|
|
| Hestepiiger.... i blir nød til at læse dette..!!! |
|
|
Ja herkommer så en hel masse crap fra mig som er godt gal i skrællen!
her starter det hele...:
biip låner min gjord og det er jo fint nok..
der er dog bare det a da biip så får sin egen nye gjord , lader hun min våde og MEGET beskidte gjord hænge. biip har LÅNT min gjord og dermed er det biips ansvar at levere den tilbage i samme stand dom lånt. har jeg ret???? elrs er man ikk gammel nok til at ha egen hest og låne andres ting!
noget andet er a Biip slæber en ven me i stalden og de efterlader den ret dårligt DSV.¨de havde smurt en clementin *staves ud på vores stald bord og ikk vasket krus af og dsv. at krusende var smurt ind i kakaopulversnask...!det skal lige siges at de krus de havde brugt var MINE!!!
det sidste er at biip åbentbart syntes jeg er strid fordi jeg blir lidt gal over disse ting(hvilket jeg syns er forståeligt jeg blir gal over)!! også vil hun ikk ride den pony hun rider mere..! Ja så hun har fået fat i Michala herinde fra med Cleo(tildr.Halma) og skal åbenbart til at ride den! hvilket betyder at biip kommer 1-2 gange om ugen med inten sin moar elr venninde og kigger til hesten. hun muger, måske rider, hvilket ikke er set mere end en gang. Hun har ik fortalt det til ejeren af ponyen endnu. hendes mor har bare sagt at hun er lidt træt fortiden... Det syntes jeg bare er SÅ !¤%#?+& både overfor hesten OG ejeren som regner med at hun jo passer den!
det sted den står er nemlig et selvmugning mm. sted!
Ej ve i hva jeg syns simpelthent ikk at man er gammel nok t at ha hest/passe hest. Hvis man ikk kan finde ud af at informere..! og det er SLET ikk fair over for ponyen.. ve ikk hvorfor BIIP er blevt sådan. Men er glad for at det ikk var min partpige...! ejeren regner jo med hende, og hun har ikk fortalt noget endnu, og det værste er at hendes mor godt ve det..!
Undskyld men det er fandme for dumt!!
det her skulle bare UD !
Tusinde tak for jeres læsende ører..!
Hilsen Henriette....
♥Triumph allways in my heart♥
♥Jeg kom, jeg red og jeg sejrede♥
Hilsen haremmet Tromii og Heniiü
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heeeej |
|
|
jaa ik?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle sammen |
|
|
der må da være flere herinde.. der har en kommentar!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdgdfgdf |
|
|
Syns det er forståligt at blive sur, men du kan jo ikke gøre noget ved det med hesten
Men sig dog til hende ligeud at hvis hun skal rode noget frem sakl hun edermame ogs' rydde det væk, og på plads ! 
♥Mig og Low Länder er et perfekt par. Vi har tingne i vores hule "hånd".. Suum + Low =Tvillinger ♥.
| Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra la la |
| Forfatter:  |
MyFairy |
| Dato:  |
22-12-2004 18:43 |
|
Huhu.. det er da vildt træls !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeej alle JHN |
|
|
Ja det har jeg...
er der nogen af jer der har haft sådan en i stalden elr som har haft lånt noget ud og inten ALDRIG fået det igen elr fået det igen i dårlig stand??¨
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tegn gen |
| Rødtop | |
22-12-2004 19:43 |
|
Jeg er en pony-pige! 
| Rødtop |[ Julen er blevet væk. Hvem finder den?. ]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ka fanme godt forstå |
pillepulle |
22-12-2004 19:51 |
|
Der hvor min Pony står .
så jeg liie pludselig at mit sadel underlag lå nede under en andens sadel . Det var helt ulækkert og vådt og jeg flippede oz ud hva fanen er det for noget , og de samme personer har brugt MINE striler så min pony fik lus fordi deres var lusebefinkt . og de har taget vores godbider flere gange uden at spøger . og de for alle hendes venner til at komme derned for at passe hendes pony bar fordi hun ikk har tid (hva med at komme af med ham sagde jeg ) det er synd hendes pony bar står .
så det er næsten det samme tilfaælde jeg har gaft ka godt forstå diig !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså.. |
Bambi og Lollo<33 |
22-12-2004 19:56 |
|
Ta d nu rolig lille henri.. hehe..
Amandus Ballerup ridecenter<3 Lollo og er min dejlige ponse<33 Lundblad min Skat<33
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Sikke noget værre @!#$! (forstå mig ret)Ting (som din gjord f.eks.) kan erstattes, men den stakkels pony?! Hva fanden tænker den tøs på! Se der er fordelen ved at have hest hjemme... ingen irriterende søndagsryttere! Men heller intet selvskab til mig...
~KnuS Dejligste~ -spis rabarber, rid Araber <3
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså.. |
Bambi og Lollo<33 |
22-12-2004 20:01 |
|
Ta d nu rolig lille henri.. hehe..
Amandus Ballerup ridecenter<3 Lollo og er min dejlige ponse<33 Lundblad min Skat<33
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhh???? |
|
|
Bambi og Lollo<33: du bliver ved med at skrive at hun skal tage det roligt?? hvorfor?? Er det forde at du er den så kaldte biip???  du har jo skrevet et inlæg med at hun skal tage det roligt! hvorfor så et mere?
Henxiiii or Triumph(tidl.Cleo): Jeg forstå dig 100%. hader når folk bare tager mine ting og ikke leverer det tilbage! kender en som engang fik ulånt sin dressur sadel men hun har aldrig set den igen!!
Kram Ditte <--- den forståene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahh der er noed om snakken ! |
skovhesten |
23-12-2004 09:14 |
|
Hmm jahh har oplevet samme tilfælge ved nogle tøsser som enden passede eller selv eget pony/hest uden at passe dem ordenligt og nogen gange bare fik andre til det ...
Det er i orden at få andre til at passe sin pony hvis der lige er en dag man ikke kan.... men man skal fandeme vide hvem man sætter det arbejde til !
¤En gang Kolblod
- Altid koldblod¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| konfronter.. |
HOPE |
23-12-2004 09:44 |
|
Konfronter hende med det.. der er ikke andet at gøre.. jeg ved da at hvis jeg har lavet noget "dumt" uden at tænke over det, så vil jeg godt ha det at vide.. bare snak med hende på en pæn måde..
YAMAHA Apollo - I shall miss youMSN: apolsen@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sys sku ikk hun skal slappe af ! |
pillepulle |
23-12-2004 11:48 |
|
Hun må fanme da selv bestemme om hun vil slappe af jeg ka godt flippe ud over sårn noget . og min pony har jo ikk godt af at få det pulver i så og han kløede meget i hanshale og han har fået ormekur. så løftede jeg hørene og der var lus og det var fra den hest der havde lånt mine striler jo . og han var bare fylt med det nå man løftede hårene han blive sku aldrig passet den stakkel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Anne Sandgaard |
23-12-2004 14:06 |
|
Jeg kan godt forstå at du bliver sur... Jeg syns det er lidt forvirrende at du kalder hende Biip...
Glædelig jul og godt nytår allesammen!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|