Ja... Sidder her med hele kroppen smadret... Går til kioprakter 2 gange om ugen pga. en nerve som sidder i klemme i ryggen. Det er bar så trælst! Liii præcis den nerve som sidder i klemme er "forbundet" med min højre arm og det er endt med en arm som ikke kan strækkes ud

Ved ik om i kan huske det men har i april(?) måned skrevet et inlæg om at jeg havde væreT på hospi i 5 dage da jeg fik en lammelse i højre arm, halv delen af hovedt og tungen(

)... Lå på hospi i 5 dage og kom først i skole efter 7 dage... Hårdt... Fik en rygmarvsprøve og den kan IKKE anbefales... Kunne ik gå, sove og kunne knap nok bevæge mig pågrund af det. Måtte ikke ride i TO uger... Inden lammelsen havde jeg problemer med mine knæ når jeg cyklede og det var lii ved at forsvinde og SELFØLGELIG ødelagde den åndsvage rygmarvsprøve det hele.. Nu har jeg problemer med mine knæ igen og kan knap nok cykle... Natten efter jeg fik rygmarvsprøven sov jeg først kl. 5 og vågnede kl. 7... Den nat hadet jeg ALLE læger på kloden selvom det kun var en læge der havde smadret hele min ryg

. Nu har jeg ondt i min arm når jeg rider fordi jeg ik kan strække den ud... ArrwR... Skal måske til MR scanning på Mandag... Øv

Min kioprakter river næsten mit hoved af mig da jeg skal have nerven fri og jeg vil bar ik mer... Men vil ik have alle de problemer med min krop hele Tiden... Mine forældre gør bar alt for at jeg for det godt, Betaler skiie mange penge for mit "helbred" men jeg ville ønske jeg aldrig havde fået den lammelse. OrgH hvor er det altså bar hårdt det hele. Har ik kun problemer med kroppen men os med hovedt. Jeg har haft migræne, lammelse og alt muligt andet. Hvorfor skal det bare ske?? Man kan ik se på mig at jeg har været alt det igennem, mange af mine venner ved det ik... Jeg tror ikke en gang nogen på min rideskole ved det. Det vil nok heller ik intressere dem...? Undskyld jeg brugte jeres tid med mit brok om mit liv, men nu har jeg skrevet det...