Hej allesammen!!
Lige en lille hilsen her ovre fra Usa...
(De har en comper til rådighed på hotellet til gæsterne...meget godt!!...)
Vi kom godt herover uden de store problemmer...det var en kanon lang flytur, men nu er vi her heldigvis...uden at være kommet i kambolage med Bin Laden...hehe...vi bor på et hotel der hedder Fairfield Inn...and I just love it!!...der er godt nok ikke swimmingpool, men det er også lige meget, det er for fedt alligevel.
Det er helt vildt fedt herovre, men rimelig koldt...kun 3 grader...men ellers er det nogenlunde godt vejr...desværre har de lovet lorte vejr nogle dage frem...SKØNT...NOT!!!!!!
Vi har ikke rigtig lavet noget endnu, da både mig og min veninde har jetlag...men har snakket om at vi skal ud og se hvor Elijah bor imorgen bare for at vide hvor det er, så vi ikke skal rende rundt at lede efter det på mandag. Så skal vi selvfølgelig også ud og opleve Cedar Rapids og hvad der nu ellers er at opleve, men det ved de sikkert noget om i receptionen.
Nå, men jeg tror sku jeg vil smutte igen...da man kun har comper i kort tid...surt...men jeg kan jo hellere ikke bruge hele min ferie på at side på HN...hehe
Mange kolde hilsner fra Chris
Ps. Håber ikke i har det så koldt i DK, som vi har det herovre...håber på at komme hjem til mindst 20 grader i skyggen...hehe, nå ikke!!