|
|
| rosenknupper? Hvilken slags laver du??? |
|
|
Hey
Nå, sidder her og skal til dressur stævne næste weekend, og sad og tænkte lidt på at jeg jo skal lave rosenknupper på det arme dyr  hehe  *Gg*
Men sad så og overvejede hvilken slgs jeg ville lave denne gang... KUnne godt tænke mig at sy dem, men ved ikk hvordan man gør så vil smadder gerne prøve hvis der er en der gider forklare??? for min veninde har ik tid til at lære mig det inden :-S desværre...
Normalt laver jeg dem bare med elastikke, og så laver jeg dem der stritter lige op i luften...
Men hvilken slags laver i??? Syr i? putter i mantape på? laver i stående, liggende eller "skæve" ???
Gerne et pic hvis i har???
håber der nogle der kan lære mig at sy dem, for tror at Nemo ville se sej ud med dem  hehe
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤ Julle & Domino ¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤MSN: Juliemanden@ofir.dk... Bare tilføj moi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
fletter for det meste ik selv håhå er sku ik så go..  Men hvis jeg laver.. så blir de sku forskellige.. nogen stående, andre liggende, andre skrå.. nogen som er ved at gå op haha  Godt man har folk til at gøre det
Hilsen Josse og Kaleb <3 Drømmehesten over alle drømme heste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg........... |
|
|
Fletter altid mine så de lægger på en pæn rejke, hvis jeg prøver at få dem til at stå blir det noget @!#$! Så derfor fletter jeg dem altid liggende, syns mig os r pænest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen.... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
22-10-2004 21:56 |
|
Den ene har for kort man og den anden har for lang. Så ingen 
Mvh. Theis ~ Alle mennesker dør, men ikke alle der dør har levet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.. |
~Jennifer~ |
22-10-2004 21:56 |
|
Laver dem altid selv, bortset fra engang hvor min ridelærer gjorde det for mig, det gad hun godt lige bruge sin tid på, men okay det tog også kun 10 min.
Jeg laver sårn nogle "store" knobber det ligger ned på halsen : )
Billede:

Lidt mørkt, men håber man kan se dem, jeg har selv flettet hende på billedet  Man kan ikke så godt se det, men det er sårn nogle som ikke er oppe i luften, men ligger nede på halsen, dvs. at halsen er der, og så lidt længere nede er dullerne. får halsen til at være rigtig pæn!
Hilsen Jennifer <3 Zigato Sarakkha <3 Hva' for en fisk?!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
. Jeg kan begge dele, men syer mest . synes jeg er pænest . men på Bozze laver jeg sådan at de står på en helt lige række op i "luften", det ser også godt ud, men kun, hvis man kan lave dem helt lige (!)
Jannie & Magic Bonnie ~ The magic team ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh?? |
|
|
Jeg laver dem der med sytråd på min egen til dressurstævner!
Til spring er den som regel ikke flettet.... Men hvis jeg skal flette en hest til kåring f.eks.
og hvis den har lidt tendens til underhals fletter jeg dem der står op  det hjælper lidt!
Ju$$i oG ZnØvs! If YoU DoN´t KnoW Me ThEn Don´T JudGe Me!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rosenknopper |
|
|
Jeg plejer at lave nogle store rosenknopper da min pony har en ordenlig stor og kraftig man. De minder om dem Jennifer har vist på billedet. Nogle gange bruger jeg mantape. Bruger altid elastikker til mine rosenknopper.
Qnusser fra *linus og Kashmir* Carpe dien = Grib dagen.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hygge hejsa |
• Katrine&Laffe • |
22-10-2004 23:33 |
|
- Syr dem!!!
Hvis jeg nu ikke liiige kan nå det kan jeg godt finde på bare at flette rosenknupper uden at sy dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. jeg |
|
|
Prøver sgu bare så godt jeg kan!
Er aldrig helt tilfredse med dem.. men så længe man så meget som kan kalde dem rosenknopper jeg vidst glad nok
kan ikke finde ud af at sy dem. Så det kan jeg jo ikk så
sådan her så de ud første gang jeg lavede dem! ( første gang jeg nogensinde flettede en hest op!  )
Heh. ikke helt kønne
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg.... |
Cecilie (Jason) |
23-10-2004 11:16 |
|
Syer altid Jasons.
Det ser bedst ud til ham, synes jeg

^^Hvis du lige kan ane dem
| Cecilie og Jason | ^^A Dream Team^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg SYR!!!! |
natalie H |
23-10-2004 12:38 |
|
altid altid altid!!!
hilsen NATALIE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Alle jer der siger |
|
|
at i syr - kan i ikke forklare hvordan i gør!?
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|