Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har problemer med min klasse!
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:08
Hej jeg går nu i 9. skulle have gået på gym nu.. men ventede et år med at komme i skole... anyway.... Så har jeg et lille problem med de fleste fra min klasse..
Det er bare som om at hvergang jeg skal sige noget så griner 2-3 personer... og så siger jeg det ikke godt nok.... Jeg tror jeg er faldet 1-3 karaktere i hvert fag :-( er ikke vild med det. Har sagt at de skal lukke røven og har da oss bedt dem holde op... men det virker ligsom bare ik....
Og så bagefter siger de at der er nogen (hendtyder til mig og mine veninder) der ikke deltager i klassen...
De må da kunne seat der er fordi de laver psykisk terror på os... hmmm ved ikke rigtigt.. men hader dem allesammen... og jeg er så gal at jeg faktisk har med vilje glemt deres navne og alder... Men alderen er nok ikke noget problem at huske... for dem på 14 opfører sig som om de var 3 år... og så er der de vigtigeder tror de er 23..... hmmm....
Er der nogen derhar en ide.. der ikke vil gå ud på at vi skal snakke om det i klassen.. synes det virker taberagtigt.. og har prøvet det med en masse andre end mig. og så hader man bare hinanden endnu mere! hehe så den virker ikke.....
Har i nogen forslag... har bare prøvet alt.. ignoreret, sagt noget til dem... prøvet at være sjov med dem og prøvet at sige at de opfører sig som om de er 2 år gamle hmmm....

Hilsen Murenen og den lille western mule.. Charmur The Faithfull :)

"
If you can dream,
The whish we are making
On a star
Is coming True
Romance will always be so new
And love will save the day.
If you can dream.....
"

Lækkert dækken sælges. tryk her.
0
0
Svar på denne tråd

træls at høre....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:33
Tror ikk der er så meget du ka gøre ved det, hvis ikk du vil snakke med dem......

Someregel, så tar det der med at ignorere dem tid.... Lang tid.... så der er nok ikk så meget at gøre....

Tror bar du ska være dig selv, og overbevise dig selv om at, de ka rende dig et stykke.... Og så have den attitude.... Altså med at du griner af dem....

Jeg har tidliger haft meget held med, at trække en smule på smilebåndet, og bare kigge på dem med en anelse af medlidenhed i øjnene, hvis der var nogle der prøvede på såen noget "pshykisk terror"....

Af og til, er jeg kommet til at bryde ud i vild latter, fordi det har moret mig så meget at folk på "deres" alder kan være så umodne.... Det er virkelig over min forstand, at mennesker på 15 - 20 kan opføre sig som dyr (tænker på når man kigger på heraki og såen)

Prøv at tænke såen nogle tanker når det sker igen..... Så er jeg næsten sikker på at du ikk ka lade være med at grine lidt....

Lolle

Lev stærkt...

Dø ung...

Har endelig fået halvpart... :D Todo, Traver og traumatisk darjlig :P :D
0
0
Svar på denne tråd

Ignorer dem dog..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:41

Ja du skal bare ignorere dem..! Ved selv hvor svært det kan være at tie, men til sidst bliver det en vane.. :-@

Knus Helle

0
0
Svar på denne tråd

Ligesom her...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 20:56
Det er ligesom her... Hver gang jeg sagde noget, kom der noget nedladende i mod mig. Turde ikke gå i skole.
Til sidst blev jeg rigtig, rigtig ked af det (græd ikke). Men da jeg begyndte bare at gå væk, og gav INTET tegn for vrede, glæde eller noget, syntes de ikke det var sjovt mere.. Heldigvis..
Mvh. Anna

Bor du i nærheden af Helsingør og rider/træner efter Parelli's metoder, vil jeg meget gerne høre fra dig!
0
0
Svar på denne tråd

Ignorer dem!
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:33
Hvis du vil have gode karakterer - så skal du bare sige tingene, lige som du vil i timerne. Det er ikke deres rådne kommentarer, du bliver bedømt for - det er udelukkende, hvad der kommer ud af munden på dig!

Så lad være med at lade dig gå på af det. Som (mange, mange) andre har jeg også engang fået smidt så meget idioti i hovedet, at jeg blev bange for at sige noget i timerne. Den slags mennesker er intet værd for dig, så lad som om de ikke er der - hvis de er så enormt latterlige, hvad kommer det så dig ved, hvad de tænker om det, du siger?

Det er nemt at sige, selvfølgelig. :( Jeg kæmper stadig med det i 3.g, og skal overvinde mig selv hver gang, jeg skal sige noget i timerne - men hvis man lærer at være ligeglad med de andre, så er man kommet rigtig, rigtig langt.

Du kan ligeså godt droppe at lave om på deres opførsel - idioter er og bliver idioter.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

tsdrgsdfthsrth
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 22:48
Tja... når jeg har haft sådanne problemer har jeg flyttet skole. jeg går på en super skole nu i 10 klasse.. dejligt. jeg har gået 4 skoler. jeg vil heller gå på flere skoler,end at spilde min tid på mennesker der ikke siger mig en skid. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider