Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Værdi - kan sku ik finde ud af det:-(
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 20:59
Hej :-)

Var ved at undersøge hvad jeg kunne få for mine forskellige heste. Der en del af disse indlæg for tiden, men kunne virkelig godt tænke mig at høre hvad i syntes ;-D Priserne på ponyer/heste er vildt høje for tiden, syntes jeg selv... Især inde på markedspladsen. De er alle lidt for tykke, jeg ved det...¨Nå men hør nu her..

Nord
6-årig fjordvallak med papire. Kælen herre, dog kan han være fræk at ride. Han er 145 høj,Jeg rider ham mest i dressur, men der er blevet sprunget 1.20 m. på ham :-)

Sejlflodgaards Sasja:
4-årig fjordhoppe, med papire! Vant til alt udstyr og rytter, men ikke tilredet som sådan. Stille og rolig temperament. Hun er 136 høj.

Har også 2 føl:

Fandango og Herkules. begge hingste, den ene fra Juli den anden fra Maj. Begge meget kælen og kærlige. UDEN papire. De bliver solgt som vallak'er når den tid kommer.

Fandango her øverst:

Så Herkules (som er den totale charmer)

Sidst men ikke mindst:

Linnea Løvehjerte IT: (Ja ja, bare mob mig med navnet, hehe)
Hoppeplag som fylder to til foråret. Meget rolig, næsten for rolig ;-) Er vant til hovedtøj, og er meget samarbejdsvillig. En gang i mellem lidt doven. Hun har papire og er i familie med Nord.

Og et billede fra sidste forår, hehe... ordet "muuuuuh" stråler ud af hende.

0
0
Svar på denne tråd

Ca....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:03
Mon ikke de ca. er 1 milliard værd i dine øjne? Hvorfor vil du vide det, når de ikke er til salg? :-D

AMvh. HamletA
- Nu med Silver på prøve

0
0
Svar på denne tråd

[ Dav ]
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:04
3 løg ;-D

KysH Camilla (;
Med Picco & Maxxii<3
0
0
Svar på denne tråd

Når engang-
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:06
Når engang de ska sælges havde jeg tænkt mig at skrive - køb dem alle for 1 million... Men tror ikk den går ;-D

Et par stykker af dem kunne godt være evt. salgsemner næste sommer eller vinter ;-)

I behøves selvf. ikk svare på alle sammen!
0
0
Svar på denne tråd

hmmm........
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:06
Dejlige heste du har!

vil ikke skrive en pris, da jeg alligevel ikke kan finde ud af det :-P

:-D Frederikke :-D

~¤~Stald Aachmann~¤~

:-D {> Aladin~Diva~Spirit~Freja~Skipper~bennie~Charlie {> :-D

Uden jer er jeg ingen ting!
;-D ELSKER JER! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:11
Det kommer så sandelig an på hvem de er efter...

Nord er en rigtig dejlig hest og hans højde og alder gør ham lettere at sælge.
Din hoppe på 136 er nok lidt lille (men da ikke mindre dejlig af den grund) - nok lidt svært at sælge en fjordhest på den højde, men hva ved jeg...
De unge uden papire får du måske en 3-4-(højst)5000 kroners penge for, og den unge hoppe.... tja.... 6-8000?

Disse er kun skud i tågen, men da vi jo overhovedet ingen mulighed for at se gang (og til dels også bygning) er det meget svært at vurdere....
Men VIRKELIG dejlige heste du har!

:-D Elisabeth med Dicte S og Kikki! Hvorfor ikke prøve en FJORDHEST? :-D
0
0
Svar på denne tråd

Nu så jeg lige....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:17
.... På din præsentation og afstamningerne fejler da ikke noget.....

Og så er det jeg spørger: Hvorfor Søren (er det ikke pænt sagt?!) har du ikke fået stamtavle på småkræene??? Det kan selvfølgelig godt være du har en god grund, men generelt vil jeg sige at det er noget af det dummeste man kan gøre som følejere, for føllene falder i værdi, de bliver svære at sælge og er udelukket for en del arrangementer.

Dine unge dyr er smukke - det er ikke det - men hvis jeg var dig (hvis du har mulighed for det) så få en stamtavle på de små.

VH
:-D Elisabeth med Dicte S og Kikki! Hvorfor ikke prøve en FJORDHEST? :-D
0
0
Svar på denne tråd

mkfngbkjfnkl
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:20
Købte Sasja og Fandango sammen.. De er altså mor of føl ;-) Landscentret for heste er ved at undersøge muligheden for at få papire på fandango. Herkules' forældre er uden stamtavle.

Kan dælme (ligeså flot som dit søren ) ;-D godt forstå din undren..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider