|
|
| er jeg den eneste som bare glæder mig til jul! |
| Forfatter:  |
Saturn |
| Dato:  |
16-11-2004 18:58 |
|
juhuu.. århh.. jeg glæder mig bare sådan til den 1 december.. det er bare så hyggeligt!
er der andre som er enige.. det er da skønt når sneen kommer.. og hestene ligner små bamser med alt deres vinterpels.. hehe.. hyggeligt!
knus Mille
:_:_:_ I must be a angel..  Hesteblade og bøger tilsalg.. tjek min præsentation og se numre, titler Ovs.Gå et smut forbi min præs. og se billeder af min guldklump... :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thisjhhh |
|
|
Er du sindsyg !
Jeg glæder mgi ENORMT til jul
Hehe..
Men nok ogs' fordi julen er noget speichelt(staves) for mig.. Blære mig lige lidt
Fordi jeg har fødselsdag JULEAFTEN  Er så glad for jeg har der  Hehe !
Det er så måske min første jul med min egen hest i snevejer (hvis det komemr til at se) SOm jeg håber det gør
♥Mig og Low Länder er et perfekt par. Vi har tingne i vores hule "hånd".. Vi blæger os ikke ♥.
| Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
~_{*Miss Babette*}_~ |
16-11-2004 19:05 |
|
Uhh det er den bedste tid på hele året! Og det blir ikk bedre af at der kommer GAVER
Vi rider altid rundt ude på foldene når det har sneet, det er herre sjovt... Og så det der med at pynte op i stalden og give dem advents gaver er så hygsomt
Knuzz..! Hvis livet var en dans på roser, ville det da gøre pænt ondt ikk'?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjljlkklij |
kathatina |
16-11-2004 19:09 |
|
glæder mig ozz rigtig meget til jul!!!!!
det er så hyggeligt når sneen falder atå ride en tur!! heeeeh
har du (low) virgelig føz' den 24 waauw heeeh
Bonzo-4-ever ~*~newforest~*~
<3 DRESSAGE <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
|
|
glæder mig ik specielt. og sneen kommer her i weekenden. brrr. skide snestorm. argH hader vinteren, og julen. så ska man ha jule skidt og lårt. Oh alle de gaver, alle de penge man ska bruge på folk. tsk. naah. ik lige mig
Hilsen Josse og Kaleb <3 Drømmehesten over alle drømme heste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juuuuuuuuuuuuul! |
*Catja(Boyzen & Epona)* |
16-11-2004 19:16 |
|
Jaaaa glæder mig også rigtig meget  Det er sådan en dejlig måned, er rigtig i julehumør  Jubii... 14 dage til december  weee...
Catja ~Kattingegårds My Boy~~Saint Epona of Killarney~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thisjhhh |
|
|
Yes, blev født 13.30 noget juleaften :p Hehe !
Så er det da godt Josse, at din Familie kan lade hver emd at give dig gaver, og de har da ikke lovet en "skid" Snestore :S underligt at sige ;P
♥Mig og Low Länder er et perfekt par. Vi har tingne i vores hule "hånd".. Vi blæger os ikke ♥.
| Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
|
|
Simone - nej får ingen gaver  Og jo, sjovt nok siger de her i vejrudsigten der vil komme snestorm
Hilsen Josse og Kaleb <3 Drømmehesten over alle drømme heste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaaaa. |
|
|
GLÆDER MIG OS BARE.. . Hehe. Men er bare altid lidt bange for at hesten skal glide i sneen og brække et ben Men ellers en hygge måned med DESVÆRRE korte dage og LAAAANGE aftner. Hi..
*HEIDI-SKIMA*
SKIMA DU ER DEN BEDSTE,
AF ALLE VERDENS HESTE...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jo, glæder mig rigtig meget til jul, og det bedste af det hele er HYGGEN, elsker den hygge der er omkring det hele.... ( har allerede fundet julemusikken frem  )
-hvorfor lærer man at tale som lille når man som stor skal tie stille??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder mig NOT.. |
Amandus her>>>- - - - > |
16-11-2004 20:41 |
|
HeeeJ..
Hmm nej.. glæder mig faktisk ikke til jul.. ved faktisk ikk why..? R overhoved slet ikke i humør til at det snart er jul.. Arg
Springrytteren Amandus her(: Ballerup ridecenter<3 Lollo og Lyra 4-ever<33 BEVAR CHRISTIANIA
Ellie du ER og BLIR min bedste ven 4-ever<33
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hader deen! |
• Maaxiii+ Picco<3• |
18-11-2004 17:20 |
|
Glæder mig heller ik!
Selvfølgelig er det rart med gaverne!
- men det med at købe dem, er ikke lige mig!
Og så bliver det så pisse koldt:(
KysH Camilla (; Med Picco & Maxxii<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|