Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

jeres dag?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 20:52
Godaften piger.
Uh, lidt speciel dag for mig i dag. Var på vej hjem fra byen og gik i sneen det sidste stykke hjem. Og der fulgte en gruppe unge efter mig. Sådan trucker/pop/indvandrertyper. Og de råbte ting efter mig som satanist. klamme uvaskede heks. grimme. og sådan? Så kastede de øldåser og cigaretskodder efter mig og en is/snebold som ramte mig lige i øjet. Så nu sidder jeg med en ispose og et blåt øje. Tsk. Unge nu til dags. :/

Hvad med jeres dag? Har i haft en go dag?
Eg segir bara:
Gerið lífið að hátið, með reiðtúr á iríslenskum hesti
0
0
Svar på denne tråd

min....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 20:54
har været god!!

Jeg har været ude at kigge på en nny hest til min storesøster!!

0
0
Svar på denne tråd

hej............
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 20:57
Surt show! God bedring! :-D

ja, har haft en fin dag borset fra, at det går af helveds med at ride Aladin for tiden.. tror vi er inde i en DÅRLIG perioe! :-(

Men har (prøvet) redet dressur på Aladin. Og en lille skovtur på Spirit. Så har jeg brugt 1 time og 15min på at fildre hans (Spirit) hale ud! Tror ALDRIG den er blevet ordnet!!!

;-D Frederikke ;-D

{> Aladin ♥ Diva ♥ Spirit ♥ Freja ♥ Walter ♥ Bennie ♥ Skipper {>

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor strengt!
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 20:57
er synd for dig med øjet!

min dag har været ok... har bare redet og været på nettet ;)

har lavet noget intensiv dressurtræning med balu... kunne bare mærkes i mavemusklerne... ;) så var godt nok... så er det til gavn for både mig og hesten ;)

MVH Brit

lånepony søges til stævnebrug (Ipony eller lille hest)
0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 20:58
Hvis det var mig , var jeg gået til angreb :-*

Jaaa altså jeg har vel haft en meget normal god dag ? her sneer det helt vildt...

Katrine & Latent Lafaette

" Mor og far " ¤ Mine sponsore :D
0
0
Svar på denne tråd

jeg har!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 21:04
En meget go dag!!!

Jeg har været med min kusine, ud og se på en ny hest.....

Qunzzzer Marianne o0g Matilde :-D
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 21:06
orh nogen mongoler. Havde ringet til min "storebror", bare en rigtig go ven, så havde han kommet og nakket dem :-P Men træls med øjet! Det er virkelig latterligt at de skal bedømme på den måde.

Men min dag har været stille og rolig, har siddet foran pc'en :-P

Men god bedring med øjet :-)

Hilsen Josse og Nislotty

<3 Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop! <3
0
0
Svar på denne tråd

Trist...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 21:12

Trist at nogen skal opføre sig sådan. Men det bedste at gøre, er som det lyder til du gjorde, at ignorere dem og så gå direkte hjem eller hvor man nu skal hen. Ellers ville man jo ikke være et hak bedre selv :)

Men trist det skal gå ud over dem der kan finde ud af at opføre sig ordentligt uden at gøre andre noget... :-/ God bedring med øjet ;)

8-) Mvh. Theis 8-)
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

uhhhh....
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 21:17
Må nok indrømme at jeg grinte noget da jeg læste det med øjet :-P Ej, sorry men det lød altså ret sjovt! :-P

Hold !"¤#% jeg var blevet gal... heeh..

Men har da haft en normal go´ dag. red min pony, longerede nogle heste jeg passer sammen med lotte&montie herinde fra. Og GIK hjem fra rideskolen i snevejr :-D NICE!
´Men sys nu dte var lidt sjovt da jeg læste det... :-P

KnuZzer Moi

{>
Elsker min COMPLETE pony Complet
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

årh!!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 22:06
de sku fandme da ha nogen tæsk!! perker svin :-*

hehe super dag! redet i formiddags, ordnet stalden, og så til rideudstyrs forretningen hvor jeg fik byttet mine læderridestøvler jeg fik til jul, hun skal lige bestille dem hjem i den størrelse jeg skal ha! så fik jeg en ny dressur gjord! kom hjem og tog heste ind! og så slappet af resten af dagen! det har sneet hele dagen..

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 22:23

Det var godt nok træls for dig Pil! Hvor skete det henne?

Tone: Må vi gerne bede om kammertonen og slippe for de racistiske undertoner? Meget barnligt og pinligt!

Jeg er ret træt, har haft en temmelig lang dag. Vores heste holder vinterpause, så vi rider ikke så meget nu, men jeg var da ude på en lille tur på min hoppe, Brana.
Ellers har vi i familien bare snakket om at vi skal købe en ponz til min søster... Så det bliver spændende!

>
Godt nytår fra Clara og Brana frá Saudárkróki
0
0
Svar på denne tråd

lalalala, ..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 22:29
.. tak for det. (: det går lidt bedre. isposen er kold, men det køler dejligt.

clara: i risskov. ude ved grenåvej. (: ..
Eg segir bara:
Gerið lífið að hátið, með reiðtúr á iríslenskum hesti
0
0
Svar på denne tråd

Træls...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 22:43
Nogen mennesker ved bare ikke hvordan man opfører sig! Uanset hvor de kommer fra..!

Jeg har haft en dag fyldt med mad og slægtninge. *Bøvs* - er julen ikke snart slut?! ;-)

Mht. din signatur: det hedder "íslenskum hesti", gør det ikke..? Taler du selv islandsk? Jeg gør (har dog været bedre) - fedt sprog!

Med venlig hilsen Sine
...Desværre uden Helena...
Hvil i fred, min ven
Haflinger - das goldene Pferd mit dem goldenen Herz
0
0
Svar på denne tråd

Clara/Brana...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2004 22:44
sørme undskylde hvis det støder dig!! og er bestemt ikke racist! at være racistisk er når man føler sig hævet og bedre end andre mennesker og gør jeg bestemt ikke! ææhm, barnlig og pinlig? ææhm.. hehe nej tror jeg sku ikke, men fair nok.. din holdning!! og de skal sku ikke opføre sig sådan!!!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet