Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Er det kun mig..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:23
Hej.

Er det kun mig som havder den skole, jeg gider ikke mine lærer.
denne ende er så gammeldags og den anden er så snobbet,
de er så begge to kondimenesker og så skal vi altid når vi har gymnastik løbe en stor fodbolds' bane rundt 5 gange.
I dag lavet jeg lidt sjov med min dansklære ved at sige noget som fks: ØV-ØV-ØV og så bliver de bare skide sure.
Kender i det.
Ved godt det ikke er så pænt at sige: ØV-ØV-ØV-ØV...
Så må ingen gang have tykgommie og vi må ikke komme hen og handle i frokboden før vi har ryddet helt op, O gså er alt næsten købt i frugtboden.
KENDER I DET????

Knuzz Emilie..

Min e-mail:
emilie.pedersen@e-mail.dk

Eller prøv:

www.milles-netponyer.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:29
Ja, det kender jeg da godt ;)
Men man er nød til at lære at leve med det! Sådan er det bare. Ellers skal man over på en ny skole og starte på en frisk. Det kan oss' hjælpe hvis man er gået helt fast..

Ellers så prøv at sig til din lære at du er træt af hende..
0
0
Svar på denne tråd

Bid dig ikke sådan fast
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:37

Ja.... Men går nu i 8. klasse så jeg tror godt at jeg lige kan holde det sidste stykke tid ud endnu.. Måske skulle du bare være venlig og gøre det hele i forvejen. På den måde ville du også få bedre karekter da det givet et godt indtryk..!?

Knus Helle
0
0
Svar på denne tråd

dfjaskldja
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:39
OM jeg kender det..... har været skoletræt i meget lang tid..... (dog ikk på ANE)

Det har godt nok heller ikk hjulpet at jeg er kommet på HF.....

+ at jeg har det med at sige mine meninger.... oz overfor lærene.... Min engelsk lære tog det nu meget pænt da jeg sagde at halvdelen af hans timer kedede mig....
Men min dansk lære var nu ikk så glad for mig da jeg blev nød til at sige ham meget groft imod (han fatter ikk en skid, den mand.....)

Men jeg tror jeg overlever..... ska jo kun være der i lidt over 1½ år endnu......

Lolle

Lev stærkt...

Dø ung...

Har endelig fået halvpart... :D Todo, Traver og traumatisk darjlig :P :D
0
0
Svar på denne tråd

Det ldyer da kun fair...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 21:34

Der er ikke noget værre end folk der tygger tyggegummi i timen. SÅ irriterende >:-(
Og det er vel fair at I skal rydde op efter jer... I er trods alt ikke små børn :)

Kan ærlig talt ikke se problemet?

8-) Mvh. Theis 8-)
~ En rigtig hest har 4 ben...
0
0
Svar på denne tråd

aaarg....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 21:58
godt vores lærere ikke er sådan, en af vores lærere er total afslappet med alt det der, han er også den yngste hehe.. total sej lære...

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Kender det ja...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:27
... det kaldes disciplin.

Jeg kan ikke se noget forfærdeligt i det. ;) Men hvis det er rigtig trælst, så husk at du kan tygge tyggegummi, være flabet og svine gulvet til hjemme efter skoletid, så meget du har lyst. :P

Med mindre dine forældre *skræk og rædsel!* siger nej til det også. I så fald må du bare lære at indordne dig! *ha!* :D ;)

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

hey!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:29
Tro miig.. kender det godt!! :-D
Sådan er lærere bare!! ?:-)
Har selv en tysker som klasselære.. han er bare såååå irriterende!! Han forstår bare ikk en meter af noget som helst!! :-(
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:40
skider på hvad mine lærer siger.. :) meget nemmere

Hilsen Josse og Kaleb
<3 Drømmehesten over alle drømme heste <3
0
0
Svar på denne tråd

Ja.......................
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:49
Engang troede jeg at den lærer vi havde var en rigtig sej en. Men nej, nu er hun simeplthen en dum kæ****g. Hun er heldigvis ikke i skole for tiden, så vi har slet ingen lærer.. Men hun giver mig ALTID dårlige karakter. Min fars kæreste som altså er kanon god til alt det der, hun skrev en stil for mig. Og det var en "13 tal" stil... Hvad fik jeg? jeg fik 7.. Sådan en id**.....

Jeg er SÅ skoletræt..

:-) Hilsen Pernille&Baronen :-)
Det er ikke fordi ting er vanskelige,
vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør,
ting som er vanskelige (i)

0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 13:05
Hej.

Kan godt nu lige i dag se det med tyggegumiet en fra min klasse sad i enges´lktimen og snasket på tyggegumie lød for færkelig og så enda med pokemand-tyggegumi.
Jeg skal måske snart flytte skole til en fritisskole.
Tak for alle de besvarelser..

Knuzz Emilie..

Min e-mail:
emilie.pedersen@e-mail.dk

Eller prøv:

www.milles-netponyer.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider