Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

bedømmelse. tager alle sammen
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 16:32
Synes der er mange "bedøm min hest" indlæg for tiden. Så tager chancen. Mente nok det var antonia & askepot der gjorde det sidst.
Skriv i det her indlæg om jeres hest. vedlæg et par billeder og så laver jeg et stort indlæg om et par dage :-)

Knus Sara
.Timmer <'3
•saravardilarsen@hotmail.com
•smukkefanta.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvad hvis vores ponyer er blevet bedømt en gang?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 16:39
^overskrift^

Må man så stadig godt være med? Hvis man må, kan du tage det der står fra dette link og bruge...

Billeder og info om Phoebe

;-D Phoebe og jeg ;-D
;-D Det bedste team på jorden ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 16:40
Jaah ka da godt være med..

Selvom jeg godt ved hvad hun selv er værd.
Hun er IKK til salg og det er bar for hyggens skyld..

Navn: Sascha
Alder: 12 ..
Højde: 130 i stg. en 3er pony..
Race: Palomino - eller det er farven!
Spring: LB-LA på distriktplan. Har startet MB på distriktplan.
Dressur: LA1 på distriktplan. Er meget stabil, men da jeg er springrytter er det lidt uudnyttet.
Har hestepas!

Hun er en dejlig rolig pony, som elsker ture. Hun er utrolig sød i dressur, men i spring blir hun dog et smule vild. Men der arbejdes på det.!

Billeder:

Jaa det var det (:
8-) .Linette. 8-)

♥ Sascha ♥

0
0
Svar på denne tråd

gffdsgsdfsdfgsdfg
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 16:41
Jaja. Der er ingen regler. :-) Bare for at alle de bedømmelses indlæg ikke kommer til at fylde hele hyggen ;-)
.Timmer <'3
•saravardilarsen@hotmail.com
•smukkefanta.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mjin pony!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 16:42
Hun er solgt men well what the hell?

Om hende:

Navn:Lavita
Køn: Hoppe
Alder:6 år
Højde:129 (færdigmålt)
Race: Welsh kat B
Papir og stamtavle: JA
Spring træning: 130 cm med rytter.
Spring stævne: lc-lb
Dressur træning: ld-lc2
Dressur stævne: Ld
Lavita er en dejlig og harmonisk pony.
Hun er fremadgående og frisk.
Perfekt konkurence pony for den lille rytter.
Hun har fået et føl, og det vidste hun sig at være god til, så det er planen at hun bliver "uddannet" avlshoppe.
Hun har i øvrigt startet jagter som gik godt.

Billeder på præs KAN stadig ikke det *biib*
0
0
Svar på denne tråd

Okay... Men gider du så at tage info og billeder?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 16:44
^overskrift^

Okay... Men gider du så at tage info og billeder fra linket?

;-D Phoebe og jeg ;-D
;-D Det bedste team på jorden ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Heh...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 17:48

Tror ikke at jeg tager chancen igen! 8-)

Knus fra Antonia og Askepot!<3
:-DEt team der KAN hvad de VIL! :-D

Antonia og Askepot:

Cup-vindere 2004(MLR)
Klubmestre 2004(ØLR)
Mange gange vindere af JHN's billede-konkurrencer! :-P
Mange gange 1. plads vindere i dressur!<3
0
0
Svar på denne tråd

miss you
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 18:05
Antonia;
man må tage skraldet for det man laver, så det var vel ikke kun de andres skyld? :)

- Karen

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 18:06
Først Bonnie!

"Stævnenavn": Magic Bonnie
Kaldenavn: Bonnie eller Bonzen
Race: Hollandsk sportspony (Araber/welsh)
Alder: 7 (12/03-1997)
Stangmål: 148 m. sko
Farve: Brun m. en hvid kode
Far: Bores Ox
Farfar: Bora Ox
Mor: Beauty
^ har fuld stamtavle på faren's side !
Dressur: M-klasser, går La1-PRI
Spring: Er ikke startet i spring, men har kapaciteten.
Trafiksikker: 110%
Beskrivelse:
En super kat. 1 pony hoppe, har gjort lynkarriere. Fik hende i april 2004, hvor hun intet kunne, efter 3 ugers ridning var vi på Mors, hvor vi vandt 3 LB-dressurklasser med over 70%, og gik 60% i sin første La1.
Har 108 DRF points på 9 stævner, og en masse placeringer, har gået mange klasser over 70%.
I december blev hun så B-pony i sin 3 La4, ret stolt.
Er udtaget til b-trupen i dressur, hvor landstræneren ser et nyt talent i dansk pony dressur sport!
En pony som har et rigtig dejlig temprament, frisk, har sin egen mening men stadig nem at have med og gøre. Sød på tur. Har 3 super gangarter, og kan alle øvelserne + galop travers og liiidt piaff + passage.
Springer med stor lyst og er også et talent inden for dette.
Kræver en rutineret rytter, rytteren skal kunne ride, da hun har egen mening og godt kan tage nogle vilde bukketure. Men som jeg siger,, der skal være gejst og humør!

Stævnenavn: Bozze
kaldenavn: ^ eller Bozling
Race: Blanding
Køn: Vallak
Alder: 22-24 år, ikk helt sikker
Stangmål: 129,5 u. sko
Farve: Mørke brun/sort m. stjerne og to kodeleds sokker
Dressur: S-klasser
Spring: L-klasser
Beskrivelse:
En af Danmarks bedste kat. 3 dressur ponyer, a-pony i dressur. Bozze er en super dejlig, let ridelig og meget øvselsstærk pony, han er gudesmuk og har et supert humør, intet kan mærkes på ham at han er oppe i årene, er meget selv gående og frisk, tager tit en bukketur på folden og ræser rundt, er rigtig nem og sød at have med i byen.
Har 111 DRF points, blev nr. 2 til Sydjysk mesterskab 2004, og nr. 4 til DANMARKSMESTERSKABERNE og nr. 4 til Scankett Cup ved cup-finalerne i Vallensbæk i november. Har utallige placeringer på distrikt og landsplan. Kan alle øvelserne + lidt mere.
Med mig startede han som 2'er og opnåede flg:
Nr. 2 til Sydjysk mesterskab 2003, 500 DRF points, mange sejre og placeringer på distrikt og landsplan. A-pony i dressur, Nr. 79 på DRF top 100 liste 2003 og nr. 73 2004.
Har gået til og med LB-spring på distriktplan med placeringer, en god springrytter siger han har en rigtig god teknik!
Verdens dejligste pony <3
(ved godt han er gammel osv.)

Stævnenavn: Cooper
Kaldenavn: ^, Coop eller Scoop og Coopide
Race: Blanding
Alder: 9
Stangmål: 137 u. sko
Farve: Dun-farvet
Far: Crowns Choice
Mor: Ræveskiftens Moon Stone
Morfar: Valley lake Fizz
Dressur: M-klasser
Spring: M-klasser
Beskrivelse:
Cooper en en deejlig vallak. Han har 3 gode gangarter og er nem at ride, kan alle pony dressur øvelser, går La1-La4 på distriktplan med mange placeringer, har ca 156 drf points og blev b-pony i sin første La4, i oktober 2004.
Springer med godt gå-på-mod og kapacitet, går La-MB spring på distriktsplan med mange placeringer, 60 DRF points.
Er en rigtig sød pony, nem at have med i byen og meget mad-glad (:
sød på tur!

-ret gammelt

Jannie ö
- Magic Bonnie og Bozze <3
0
0
Svar på denne tråd

tjahh...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 18:34
Det skader vel ikk :-P

Navn: Fredslunds Complet
Alder: 5 år (1999)
Race: Pinto
Stangmål:145 u. sko (han har sko på alle 4)
Køn: vallak
Farve: Brunbroget
Spring: LA til stævner
Dressur: LC til stævner (pga, manglende interesse)

Beskrivelse:
PLet er en dejlig pony, med alle 4 gangarter i top! Jeg har kun haft ham siden 3. september, og han har haft 7 placeringer med hjem fra de 4 stævner vi har startet, hvor af 4 er 1. pladser. Han har startet LA med tidligere rytter på C-plan, og det skal han også gå i starten af næste år.
Blev klubmester i dressur og spring i 2004, og samlet klubmester, hvor vi startede LB B1 og LC3, for han havde lige stået stille i 1 uge.
Han kan sagtens springe M-baner herhjemme, men vi tar det med ro til stævner da han ikke er så gammel endnu. Han kigger aldrig til stævner, heller ikk på vand.
Komplet er impoteret fra holland.
I dressur kan han allerede: schenkelvigninger, traversader, schangcerer, bagpartsvendinger, øninger og det gennerelle.
Han er øvelses-stærk og kan nå lang inden for spring som dressur, men jeg har valgt at satse på springningen.En pony som kan nå til TOP!

Nogenlunde trafiksikekr.
Går lige op i trailer.
opmærksom temperement.

og kræver rutineret rytter.

KnuZzer Moi

{>
Elsker min COMPLETE pony Complet
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

hmm....
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 18:53
okay bare tag her fra...

*-:-Nanina&Malou-:-*
**Et Nyt Team På Vej Mod Nye Mål**
***Msn: nanina2@hotmail.com, bare tilføj mig***

0
0
Svar på denne tråd

tjaaah... hvorfor ikke??
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 19:06
Bare for sjov :)

Navn: Tai Chiquita
Alder: 12 år
Farve: Rød
Aftegn: 3 sokker, blis
Race: New Forest blaning (kåret DSP)
Far: Nick
Mor: Tai Queenie
Stang: 140 (færdigmålt kat II)
Køn: Hoppe :)
Springtræning: M (springer nemt 160 i løsspring, sprunget over 140 med rytter)
Springstævner: Lb - La
Dressurtræning: Lb - La (kan de fleste pony øvelser)
Dressurstævner: Lc - Lb

Chiquita er en kanon hoppony!! Hun har langt mere springkapacitet end de fleste og har potentialet til at komme hele vejen!! Har sprunget 160 i løsspring, og sprunget 140 med rytter på enkelt spring, baner på 120. Mangler nu selvtilliden, som er ved at være bygget lidt op igen. Har desværre en bagbensskade som gør at alt for meget dressur gør hende halt, men hun må springes og rides tur på hver dag uden der sker noget. bare ikke dressur hverdag. Men skaden har ikke vist sig længe, selvom hun blev redet meget dressur på, så måske den er ved at gå væk?? Hun kan gå de fleste dressurøvelser, er dejlig på bidet, og er rimelig selvgående. Hun kan bla. gå travversader, schenkelvigninger, for + bagpartsvendinder, lidt passage når humøret er til det :P
En suveræn dejlig pony på tur, altid nem at have med i byen, nem på stalden, og på folden. En pony alle kan ride. Kåret SØLVhoppe i DSP med 8 - 7 - 8 for gang og 9 for type

Billeder:

Navn: Skovlunds Fighter
Alder: 2 ½ år
Farve: Rød
Aftegn: To bagsokker stjerne, hvide hår hele vejen ned ad næseryggen
Mor: Julle (½ araber)
Far: Olsen (ren New Forest)
Race: 3/4 New Forest 1/4 Araber
Stang: 140

Fighter er en mega smuk vallak på næsten 140. Han har nogle rigtig flotte forbens løft især, og går meget som en welsh cob gangartsmæssigt. Han er meget fornuftig i hovedet, men har beholdt sit hingstepræg, som man også godt kan mærke på ham engang i mellem. Han er super flot når han lige hidser sig lidt op og tordner der ud ad!! Så kan han virkelig Spadserer!! Han har en kanon bagbensaktion, hvor han virkelig trækker bagbenene op under!!
Der er ikke meget andet at sige om ham. Han er trense og sadelvan og prøver snart at få en rytter på ryggen. Trensen og sadlen tog han uden nogen probæemer overhovedet og var helt ligeglad!!

Billeder:

Navn: Martine Langager
Alder: 7 år
Højde: 139
Farve: Mørkebrun
Aftegn: Stjerne
Mor: Meritsa
Far: Anydale Martien
Morfar: LL.Møllegård Nero
Springtræning: La - M
Springstævner: startet LC
Dressurtræning: LB (kan nogle La øvelser)
Dressurstævner: LC
Gang LANGT over middel!! Hun kan KADANGSERE!!!

Martine er en super pony med kanone gangarter og et kæmpe springhjerte!!! Han er min lille stjerne og jeg ELSKER at ride på hende!!! Hun er dog meget kompliceret og ride, og man skal kunne ride for at ride hende :P Hun kan ikke rides kun på tøjlen, men det er vigtigt man rider med sædet og støtter op med benene. Hun springer HELT suverænt med en teknik der er helt vild!!! Hun elsker det over alt på jorden og er super forsigtig!! Hun springer virkelig med ryggen!! Her er en pony der med rette rytter vil komme til internationale stævner!!! Hun har sprunget støtterne ud på et spring der var 140... men vi kunne jo ikke se hvor højt hun kunne hoppe, da springet ikke kunne blive større!! Sent redet til, som 5 års. Men stod næsten stille efter det indtil hun blev 7. Vi fik hende hjem for 4 måneder siden, der kunne hun intet og havde aldrig sprunget med rytetr!! Super lærenem, 3 gang hun sprang nogensinde sprang hun 110!! Kanon pony!!!

Billeder:

*Shanie*
- Live because you like it.. not because you have to

"Rigtige ryttere rider det de bedst kan lide"

SMUK hingsteplag sælges!
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Akrobat...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 19:07
Vil osse så:

Navn: Boubjergs Akrobat
Alder: 6 år (20/04-1998)
Farve: Brun
Aftegn: Hvid kode
Stang: 168 cm
Stamtavle:

A-Dur er elitehingst, Argentinus er en af Tysklands bedste hingste og Didriksen er en rigtig god springhest
Køn: Ja (Vallak)
Dressur: Lb3
Spring: Lc
99,9 % trafiksikker
Opmærksomt temperament, men alligevel rolig

Akrobat er et rigtigt nussehoved både i stalden, på folden (hvor han godt kan li' en hurtig galop) og når man rider. Han løber ikke når man går med ham og han elsker at blive striglet og gnubbet...

Han er yderst rar ved andre heste/ponyer, og hvis de ikke gør ham noget, så gør han heller ikke nogen fortræd, han har aldrig sparket eller bidt uden grund og ALDRIG mennesker...

Han er rigtig madglad og spiser hvad der bliver serveret, alt fra POLOER til bananer og A38...

Dressuren keder ham lidt, men ingen dressur ingen spring, men han kan gå en Lb, vi er lige begyndt med versader, han har en dejlig taktfast skridt og trav, en super fri trav og en rummelig galop, som bliver bedre dag for dag...

Spring elsker han, pludselig kan han gå til biddet og være fuldt kocentreret om kun en ting, nemlig at springe, han springer det meste...

På tur er han meget rolig og løber ikke fordi andre tager en galop, han er ikke bange for tog, lastbiler osv, men en lille fugl eller et skilt kan være noget så farlig. Han kan godt lide at bade og plasker gerne lidt på de andre heste...

Billeder:

Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd

Også Wiktor...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 19:16
Navn: Wiktor von Ingermarienlund
Alder: 5 år(10/06-1999)
Farve: Sort
Aftegn: Lille stjerne
Stang: 169 cm
Stamtavle: Ja, fuld hollandsk stamtavle
Far: Rypke
Mor: Jewaline
Morfar: Jacob
Køn: Ja (Vallak)
Dressur: La (ikke helt sikker på hvilket "tal"
Spring: Inssprunget
95 % trafiksikker
Opmærksomt temperament, men alligevel rolig

Wiktor er rolig på folden, i stalden og med rytter, men kan blive opmærksom, han kan blive en rigtig dygtig dressurhest, især indenfor klassisk dressur...

Han er pænt bygget og er af den moderne type, han har en rigtig god fremadgribende skridt og højt benløft i trav og en lidt stor galop...

På tur er han rolig, men efter en galop kan han godt være lidt frisk, han er næsten trafiksikker og kan køres med, han blev tilkørt sidste år og det klarede han rigtig pænt...

Så lidt billeder:

Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 20:12
Når du alligevel laver et , så vil jeg da prøve :)

"Stævnenavn": Latent Lafaette
Kaldenavn: Laffe eller Musse
Race: Dansk Varmblod
Alder: 7 (18/04 - 1997
Stangmål: 170 cm. med sko
Farve: Brun m. en hvid sort, bonbon hov
Stamtavle:
^ Hun har ingen stamtavle ,, men grønt hestepas
Dressur: Jeg har startet LB på hende, hun kan øvelser til LA dressur
Spring: Startet LA på distriktsplan, mange placeringer.
Trailervant: 110% , meget sød at køre !!!
Beskrivelse:
Lafaette er en meget rar og omgængelig hest. Alle kan have med hende at gøre. Hun er sød at ride på. Meget ærlig hest. Hun kan gå med alle på fold, og selv den mindste pige kan trække hende rundt. Hun eeelsker at være i skoven og tage en vild galop tur med lidt hop, men vil man stoppe hende igen, så gør hun det! Hun kan rides alene og med andre. Hun tager sig ikke af at det er mørkt, hun har et dejligt sind, så hun gør hvad hun bliver bedt om. I dressur er hun rimlig stabil at ride på, men der skal en rutineret rytter til at ride hende korrekt. Hun kan shenkelvigner, travers, skridt piouetter, kontra og de alm ting. Hun har ikke et kæmpe talent i dressur,, skal starte distriktstævne i Marts i dressur (LA0 - LA1), og forhåbeligt også spring (ULC-ULB-LB)! I springning er hun perfekt :) hun springer alt og er meget fornuftig at springe på. Der har hun masser af talenter/kapasitet i. Jeg har lært utrolig meget af hende i den tid jeg har haft hende. Hun piller aldrig en bom, kun hvis rytteren rider meget dårligt til.
Jeg ved selv hvad hun er værd pt. og skriver det senere :) - min ridelære har fortalt mig det !

Billeder:

Katrine & Lafaette <3

"mor og far" <-- Mine sponsore :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også være med!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 20:16
Haii...

Bare tag info og billeder fra linket:

Billeder og info om Nuggi
0
0
Svar på denne tråd

vent på miig
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 20:37
Navn~Bubber
Køn~Naii Smukkere en nogen anden (valak)
Alder~19
Højde~135 :(
Race~hmm tror det er en islanderblanding
Dressur~La
Spring~Lc
Lidt om drengen~
Han er en lille charmetrold, han er virkelig sød og går (næste) aldrig noget , han er nem at ride osv

Billede kig i min præs ( ved det er et dårligt billede men hva fanen ? )

♥Bubber er den bedste♥

♥Elsker diig Bubber♥

:DMan ka hvad man vil:D

Köös fra miig og den smukke Bubber♥
0
0
Svar på denne tråd

Hvornår?
Forfatter: 
Dato:  27-12-2004 14:15
Hvornår sætter du dine bedømmelser ind.?
Kram

KySs ;-D Cooper og Cathrine ;-D

~livet er en dødlig sygdom~

Msn: Rosie_teo@yahoo.dk
0
0
Svar på denne tråd

Du er modig, at tage dem alle?! :D
Forfatter: 
Dato:  27-12-2004 15:45
Nå men here we go :D

Janni
Race: Dansk Varmblod
Farve: Mørkebrun
Stamtavle(Ja/nej): Ja
Far: Ratio
Morfar: Asferg Cyklo
kan i spring: LA
Kan i dressur: LA4
Evt har avlet føl(Hvad køn og hvor mange): ét hoppe-føl.

Inishinni
Race: Fuldblods araber
Farve: skimmel
Stamtavle(Ja/nej): Ja
Far: Mistral ox
Morfar: Sandokan ox
kan i spring: LA
Kan i dressur: LA1
Evt har avlet føl(Hvad køn og hvor mange): avlet ét uregistreret føl. mener det var en hingst.

Billeder kan ses på min præsentation.

Kram Kiir
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet