Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hvad synes i??
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 12:34
Hvad synes i om distriktsstævnerne?

jeg synes der er for meget snob nu til dags. for et par år siden kunne vi hjælpe og heppe på hinanden selv om vi var konkurrenter men nu er det bare falsk venlighed synes jeg.
synes ikke det er fedt! altså det er en sport og jo det er fedt at vinde men dem der græder når de taber går sq for højt op i det!
synes bar ridesporten bliver mere og mere snobbet!!
Golden Maddie 4-EvEr !!
>o<
Så r stævneræset begyndt igen for mig:)
0
0
Svar på denne tråd

rytterne er blevet dygtigere
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 12:37
men jeg syne sikek stemningen har ændret sig. dengang jeg red pony så vi da også mange der græd, og der var da også dem der slet ikek kunne blive nr to, for de vandt jo ikke. husker DMi 99 eller deromkring hvor mette jansen blev nr 3, hun stortudede, hun ville have vundet. striboldt vandt, hun snakkede i telefon hele vejen ind til premieoverrækkelsen og lignede en der havde vundet en almindelig La.
0
0
Svar på denne tråd

ijyulkuiæ
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 12:38
skal snart til a starte c stævner har melidenhed med dem for det meste er det forældrernes skyld der er squ sYndt for dem
{> Bonzo-4-ever {>

~*~newforest~*~

0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 13:34
Det har du ret i! Nu til dags så griner folk sku hvis man ikke har noed pænt udstyr til stævner!! Må dog oss sige at det skal da se pænt ud ;)

Meen.. Kan sagtens forstå hvad du mener! Du har helt ret..
0
0
Svar på denne tråd

kat...........
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 15:56
gad vide hvem du snakker om??? :-P

har ikke været til C-stævner endnu, men skal til næste år. så ved ikke hvordan det er ;-) men har da set nogen græde til de udv. klubstævner jeg har været til.
:-D Frederikke :-D

~¤~Stald Aachmann~¤~
*Alle salgs heste er velkomne*

:-D {> Aladin~Diva~Spirit~Freja~Skipper~bennie~Charlie {> :-D
0
0
Svar på denne tråd

Njah...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 20:13
Jeg syntes ikke at distriktsstævner er snobbede. Jeg starter dem selv, og syntes da de er hyggelige. Der er bare en del af rytterne, som er snobbede, og tror at de er de bedste. de er irriterende, fordi de lidt "ødelægger" det..
Eller noget.. ?:-)
Klubmester spring 2003 på Freja
Klubmester spring 2004 på Chili
Mine to skønne ponyer!
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 20:56
ja rytterne er blevet bedre og ponyerne er blevet bedre! hver gang inden man rider på banen ønsker rytteren der har redet før en elsv, held og lykke, det giver lige lidt ekstra selvtillid, og syntes det er rigtig rart!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider