Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Fra Iowa
Forfatter: 
Dato:  08-03-2002 22:04

Hej allesammen!!
Lige en lille hilsen her ovre fra Usa...
(De har en comper til rådighed på hotellet til gæsterne...meget godt!!...)

Vi kom godt herover uden de store problemmer...det var en kanon lang flytur, men nu er vi her heldigvis...uden at være kommet i kambolage med Bin Laden...hehe...vi bor på et hotel der hedder Fairfield Inn...and I just love it!!...der er godt nok ikke swimmingpool, men det er også lige meget, det er for fedt alligevel.

Det er helt vildt fedt herovre, men rimelig koldt...kun 3 grader...men ellers er det nogenlunde godt vejr...desværre har de lovet lorte vejr nogle dage frem...SKØNT...NOT!!!!!!

Vi har ikke rigtig lavet noget endnu, da både mig og min veninde har jetlag...men har snakket om at vi skal ud og se hvor Elijah bor imorgen bare for at vide hvor det er, så vi ikke skal rende rundt at lede efter det på mandag. Så skal vi selvfølgelig også ud og opleve Cedar Rapids og hvad der nu ellers er at opleve, men det ved de sikkert noget om i receptionen.

Nå, men jeg tror sku jeg vil smutte igen...da man kun har comper i kort tid...surt...men jeg kan jo hellere ikke bruge hele min ferie på at side på HN...hehe

Mange kolde hilsner fra Chris

Ps. Håber ikke i har det så koldt i DK, som vi har det herovre...håber på at komme hjem til mindst 20 grader i skyggen...hehe, nå ikke!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Fra Iowa - Nej fra Næstved
Forfatter: 
Dato:  08-03-2002 22:33
Hej Chris.

Sender du ikke lige et billede af dig selv foran en eller anden meget kendt USA-ting.

Jeg vil ikke sige direkte at jeg ikke tror på dig, jeg kan bare ikke forstå, at indlægget er sendt fra en adsl linie i Næstved, hosted hos tele.dk. Se selv hvad man finder, hvis man søger på den:

80.63.102.0 - 80.63.102.255 netname: TELEDANMARK-ADSL-USERS descr: IP addresses for ADSL users in descr: Tele Danmarks IP backbone. descr: Location: Naestved descr: Box: naenxx4

Altså står serveren til linien indlægget er sendt fra i Næstved, og noget i din fortælling stemmer ikke så.

Giver du et billede eller en forklaring ??

Knuzz Ditmu§

0
0
Svar på denne tråd

Re: Fra Iowa
Forfatter: 
Dato:  08-03-2002 22:33
Fedt no, her i DK har solen skinnet, men det har været koldt, brrr....

Håber i har det godt og hils Elijah!! ;)

*Joze*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-03-2002 22:48
Ditmus...jeg kan heller ikke rigtigt få det til at stemme fordi det er det samme...håber ikka at hun lyver :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-03-2002 22:54
Ganske mystisk... og å/ø/æ på amerikanske tastaturer??

Nå, men er du i USA, må du hilse, for jeg ville bare SÅ gerne derhen!! Især LA, Californien... hvor er du?
Nå, jeg smutter.
Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-03-2002 08:27
Han kunne jo have en barbag Computer????????????
Eller var..!!!???

Knusser *CIlle*http://heste-fans.webbyen.dkhttp://fjordhestsilva.webbyen.dkhttp://silvakat.webbyen.dk:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-03-2002 10:05
hej cille nej det tror jeg ikke fordi hun sagde at man måtte låne hotllets computer.....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-03-2002 10:10
Hej Cille

En hver computer har sin egen ip adresse, men det er kun de sidste cifre, dem vi ikke kan se, der ændres. Selve den ip vi kan se, angiver hvor computeren står, ikke en nøjagtig adresse, men hvilken central den er tilknyttet.

Derfor er det også temmeligt umuligt at en bærbar i Iowa er tilknyttet en central i Næstved. Men det kan sagtens være en bærbar computer i Næstvedområdet der bliver sendt fra. Ip adresser er noget svært noget, man alligevel giver de et fingerpeg om hvorfra indlæg sendes.

Hilsen Zanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-03-2002 10:17
Hej Zanne så blev jeg da lige kloger...!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-03-2002 17:01
kommer der flere indlæg eller hvad der er lidt dødt i dette indlæg som er faktisk lidt spændene hvad det er for noget! nuzer og knuzer fra pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-03-2002 16:02
Jeg har tjekket de indlæg Chris skrev for 5 dage siden. Det er det samme nr.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-03-2002 21:14
ok ok, her kommer lige en lille forklaring om hvordan det kan lade sig gøre at Christina er i Iowa, men at beskeden er sendt fra en computer i DK.
Det er fordi det er mig der har lagt beskeden ind for hende, jeg er hendes søster.
Lovede hende at gøre det, da hun ikke selv kunne gå på HN derovre, da de ikke måtte gøre andet en at gå ind og skrive en mail...kom dog selv til at ændre lidt på mailen *GG*, men det siger vi ikke til nogen og hvis min søs finder ud af det går hun nok amok...men det gør hun jo så tit *GG*

Skrev selv det her:

"...men jeg kan jo hellere ikke bruge hele min ferie på at side på HN...hehe"

Passer hendes krikke imens hun er derovre.

Mange venlige hilsner fra Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-03-2002 21:16
ookkaayy
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider