|
|
| sprit nye dressurbilleder |
| Forfatter:  |
~*Anso&Felicia*~ |
| Dato:  |
19-12-2004 17:29 |
|
~♥Knuz fra Anso&Felicia♥~ Felicia er meget mere værd end alle verdens penge Er du til Hest eller du til fest?  ♥I Love you Felicia♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
det er bare mig |
19-12-2004 17:36 |
|
De var fine. vi har det findt her inde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julemanden |
|
|
nej hvor er den sød skal osse ha taget nogen af doccer
men hvor er det en dejlig pony med gode bevægelser
gør livet mere funny rid welsh pony luna lover 4ever msn:karmelkage@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvis du' for lækker lad mig se dig drej' rundt |
|
|
hvor er den dog smuk! 
-men jeg synes den går en del på forparten og tøjlen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fri.... |
|
|
Dejlig pony!
Det ser ud som om det ville være godt med lidt mere frihed til den fortil - og så samle den stille og roligt, for den ligner en der spænder lidt... Og går, som Karen siger, på forparten.
Men deljig pony, og du sidder pænt
Elisabeth med Dicte S og Kikki! Hvorfor ikke prøve en FJORDHEST? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamn den er da |
|
|
den er da dejlig, og hold da op den er hvid.. Tror hvis jeg havde en hvid ville den være mere gul 
Nå men den ser rigtig fin ud, men som Karen går den på forparten..
men kan ik bedømme bevægelser ud fra billeder..
Hilsen Josse uden Kaleb STOLT Medlem af KFFDIEIJS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ser da godt u . |
pillepulle |
19-12-2004 18:45 |
|
det ser da fint u men jeg er mere til spring  :P
♥: Bubber er bare min SQAT ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og nå ja.. |
|
|
lige en ting mer
Lagde mærke til du har en flot opstilling, men dog sys jeg godt du kan lave et lille svej nede i ryggen, der nede i lænnen. Mens du ligesom presser dine skulderblade samn, så får du en helt perfekt opstilling, for du sidder rigtig flot nu, men det ville være endnu flottere hvis du ik var sårn helt stiv i ryggen.
Hilsen Josse uden Kaleb STOLT Medlem af KFFDIEIJS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yeaps.... |
|
|
Det var dog en køn pony!  Og har selv en skimmel - og jeg syntes du holder din sindsygt hvid!! ö
Går hun med dækken?
Jah, som josse nævner det så flot, syntes jeg også du skal tænke lidt over din ryg. Prøv engang at sætte dig godt ned i sadlen ( kan godt se lidt ud som du står lidt i bøjlerne? Men svært at bedømme ). Men altså. Sætte dig godt ned, læn dig godt tilbage og slap af. Ligner nemlig for mig du sidder og er lidt for stiv i ryggen, og har tendens til at falde lidt frem.
Men! Små ting!! Det ser kanon flot ud  Held og lykke til stævnet!
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte billeder...... |
[Baronen] |
19-12-2004 19:30 |
|
Flot pony.
Husk hænderne på højkant  Ved ikke, men syntes musik din pony ser lidt "stiv" ud.
Hilsen Pernille&Baronen  Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting som er vanskelige 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej alle... |
~*Anso&Felicia*~ |
19-12-2004 20:56 |
|
Tak for svarene
Jeg ved ikke om det kan spille ind, men da billederne blev taget var jeg lige gået i gang, og havde ikke "varmet op" først, jeg tror måske det har lidt med det som Karen (Isabella), Josse og ElisabethS siger at hun måske går lidt på forparten fordi at hun lige skal varmes ordenligt igennem, og før hun får "røven med"  forstå mig ret, og jeg skal også lige varmes ordenligt igennem, for jeg var også lidt stivfrossen der
Cille&Chimano : ja, hun går med dækken, ellers var hun pinto
[Baronen] : igen det der med at hun ikke var varmet ordenligt igennem der
En anden gang tror jeg jeg skal få taget billederne når jeg har redet hende lidt inden, så ser det nok lidt "bedre" ud
endnu en gang 1000 tak for alle de gode svar
~♥Knuz fra Anso&Felicia♥~ Felicia er meget mere værd end alle verdens penge Du får kun det sjov du selv laver  ♥I Love you Felicia♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej alle... |
~*Anso&Felicia*~ |
19-12-2004 20:58 |
|
Tak for svarene
Jeg ved ikke om det kan spille ind, men da billederne blev taget var jeg lige gået i gang, og havde ikke "varmet op" først, jeg tror måske det har lidt med det som Karen (Isabella), Josse og ElisabethS siger at hun måske går lidt på forparten fordi at hun lige skal varmes ordenligt igennem, og før hun får "røven med"  forstå mig ret, og jeg skal også lige varmes ordenligt igennem, for jeg var også lidt stivfrossen der
Cille&Chimano : ja, hun går med dækken, ellers var hun pinto
[Baronen] : igen det der med at hun ikke var varmet ordenligt igennem der
En anden gang tror jeg jeg skal få taget billederne når jeg har redet hende lidt inden, så ser det nok lidt "bedre" ud
endnu en gang 1000 tak for alle de gode svar
~♥Knuz fra Anso&Felicia♥~ Felicia er meget mere værd end alle verdens penge Du får kun det sjov du selv laver  ♥I Love you Felicia♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opvarmning? |
|
|
Hej, fine billeder
Dog så prøv at læne dig lidt tilbage og skub hesten frem og op med sædet, du kommer til at drive bagud ..
Et spørgsmål: Hvorfor pakker du hesten sammen i opvarmningen, så den skubber ryggen væk og mister bagparten i stedet for, at få den til at søge mod biddet og langsomt samle op derfra?
Mvh. Anna
Det sværeste i verden er at elske og acceptere alt det uperfekte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe..... |
lotteogmontie |
19-12-2004 22:02 |
|
fine billeder og en så pony...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| undskyld... |
lotteogmontie |
20-12-2004 13:59 |
|
fine billeder, men jeg synes du skal sidde mere tilbage i sadelen du sidder meget fremme men det er ikke noget jeg skal bestemme...
knuzzer lotte rigtige rytter rider dressur,men man skal ikke være bange for at springe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anso... |
|
|
Hvis billederne var helt forkerte og dårlige, går jeg ikke ud fra at du ville have sat dem ind?
Desuden så skriver du at hun ikke har bagparten med osv fordi du varmer op, fair nok, det er der ikke alle heste der har, men så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke går dybere og mere fremadgående end hun gør på billederne? (Dels pga. holdning og dels fordi du driver bagud)
Men må jo ramme et sted siden du reagerer sådan?
Mvh. Anna
Det sværeste i verden er at elske og acceptere alt det uperfekte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|