Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nisse-Ordning i skolen...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 13:00
Hej !

Jeg ville bare lige høre om der var nogen der har nogle sjove idéer til hvad man kan lave med sit "offer" når man er "nisser for hinanden" i klassen?! Vi har nemlig denne ordning og ja, jeg er sgu løbet tør for idéer :-P Jeg er ikke så vild med de "ulækre" drilleting som, hundekiks dyppet i chokolade: Konfeekt :-D eller leverpostej i marcipanen. Nej, det skal helst være små opgaver som offeret skal løse og derefter få en belønning!

Er der nogen der har et par idéer? Opgaverne skal passe til en 14'årig! ;-)

Mvh. Kira, der mangler gode idéer ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 14:20

Læg en seddel hvor der står at vedkomne vil få en stor belønning, hvis vedkomne i timen pludselig rækker hånden op og siger (Så højt så alle kan høre det) siger "Kald mig Numse". Den var herinde som forslag engang :P Den ER sjov :D Og så skal den stoooore belønning selvfølgelig bare være en slikkepind eller sådan :P

Ellers fyld vedkomnes penalhus HELT op med ris, så de drysser ud over det hele, når vedkomne åbner det. Det ser så dejligt, sjovt ud :D

Ej, er vist temmelig ideforaldt til sådan noget. Nemmere når man kender personen og dennes grænse. (Så er det nemmere at overskride grænsen :D )

8-) Mvh. Theis 8-)
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

Det sQ sjovt!
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 16:08
Du kan også binde personens stol og bord sammen med bånd,, bare ikke halm bånd da det nok er lidt afslørende..
Eller du kan bruge den med ris bare ned i tasken! Deter bare lækkert.. Havde ris i min taske et år efter!
Du kan også lave skattejagt på skolen!

Lidt forslag her fra! Har selv en nisse der skal drilles oppe i stalden!
0
0
Svar på denne tråd

Har i?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 16:37
Har i sådan nogle skuffer til bøger eller lign. hvis i har, kan du fylde venkomendes skuffe op med ris eller mel...

Yankee, hvis du vil ride på en go´ hest
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 18:41
jeg hader den møgleg, men der blev engang ruller 5 tolietpapirsruller ud over en stol her.

Karen (Isabella)

Når to elefanter slås, går det ud over græsset

Supergode dækkener sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Thisjhhhh
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 19:56
;D

Mig og Low Länder er et perfekt par.
Vi har tingne i vores hule "hånd"..
Suum + Low =Tvillinger ♥.

Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 22:22
Lig en seddel på dit offers bord! "I morgen får du slik, hvis du fortæller at du får slik til alle og enhver, så FOR du slik, og jeg LOVER det!"
self. fortæller offeret det til nogen, lige meget om det ikke er til mange!
Den næste morgen står der en IS dåse på bordet, hvor der står SLIK uden på!
Offeret tænker "nææ...jeg blev ikke snydt!" da offeret åbner æsken ligger der en slikkepind dernede! :D MEN et lille MEN den ligger i bunden af dåsen, sækket af et lag is!
Det ser sygt griner ud når offeret prøver at smadre Isen :P Herre griner :P

Sån' gør du: Du køber en slikkepind (uden tykkegummi stads inden i m.m.) ligger den i en tom (ren) plastikdåse (evt. efter is) putter slikpinden (uden papir) derned, hælder vand over (ikke så den er stopfyldt) Putter den i fryseren, og sørger for at komme i god tid den næste dag ;)

:D Qnuz Flicka :D
~ Medlem af Team-dårlig-til-at-tage-billeder
Husk altid at smile!
Det får folk til undre sig over, hvad du har gang i!
{> Max {>
0
0
Svar på denne tråd

ghsdfgjgfuk
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 22:53
flicka: Det ser bedre ud, hvis man hælder halvt vand i, uden slikkepind og lader det fryse. efter det hælder man resten af vandet i. så ligger den midt inde i isblokken :-)
-Fri til at elske hvem hun vil, men bundet til at elske den umulige-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider