Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

McLeods døtre..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 17:37
Hejzza! Jeg har lige nogle spørgsmål. Hvor Gammel er Bridie Carter (Tess) I virkelig heden? Og Hvor gammel er Lisa Chappel (Claire)? Og vis i hved noget mere om dem må i gerne skrive det!!

Qnuzzer Mig!!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 17:41
Her kommer superfanen! :P

Bridie Carter bliver 34 d. 18/12-04

Lisa Chappell blev 35 d. 18/10-04

Bridie Carter er gift med en mand der hedder Michael, og er gravid, hvis hun ikke allerede har født ;D

Lisa er gift med en mand der hedder Chris.

Lisa bor i Sydney, er bloddonor og har taget en forsømt hun til sig, som hedder Joy.

Jeg ved rigtig meget om dem, så det er letter hvis du stiller spørgsmål.. ;D

Ved også en del om Aaron Jeffery.. ved en del om de fleste..
0
0
Svar på denne tråd

Tak,Tak og Tak
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 17:55
Tusind Tak er en stor fan af dem! vis du vil må du godt skrive alt det du ved om dem fra McLeods døtre! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hovsa..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 18:04
Lisa har selvfølgelig taget en hund til sig :P
Ikke en hun..

Aaron er gift med Melinda, og de har en lille datter på 1 år, som hedder Ella Blu..

Lisas mellemnavn er Irene, som hun har fået efter sin elskede, desværre afdøde, bedstemor.

Lisa forlod serien, da hun ville flytte tilbage til sin mand i Sydney, som hun havde måttet undvære i 2 år.

Lisa kommer oprindelig fra New Zealand.

For tiden skriver hun børnebøger, teaterstykker og laver en CD.

Hun er født i Auckland, New Zealand d. 18/10-1968.
Hun har en storebror ved navn Loki, og en støresøster ved navn Katherine.

Efter hun flyttede tilbage til Chris i Sydney, reddede de som sagt en hund ved navn Joy, fra slagtning.

Hun har vundet 2 Silver Logies, den første for Most Talented Actress, og den anden for Most Popular Actress. Hun var også nomineret ved uddelingen af Gold Logien, for Most Popular Actress.

Bridie Carter var også nomiret i uddelingen for The Silver Logie, som Most Popular Actress.

Aaron Jeffery vandt og en Silver Logie, for Most Popular Actor.

Jeg ved mest om Lisa I. Chappel, men ved også en del om de andre. Du skal endelig spørge! ;D

McLeod's Daughters vandt desuden The Silver for Most Popular Australian Drama Serie, og Best Australian Program.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 18:08
Faktisk at jeg er en større fan end du er.. ;D

Men spørg, spørg!

For det er ikke alting jeg kan hoste op med, med mindre jeg får nogle spørgsmål ;D

Myles Pollard (Nick Ryan) er født d. 4/11-1972
Han kommer sammen med Brigitta Wuthe.
0
0
Svar på denne tråd

Tusind Tak
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 18:18
Hej Igen... hehe. Har nogle flere spørgsmål.. hehe. Hvor gammel er Aaron? Og hvad med Judi? Rider nogle af dem i virkelig heden? Og Charlot er det ikke noget med at de er trillinger eller sådan noget?

;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 19:31
Aaron er 34.. Han er af stjernetegnet Skytten, så er han født mellem November-December.. Datoen kender jeg ikke.. :(

Han kommer også fra New Zealand, og flyttede til Australien da han var 16.
Han bor i Gawler, South Australia, ikke langt fra hvor McLeod's bliver optaget.
Landlivet er det helt rigtige for ham, mener han selv.
Han hjalp tidligere til på forskellige gårde, og han blev ellevild da han fik rollen som Alex.
Han og hans kone Melinda, bor i et hus, som de selv har renoveret, og det er SÅDAN et flot hus!
Har set billeder af det :D
Han har 2 hunde. En Sankt Bernhards og en Staffy.
Han er 192 cm høj :@
At flytte på landet var det bedste i hans liv, bortset fra sin kone og datter.
Han bor i øvrigt heller ikke langt fra Myles Pollard, (Nick Ryan)

Jodi, Rachael Carparni, er født i 1980, og bliver/blev 24 i 2004. Jeg ved ikke hvilken måned hun har fødselsdag i. Desværre. :(
Hendes første prioritet er søvn :P
Da hun fik at vide at hun havde fået rollen som Jodi, spurgte hun: "Are you sure you've got the rght person?" (Er I sikre på at I har fat i den rigtige?)
Ulempen ved Mcleod's Daughters er efter Rachaels mening: "When you think of 6 o'clock as a sleep-in, you've got problems!" (Når det at sove til klokken 6 er at sove over sig, har du problemer!)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 19:34
I det første stykke tid, mener jeg at Charlotte bliver spillet af trillinger, men senere bliver spillet af tvillinger.. Af en anden familie.. :P
0
0
Svar på denne tråd

Hej Igen!!
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:41
hejzza igen!! hvor har du set Aarons hus henne? og hvor ved du alt det fra? Qnuzzer mig!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider