Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad er hun/han værd?
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 08:24
Her er så lige to heste som skal bedømmes. Den ene af dem skal sælges, men den anden er bare for sjov!

Først den som skal sælges:
Alder: 13 år
højde: 1,65
race: Dansk varmblod, med papier og hestepas
køn: Vallak
farve: Brun
Aftegn: 4 hvide sokker, og 1 blis
andet: Han springer LC - LB til stævner nu her, starter både klub/distrektsstævne, har før sprunget LA, på distrektsplan. Frisk vallak, som elsker at løbe. Har desværre ingen billeder af ham. men han er meget køn! Dressuren: Går ikke så godt med hovedet, og er ikke springhest. men kunne han blive lidt mere stabil med hovedet Kunne han være en meget god dressurhest. han kan en masse forskellige øvelser i dressuren.
Hvad er han Værd?

Den anden:

Alder: 8 år
Højde: 1,47 m. sko
race: araber/new forest
Køn: Hoppe
Farve: Skimmel
Aftegn: 1 Hvid sok, en blis som ikke er så tydelig(men den er der :-D) To små snipper. En oven over læben og en under læben (eller hvorn man nu forklarer det)
andet: Hun er en utrolig lækker springpony, Hun går LB - LA til klub/distrektsstævner. Men i år 2005 skal hun ikke gå klubstævner mere og skal begynde at springe MB på distrektsplan. Dressur: Går fint med hovedet, lige nu, men er ikke 100% stabil. Hun kan gå schenkelvigning og versade. men hun bliver ikke brugt til dressurhest, pga at jeg ikke gider ride så meget dressur til stævner. Men hun kunne blive en utrolig dygtig dressur pony.

De begge er utrolig dejlige og kønne. Har desværre ingen billeder sorry, men i må prøve så godt i kan.

på forhånd tak!

KRam frA Mig :-D :-P :-D
0
0
Svar på denne tråd

salg!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 08:30
den 1

nok vil jeg mene 25.000

den anden

35-40.000
{> Bonzo-4-ever {>

~*~newforest~*~

<3 DRESSAGE <3
0
0
Svar på denne tråd

Mine svar!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 10:04
Nr: 1 = ca 20-30.000
Nr: 2´= ca 35-45.000

Kram Geo!
Behandel andre som du
selv vil behandles
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 11:22
hmm... vil nok mene..

nummer 1= 20,000-30,000

nummer 2= 30,000-50,000

KKKYYYSSSZZZ
0
0
Svar på denne tråd

priser...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 14:34
Den første ville jeg nok ikke give så meget for, da den ikke går pænt med hovedet og ikke lyder til at være ret langt i dressuruddannelsen.

Min aller højeste max er 30.000 kr., selvom jeg egentlig synes det er lidt for meget.

Den anden ved jeg ikke. Arabere er ikke så velegnede til dressur. Hvis den er smuk, hvilket arabere jo ofte er hæver det selvfrølgelig prisen. Det kommer an på så meget, jeg ved det ikke helt. omkring 23.000 måske.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider