heeej alle (:
hva såh, går det godt ?
her går det bare lige supert, eller det er det begyndt at gøre ;s
Ved ikke om nogle kan huske at jeg sidste år mistede min træner pga. han rejste til USA, men nå nu har min nuværende træner også sagt op, sårh har været meget ked af det.
Men men, rare som mine forældre er, skal vi til at køre op til ham i Skanderborg og så skal jeg også ride ved Tenna Dyhrberg Andresen. (:
Ellers går det godt med Bonnie, eller.
I over en måned er det bare gået rigtig skidt, vores samarbejde har ikke fungeret og det gik af ht. men så pludselig går hun virkeligt godt igen, ved ikke, hva der er sket.
Tror massagen har hjulpet og så har Ulrik redet hende lidt, så idag red jeg træningsamling og det gik bare rigtig godt.
Landstræneren synes der var gjort fremskridt og vi fik nye ting at arbejde med (:
sårh, en god julegave fra Bonnie

Iøvrigt blev hun "b-pony" her til sidste stævne, er ret glad, det var vores 9 stævne og har kun redet hende i et halvt år, og for ½ år siden kunne hun intet, havde aldrig gået ét stævne !
sårh, nu skal vi måske starte til vores landsstævne i januar, men kun måske - vi skal også være klar !
til sidst et billede af mig, hehe ;p

- miig ö
men i ønskes alle en rigtig god jul og et godt nytår pas på jer selv og nyd ferien