Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sadelstørrelser/ salg over internettet?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 18:10
Hejsa ;-D

Har kigget lidt på internettet efter en ny sadel, men kan ikk helt finde ud af størrelserne 8-)
Ved godt at man ikke kan sige en størrelse som passer til heste på fx. 165 generelt, da det er individuelt fra hest til hest. Men hvilke størrelser er normale for en hest på 166 i stg., med rimelig normal ryg (hvis man kan sige sådan)? Er det ikk en 17"? Håber i kan hjælpe...

Lige en ting til! Hvis der er nogen som har købt/solgt sadler over internettet, hvordan foregik det så? Sendte i jeres sadel efter i havde fået penge, fik i/ gav i sadlen på prøve først, så i kunne se om den passer jeres hest, eller hvordan? Håber på svar... 8-)

på forhånd tak! (y) ;-D

Lea & Seline

Travheste både kan, og vil!
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 18:22
Sys helt klart at du skal få en der har forstand på det ud og kigge! Det kan gå grueligt galt, hvis sadlen ligger dårligt!
Men et skud fra mig vil være 17" - bom 32.

Mvh. Selma...
Heste er ikke det bedste,
- det er ponyer! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

muhahahahah
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 20:07
jeg ville prøve en 17" til at starte med..

KyssHar fra mig!! ..!!(springrytteren)

msn: mig_og_halma@hotmail.com
arto: MiKii-4300

bare tilføj/ansøg

*-*-*TNKR-rytter*-*-*

Min HP - Bl.a. billeder
0
0
Svar på denne tråd

rgasdrhadegfsdhfj
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 20:49
Tallet opgivet i " (tommer) har INTET INTET INTET med hesten at gøre. Det er størrelsen på rytterens numse. Det er mest almindelig at bruge mellem BOM. Du kan læse om sadler, og måden de måles på, på WWW.SADLER.DK

Selma: Når du siger 32 er det jo Stübben sadler. Min dressursadel er fx fit 2 og det er Windsor Elite.

Men hvis I ikke har noget forstand på det, så lad være med et skyde i tågen, for pigen kunne jo tage det alvorligt, og købe en sadel der passer af l o r t til..

-Fri til at elske hvem hun vil, men bundet til at elske den umulige-
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider