Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hvordan kom i til at lide heste..??
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 16:26
hejza alle sammen..

sidder og keder mig, og så kom jeg lige til at tænke på hvordan i blev heste intersseret..

og hvornår i fik jeres første hest..
(hvis du alså har en hest)

knus laura

0
0
Svar på denne tråd

Sjovt nok at...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 16:41
.. du spørger, for kan faktisk ikk huske det nu hvor jeg kommer til at tænke over det :-P...

Jeg fik min første pony i 1998... En lille hvid 3'er pony, 128 cm, springpony og bare hammer sød og nem.. Heeh... Sjovt nok at jeg valgte at bruge ham til dressur når han egentlig var en kanon spring pony.. Heeh...

Schakie&Camilla

| All those moments will be lost in times - just like tears in rain |

Hjertet binder Jer sammen
0
0
Svar på denne tråd

jo ser du
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 16:48
i 1992 spillede jeg golf i Vejle golf klub.. lige ved siden af der lå vejle ridecenter dvs, jeg elskede at kigge på hestene og begyndte til ridning i 1992.

Hilsen Josse uden Kaleb

STOLT Medlem af KFFDIEIJS
0
0
Svar på denne tråd

Hmm......
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 17:00
Hmm, bare min mor har næsten altid redet, så jeg plaget og plaget og plaget om at måtte gå til ridning. Så en dag fik jeg lov, og vi kørte ud til en rdeskole, og så kom den derfra (L) Og nu har jeg redet i 7 år :)

Mig og Low Länder er et perfekt par.
Vi har tingne i vores hule "hånd"..
Suum + Low =Tvillinger ♥.

Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
0
0
Svar på denne tråd

Kan jeg sagens huske
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 17:03

Min nabo havde/har heste og hende så jeg Meget op til da jeg var mindre. Jeg elskede og køre op til hende og få en ride tur. Jeg havde været skrevet op på en rideskole i 2 år. min mor havde ringet der ud mange gange men de sagde hver gang at der ik var plads. så fandt min far ud af at der var en som hedder ulla der underviste så begyndte jeg ved hende og efter ikke så lang tid fik jeg halvpart på hendes skønne men meget frække pony ib. Ham har jeg prøvet meget med. Efter et godt stykke tid blev jeg lidt for stor og skulle videre. så kiggede vi på en MASSE pony, og min drømme pony kom. Men den blev solgt næsten lig foran mig. vi kiggede videre. Så kom Zig-Zag. Og det var bare hende jeg ville hvae. Vi købte hende da vi så hende første gang for ellers var hun blevet solgt til en anden (vi købte zigzag lig foran hende som os ville have købt hende) Hun er bare min egen drømme pony!!!

[ Zig-Zag ]
[ ]
0
0
Svar på denne tråd

tja.....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 17:54
det ved jge faktisk ikke.. kan bare huske at jeg har gået til ridning som 3årig, men så kan jeg heller ike huske mere..
jeg stoppede, og så var det min veninde, og min kusines pony, der gjorder at jeg fik lysten tilbage igen..

har min egen, nemli stella..
og på torsdag har jeg haft hende i et år...
Stella, elsker dig.
0
0
Svar på denne tråd

Hmm..!!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 18:53
Tror det ligger til næsten hele familien.. :)

Og derfor begyndte jeg vel a ride. Fik min egen pony som 6 årig.. :)En dejlig 3er pony på 125, brun.. Lucas hed den.. :)
8-) .Linette. 8-)

♥ Sascha ♥

0
0
Svar på denne tråd

ret underlig historie....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 19:25
En sommer havde min far en hest stående på hans eng, da hans veninde ikke ku finde et sted hvor den ku stå... Det var en stor hest, og den hed Acrobolis (sikkert ikk stavet rigtigt)...
Nå men hele sommeren gik jeg og gav den græs (selvom den havde masser på engen :S )
Så da den skulle på stald igen kom jeg til at savne den, og jeg begyndte til ridning i januar...

Så på den måde begyndte jeg at ride, selvom jeg faktisk var rædselsslagen for heste... :S

Men det er jeg ikk mere :D Heldigvis :P

Lolle

Lev stærkt...

Dø ung...

Todo, Traver og Traumatisk darjlig ;) :D

Søger ridebukser i str. 7 år... Til min lillebror :D *totalt lykke* :D
0
0
Svar på denne tråd

? Tegn
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 15:34
Øhh.. Det kan jeg ikke rigtig huske.. :S

Tror faktisk jeg begyndte med at ride fordi Shanie her inde begyndte.. :P
Hendes mor og far og min mor og far er rigtige gode venner, og det har de været i mange år.. :P Kendt Shanie siden jeg blev født..
Så jeg tror det var derfor jeg begyndte at ride.. :P :D

Tulle&Sasha!
Behandel dyr, som du vil ha at de skal behandle dig!
0
0
Svar på denne tråd

fik min første..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 15:55
fik min første pony for mange år siden, men kom hurtigt af med den da den sparkede.. en lille hvid 3´er der hed snehvide :-)

Så fik jeg så ham jeg har nu.. en 1´er..

begyndte da jeg var 2-3 år gammel.. fordi min far også selv ku li heste..

;-D YAMAHA ;-D

Apollo - I shall miss you

MSN: apolsen@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

hej skriver for første gang
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 16:29
hej ................. :-)
jeg så dit indlæg i dag. jeg har dyrket ridesport siden jeg var 5 år. og til nu men jeg da en pause på 2 år men så startet jeg igen. nu er jeg 11 og har min egen pony som jeg har haft i 1år. Han hedder sonny star.
knuzz line og sonny star
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm ....
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 18:11
Huhada . Kan jeg faktisk ikke huske .

Men kan sagtens huske den dag min mor ringede ned på rideskolen, for at bestille hold . Sjovt det lige sidder der endnu ,, kan knap nok huske hvad jeg lavede i forgårs ?!

| Cecilie og Jason |

Tjek min side

MSN: prupony@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

hmm... tænke tænke..!!
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 18:16
Tror bar det var fordi min søster passede en lille shetlænder da jeg var lille, og den blev jeg helt forelsket i.. og siden har jeg kunne lii heste... :-P

***Glædelig jul derude***
0
0
Svar på denne tråd

jaahh...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 18:19
Ved jeg faktis ik... har altid ku li heste, li fra jeg var lille og blev kørt i barnevogn.... ka huske min morfar sagde at hver gang han gik tur med mig gik vi forbi nogle heste og jeg prøvede at lyde som dem.... os nogle billeder af mig hvor jeg er få måneder gammel sidder jeg på en stor radio som det var en hest.... har os altid været med nede hos min gudfar og side på en af hans heste da jeg var et halvt år, og skreg hver gang jeg skulle hjem:p begyndte så at blive trukket på en hest en gang om ugen da jeg var 2 år..... og jeg fik min første hest da jeg var 7, fordi jeg havde plaget min mor og far i 1½ år, men der havde jeg så os haft en pony som min egen i et år.... det var så en lille fjorhest på 130 jeg fik, en rigtig kramme bamse:p men hun døde desvære da jeg var 10
:{-(
0
0
Svar på denne tråd

Øhm....
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 19:18
Min venindes Lillebror var startet... Hun startede.. Og et år efter hun startede startede jeg.. Og i hele det år hvor hun gik til ridning, der var jeg med hver eneste gang.. For a glo..

~QnuxR Cecilie!~

~Elsker Betonie, Min Hvide Dulle.. ;P~

Mrscille@hotmail.com <-- Add' Bar'.. :)
0
0
Svar på denne tråd

The Smart Pinky.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2004 19:40
Ehm, tror det var fordi min veninde gik til ridning og jeg læste Wendy. :P
Julie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider