Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

*Skriv videre historie* FUN!!!!
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 16:15
Hva' så der ænder??
Stener i?

- Nå ik?
Til dem der gør, så ka i være med her...!

"Yep" det r en Aa de latterlige skriv videre historie.
Det er
Jeg Og skal derfor skrives i JEG genren.. Tak!!
Må gerne være urealitisk, sindsyg, underlig OG sjov...

******** DOOOOOOOOOH********
Kender i det når man sidder der hjemme og r alene, og man ka hør alle lydene?? Hver eneste lille lyd!!!!?
Det r nemmere a skrive dagbog, så koncentrere man sig om noget andet!! Jeg ka bar høre ALLE lyde, det blæser og regner..! Grenene slår mod ruden og vinden piver ondt som en gris der blir slagtet..! Meget spookiet!

Lige pludselig skete der noget uhyggeligt i det gamle og knaende hus....!

Hurtigest på aftrækkeren, husk at skrive : Forsættelse på *navn* s historie..!
[...Cille...]
<3 Elsker sine helt fantastiske heste <3
.. Og sig selv!

[..HomePage..]

Msn:Tasse304@hotmail.com
- Bar' tilføj migh!
0
0
Svar på denne tråd

fortæller vidree....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 16:33
Jeg høre nogen grine og nogen meget høje lyde fra det knaende hus.. det var uhyggeligt.. jeg blev bange.. jeg hik hen og så efter.....

så er det en anden...;)

PiNki..
Silver du stjal mit hjerte..
TYV
Vis man vil være en rigtig rytter såå..
RID NEW FORREST

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skriver videre!
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 16:51

Jeg kiggede ud af vinduet og så en lille, sammen-krympede skikkelse luske afsted. Første blev jeg bange. Men mon ikke bare det var en hund, elleer?
Jeg gik op på mit værelse igen. Men så... Hørte jeg noget nede i stuen. Det lød som en blaning mellem en knurren og en smasken. Jeg blev stiv som et bræt...

Skriv så videre! :-)

<3Knus fra Antonia og Askepot! <3

:-DEt team der KAN hvad de VIL! :-D

Antonia og Askepot:

Cup-vindere 2004 (MLR)
Klubmestre 2004 (ØLR)
Mange gange vindere af JHN's billede-konkurrencer! :-P
Mange gange 1. plads vindere!<3
0
0
Svar på denne tråd

Videre
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 17:05
....Jeg gik ind på min storebrors værelse og tog en af hans lommeknive, hvor efter jeg begav mig ned af træppen og ind i stuen :-(
Jeg rystede af skræk og jeg var lige ved at pisse i bukserne. Jeg hørte den forfærdeige skræmmende lyd IGEN....

Skriv så videre :-P
0
0
Svar på denne tråd

Skriver vidre
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 17:37
...nu var tingesten indenfor. Jeg for ud i gangen, klar til at slå det lille modbydelige væsen ned! Jeg kunne høre de små skridt... det måtte være et ung og tynd morder!!
Det kom nærmere! Og SÅ! nu slog jeg an -rundt om hjørnet! Hvad mon jeg havde dolket? jeg tændte lyset... en.. en... EN HØNE?! Adr!! Straks ringede telefonen.

:P Qnuz fra Anita :P

(y) Én gang springrytter -altid springrytter! (y)
P erfekt
E elgant
R etfærdig
N ær mit hjerte
O overskøn
D ejlig

0
0
Svar på denne tråd

hehe...................................
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 17:59
Jeg lod den ring et par gange..
men det måtte være noget vigtigt..
jeg tog telefonen men min hånd ryste rigitg meget så jeg tappte den.
en skinger stemme råbt inden i ..
jeg tog den "Hallo..Hallo..Hallo"
men igen svar .. der måtte være nogen der lave nummer med mig.. jeg opdaget jeg have tisse i bukserne
:-P :-*
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG !

ENGTOFT`S GINA STYR FÅR VILDT

FLIPPER DU HAR DEN STØRRSTE PLADS I MIT HJERTE !!!!

TEAM RUTHMANN
0
0
Svar på denne tråd

Dumdumdumdum...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 18:10
Det dryppede fra mine slidte jeans. Hurtig smæd jeg røret tilbage på telefonen. Jeg sendte en hurtigt lik over mod hønens lig. Jeg vidste, at far ville flippe fuldstændigt ud. Men hvad skulle jeg dog gøre??
Det gibbede i mig, da telefonen endnu engang ringede højlydt. Forsigtigt løftede jeg røret: "hallo?"
ingen svarede... "hallo??" gentog jeg "hmm... Det var synd for din høne, og så med en lommekniv... Det er vores pligt at straffe dig min kære.. Ja, vores pligt!"
Hurtigt kylede jeg røret på. Jeg mærkede panikken sprede sig, fra fingerspids, til det yderste af min storetå.
Jeg blev stående længe sådan, lod panikken sprede sige mere og mere. Jeg så over mod det mørke vindue, hvor jeg have glemt at trække gardinet fra. Det store sorte huld, gabte mod mig. En gang i mellem hørte jeg en grænd slå med ruden, ellers stilhed. Vi var alene, mig og den døde høne, og måske snart en anden??
Mine tanker blev afbrudt, da jeg hørte en let banken på vinduet, ikke bare nogle af træets grene, som slog mod det. Jeg vendte mig mod det og så en bleg, tynd mand stå og banke på mit vindue, ligesom i trance. Så smilede han og løftede en mølædt klovnebamse op forand vinduet, så jeg kunen se det. Så løftede han sin blege hånd og lod den strejfe sin hals. Så smilede, etlangt sindsygt smil.....
0
0
Svar på denne tråd

yfuæpryppdry
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 18:29
han kiggede langsomt på mig, og den lille uhyggelige bamse.. GYS!!

jeg blinkede hurtigt, og pludselig var han væk!!
jeg kunne hører nognen løbe, ike bare stille men med kæmpe storer trampene skrift på loftet!!
det lynede og i lyskæret kunne jeg se en uhyggelig klov...
jeg kunne mærke et kniv skære mig langsomt op ad ryggen og jeg skreg..

så det en ny :P
Pernille H. G. Larsen
med
Yabadoo

{>

Rider for Wendy/Rainbow-arabians

Mail mig!
Yabadoo´s HP
(y)
0
0
Svar på denne tråd

fortsættelse..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 19:28
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh.... Bamsen blev ved og ved og ved.... følte jeeg havde en kniv dybt dybt inde i mit hjerte.... Pludselig vågnede jeg.. jeg lå på gulvet med den døde høne foran mig... ruden var knust..!

-- '*Heste Ja tak*'--

'* If you have tried to ride on a horse,''*
''*you never forgeth it...''*

0
0
Svar på denne tråd

fortsættelse..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 20:28
der var blod overalt..

pludselig stod klovnen foran mig.. nu var den bare ikk bamse længere.. den grinte.. og stod med den røde kniv!!

han skar bogstaverne: HAHA ind i panden..

videre..
Pernille H. G. Larsen
med
Yabadoo

{>

Rider for Wendy/Rainbow-arabians

Mail mig!
Yabadoo´s HP
(y)
0
0
Svar på denne tråd

forsættes....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 20:51
jeg skreg igen! "HVIIIIIN"
lukkede øjnene i et par sekunder......
og da jeg åbnede dem igen var 'bamsen' væk! men i stedet stod den lille tynde mand foran mig og stirrede tomt på den døde høne der lå ved siden af moi. manden vendte langsomt hovedet og så på moi, med sine tomme øjne, der lyste langt væk af had, HAD....
så greb han lommekniven og gik langsomt over mod moi.
"lille 'ven' det gør slet ikke ondt! kom her!"
han lignede Gunnar fra >Terkel i knibe<
mine muskler var stive af angst, og jeg kravlede hen af gulvet.... mod redningen......

..... min mobil......

:-@ SPooKy!! :-@
:-P HyGGe HeJsa! :-P
p.s smid en hilzn i moin GB
-den sulter! :-@

0
0
Svar på denne tråd

Forsættelse:
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:02
... Jeg fik fat i mobilen. F**k den var slukket! Manden med kniven kom tættere på og til sidst havde han fat i mig. Han slog mig i hovedt, vendte mig på ryggen og rev blusen af mig. Kniven kom frem og han begyndte at sige nogle mærkelige ord. Det lød som latin! Han var Satanis!!!!!!! Manden begyndte at skære i min ryg. Jeg skreg, men han blev ved! Der var blod over det hele. Jeg lukkede øjnene... Jeg kunne ikke klare mere.... Da jeg vågnede var han forsvandt....

Uhhha så er det en ny! Inspirationen kommer fra en film§!!

>o<KnuZz Zafir-PigeN! >o<
:-*Bedre kendT som: The Black Angel :-*
:-PJeg er ikke selvglad... Bare glad for mig selv :-P

Klik her:
0
0
Svar på denne tråd

fortsættelse
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 13:57
... og jeg lå på gulvet og følte at jeg ingen kræfter havde. jeg prøvede at rejse mig, men følte mine sår på ryggen skære ved forsøget.
Så jeg gav hurtigt op og begyndte at græde. "Hjælp..." var bare det eneste jeg kunne sige, næsten hviskende.
Pludselig hørte jeg en dør blive smækket. Var han kommet tilbage??

Næste
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte... :D
Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004 :D
Med den skønne Ben!!
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift =}
Forfatter: 
Dato:  16-11-2004 20:08
Det var som om jeg fik nye kræfter af rædsel, og stablede mig vaklende på benene. Jeg gik forsigtigt hen til vinduet og hev gardinet til side. Gudskelov, det var min mor og fars bil. Jeg var redet! Jeg skulle lige til at løbe hen og åbne døren, kaste mig i armene på dem, fortælle dem om den den uhyggelige mand, og få dem til at melde det hele til politiet.
Men så hørte jeg nogen gnægge ondt lige under vinduet henne ved telefonen.
Mine ben blev som géle da jeg langsomt bevægede mig hen til vinduet og...
:-@ :-@ :-@ :-@
Knuzz..!
Hvis livet var en dans på roser, ville det da gøre pænt ondt ikk'?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider