Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

OrgH har ondt i hele kroppen...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 22:12
Ja... Sidder her med hele kroppen smadret... Går til kioprakter 2 gange om ugen pga. en nerve som sidder i klemme i ryggen. Det er bar så trælst! Liii præcis den nerve som sidder i klemme er "forbundet" med min højre arm og det er endt med en arm som ikke kan strækkes ud :-( Ved ik om i kan huske det men har i april(?) måned skrevet et inlæg om at jeg havde væreT på hospi i 5 dage da jeg fik en lammelse i højre arm, halv delen af hovedt og tungen( :-P)... Lå på hospi i 5 dage og kom først i skole efter 7 dage... Hårdt... Fik en rygmarvsprøve og den kan IKKE anbefales... Kunne ik gå, sove og kunne knap nok bevæge mig pågrund af det. Måtte ikke ride i TO uger... Inden lammelsen havde jeg problemer med mine knæ når jeg cyklede og det var lii ved at forsvinde og SELFØLGELIG ødelagde den åndsvage rygmarvsprøve det hele.. Nu har jeg problemer med mine knæ igen og kan knap nok cykle... Natten efter jeg fik rygmarvsprøven sov jeg først kl. 5 og vågnede kl. 7... Den nat hadet jeg ALLE læger på kloden selvom det kun var en læge der havde smadret hele min ryg :-P. Nu har jeg ondt i min arm når jeg rider fordi jeg ik kan strække den ud... ArrwR... Skal måske til MR scanning på Mandag... Øv :-( Min kioprakter river næsten mit hoved af mig da jeg skal have nerven fri og jeg vil bar ik mer... Men vil ik have alle de problemer med min krop hele Tiden... Mine forældre gør bar alt for at jeg for det godt, Betaler skiie mange penge for mit "helbred" men jeg ville ønske jeg aldrig havde fået den lammelse. OrgH hvor er det altså bar hårdt det hele. Har ik kun problemer med kroppen men os med hovedt. Jeg har haft migræne, lammelse og alt muligt andet. Hvorfor skal det bare ske?? Man kan ik se på mig at jeg har været alt det igennem, mange af mine venner ved det ik... Jeg tror ikke en gang nogen på min rideskole ved det. Det vil nok heller ik intressere dem...? Undskyld jeg brugte jeres tid med mit brok om mit liv, men nu har jeg skrevet det...

>o<KnuZz Zafir-PigeN! >o<
:-*Bedre kendT som: The Black Angel :-*
:-PJeg er ikke selvglad... Bare glad for mig selv :-P

Klik her:
0
0
Svar på denne tråd

Uhhh..
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 22:17
Det må være klamt, hader hospitalet..

God bedring..
Knuss Cecilie..

[Ingen hest.. Over lever jeg?! Ja! .. Næsten! Hehe..]

Msn: o0_sweetygirl89_0o@msn.com Bar Add' miig.. Tak!

Søger part..
0
0
Svar på denne tråd

Cecilie:
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 22:19
Takker duH...! Nå vil ind i seng nu! Go natteR

>o<KnuZz Zafir-PigeN! >o<
:-*Bedre kendT som: The Black Angel :-*
:-PJeg er ikke selvglad... Bare glad for mig selv :-P

Klik her:
0
0
Svar på denne tråd

!sdfgsdfgsdfg
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 10:10
av!

.Timmer <'3
ikke en prinsesse - bare en ho ligesom alle andre..
•saravardilarsen@hotmail.com
•smukkefanta.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Øvvvvv....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 12:11
Lyder not funny! Har sørme ondt ad digh!
**TrøsteKrammer**
Sys d r Ok du "brokker" DigH..
:-D Cille :-D
Æblerne Har Kernerne,
Pigerne Hjernerne,
Guitaren har strengene...
... Men hvad fanden har drengene??

[...HomePage...]

Msn:Tasse304@hotmail.com
- Bar' Tilføj mig :-)
0
0
Svar på denne tråd

Arrgg :S
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 13:13
Sys det r synd for dig at du skal ALT det igennem :-@..
Held og lykke skal der lyde herfra da..

:-* ~I was here~ :-*
~Mvh. MøGtøZeN CeLiA HaG~
>o< ~Hrina fra Udklit~ >o<
:-P ~THE horse of *THE world*~ :-P

0
0
Svar på denne tråd

arhhhh.....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2004 15:17
Har fa**me ondt af dig! Har ondt af mig selv fordi jeg måske skla have fjernet mandler, men tror det ikk. Men det der.. jahh.. Så kan jeg vel bare holde min kæft fra nu af..

Hader oz at være til læge, og har aldrig værte indlagt før..

GOD BEDRING TIL DIG!

håber det snart holder op med at irritere dig! :-P

KnuZzer Moi

{>
Elsker min COMPLETE pony Complet
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet