Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Illegalt dyresalg!! (ligger også på hyggesnak)
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 22:50
Mange af jer så nok programmet om den illegale dyrehandel i går, og jeg synes det er vildt godt at folk gør noget for at stoppe foretagenet!
Men der var altså en enkelt ting jeg ikke kunne lide ved det program (Ud over at se på de forfærdelige ting).

Jeg synes de gjorde det lidt for meget til et show!!!

Det var selvfølgelig helt tydeligt lavet som en dokumentar, men jeg synes altså at måden de havde valgt at lave programmet på var ret latterlig ind imellem - som om det KUN var for at tiltrække seere, eller for at det hele skulle se spændende ud!
F. eks. i starten hvor noget af det var filmet som man ville filme starten af en spillefilm!
Nu kan jeg ikke huske hvad ham der fuppede forbryderne hed, men vi siger lige han hed Michael. det lagde ud med noget i denne stil:

"Michael Brown spiller forbryder, der går efter nye vilde dyr til sin safaripark"

Det synes jeg kunne siges på en anden måde, end at filme ham komme gående i gangsteragtigt tøj og lade billedet fryse ind imellem, mens dramatisk musik bliver spillet i baggrunden!
Hvis det bare var en stemme der havde indtalt det, havde det virket mere rigtigt på mig
Er jeg bare hys, eller har andre også lagt mærke til det??
Jeg synes ikke sådan et program skal geares op når det er noget der i forvejen er så forfærdeligt.

??

Mia
Tjaa, det var jo så hvad jeg lige havde på hjerte... :D
Vinder af "Bedste Hovedbillede" og "Bedste hoved-og-kropsbillede" 2004 :D
Med den skønne Ben!!
0
0
Svar på denne tråd

Det er forfærdeligt..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 11:29
Det er forfærdeligt.. Så programmet.. Stakkels dyr..

:D Kram Chela :D

:-* Hell is just a sauna! :-*

Min hp!

0
0
Svar på denne tråd

dsfsrgaega
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 13:41
Så det også .. stakkels dyr!!!!

synes ikke det var latterligt lavet på nogen måde - det er kun godt der bliver gjort noget ved det ..

Sys det var godt lavet!

- En RIGTIG hest er en Bandiiiit! Hee ..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider