Jeg siger det bare, men ja, det var mig der skrev den amil til den anden mulle, men man kan godt melde det og jeg syntes det er dejligt at hun nu tager hensygn til mig.
Og jeg har spurt hende pænt men der skete ikke en dyt, og derfor skrev jeg den mail med adwoa, og hvis i ringer til strisserne siger de man godt kan melde hende og hun for en bøde jeg har ikke gjord det fordi jeg syntes det ville være laderligt og derfor har jeg ikke gjort det....
men jeg undskyler også hvis der er skabt en "uven" her inde ikke fordi jeg har særlog mange venner her inde men jeg ville godt ha´ nogle:-)
hvis der er nogle der syntes jeg er en nar, eller noget i den retning bliver jeg ikke sur hvis i kommer med der (pr. email) da jeg gerne vil gøre tingene på en anden måde, hvis det kan gøre nytte..
Og til *Joze*
ja, jeg kan da godt være fan at din hamster den er nuser!!
men jeg kan ikke finde ud af om det er dig eller en anden der ejer mit lille......
Øøh... med mindre du har speciel copyright på navnet, så er det ikke ulovligt. Der er da mange med mit navn rundt omkring i Danmark, men det får mig da ikke til at melde dem...
Men for mig er det nu lige meget med det navne-halløjsa. Håber bare I finder ud af noget.