Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Skibelund Gymnastik- og Idrætsefterskole
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 16:09
Hej.

Jeg har lige været inde at kigge på Skibelund efterskole, og synes den lyder til at være god. Det var meningen at jeg ville ha' været på Ladelund, men der er vist fuldt optaget til 2007/8, sååeh det?!
Men altså det er lige meget at man ikke kan have hest med, for det passer med at til den tid, skal jeg af med min pony, og så ha en ridefri år, for at koncentrere mig om skole og sårn , og så når jeg kommer hjem vil jeg til at ride hest.

Men jeres/jeres venners erfaringer om den?

Skriv, -taak..

:) Hilsen Jennifer :)
<3 Zigato Sarakkha <3
Hva' for en fisk?!

0
0
Svar på denne tråd

Hov for resten..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 16:10
Og evt. oplysninger/erfaringer/hjemmeside om Dejbjergård, <- staces? :P

:) Hilsen Jennifer :)
<3 Zigato Sarakkha <3
Hva' for en fisk?!

0
0
Svar på denne tråd

rens efterskole
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 16:15
alså hvis du er heste tosset men du ikke har hest men vil ride afligevel så tag til rens efterskole der er supper skal selv gå der har kun hørt godt om det... ;-D
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 17:46
Er det Skibelund omkring Kolding, eller er jeg galt på den?

Karen (Isabella)

Når to elefanter slås, går det ud over græsset

Supergode dækkener sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Rens / kongeådalen
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 20:37
heii
Jeg har selv gået på Rens ungdomsskole i 9 klasse. det var fint nok, men så godt er det heller ikke. Den har ikke et godt ry! Da jeg gik der for 2 år siden gik/belv der smidt ca 35 ud på et år.
Rideningen derned er ikke noget at råbe hura for, det er da meget flot, men du må ingen ting..

Jeg har også gået på Kongeådalens efterskole i 10 klasse, det er virkelig en total fed skole.
Den vil jeg klart anbefale til andre,

En af mine veninder har gået på skibelund sidste år, det var hun rigtig glad for.

første år havde jeg pony med, men andet år passede min far den i hverdagene og jeg red den så i weekenderne, også blev den solgt da jeg blev for gammel til pony.

Hvis du/i vil vide mere om Rens eller kongeådalens, er du velkommen til at spørge løs..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider