1995
Brændemærket; Zangersheide
Højde; ca. 168 cm
Stævner; 1 lille ridelejr stævne. Hun blev desværre syg, da vi skulle starte military.

Familie (de vigtigste);
F; Grundgold II
M; Frida Alfarvad
FF; Grundstein II
FFF; Graphit
FM; Goldfein
MF; Arsenal
MFF; Waldzauber
MFFF; Kassio
MFMF; Habitch
MM; Fie Lennestved
MMF; First Foot XX
MMMM; Conny Poulstrup

Andet; Gina var oprindeligt solgt til et ægtepar, som avlshoppe. Hun var ifolet, og hun fik et føl. Da de lige havde solgt hendes føl, skulle dette ægtepar skilles. De kunne ikke finde ud af, hvem der skulle have hesten, og fik derfor med meget besvær, en Per, til at tilride hende. Da var hun omkring de 7-8 år, og da han havde hende i ridning, blev hun redet omkring 1-2 gange om ugen. De havde da sat hende tilsalg, og vi købte hende. Efter nu 1 og et par mdr. har hun sprunget 120 cm. med mig, og nogle military spring. I dressur er hun ikke så langt fremme. Vi er dog ved at få godt styr over gallopen, og skal til at øve kontragallop og senere changementer. Jeg har desværre ikke så mange dressur billeder, og nogle af dem, har min mor desværre trykket og taget billedet, når hun lige tager hovedet op. Ellers er hun en kanon dejlig familie hest, dog meget ilter når man rider på hende. Hun er rolig i stalden, og finder sig i alt. Noget som at bide og sparke, har hun aldrig rigtig gjort. Utrolig kærlig, det er hun nu også overfor alle.

Beklager der er mangel på dressurbilleder, i det hele taget ridebilleder.
Billeder;

Det var alt :)

- Camilla & Gina.

Hellere hades for den jeg er,
end elskes for den jeg ikke er.

| Santho [savnet] Darky |
0
0
Svar på denne tråd

Æhmmmm....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 14:41
Jeg tror sådan ca. 35.500 kr. Er ikk så klog på det, men det kan vel bruges? :-P :-P

Kram Sascha

1 gang Connemara - altid Connemara

Køb en nethest på www.sasma.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 15:09
Pt. 20.-25.000 ,-
Hun har jo ikke startet noget endnu, men ser ellers ud til at være en god hest som har talent for spring.

Nanna - stadig med Fairy Tale <33

Oldenborg hoppe sælges.. klik her!
0
0
Svar på denne tråd

dunno..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2004 16:50
- .. nok omkring der 23.00,- sån ca. men hun er sq bare et skønt dyr !? :D

ses smukkøh.

~ Rødtop
- En pony med krudt i røven -
" Jooz, jeg elsker din fucking grimme humor! ;D "

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider