Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

En smulge bange :S
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 10:58
Hmm.. Jah er bange, igår fik min søster en sms fra vores ven! Hun skrev; Nu er der en ko i nagelsti der er fundet og dens patter var væk. der var ligesom skåret i endetarmen og sket noget evd øjet. Men man ved ikek på nuverne tidspunkt om det er en dyremishandler eller et dyr. så koen er sendt til undersøglse..
Og idag, i morges så en dyrelæge på koen :-(
Det kunne umuligt være et dyr, det kunne kun være skået væk :{-(
jeg er pisse bange bor ikke langt væk fra hvor det er sket..
Men vi er heldige, vores naboer, familie lover os at holde "udkig" og også kigget til vore hypper....... Men vininde har hest "næsten" samme sted som hvor koen blev skåret..
er også nervøs på hendes vejne...!!! Jeg ved man ikke rigtigt kan gøre noget evd det, men gid man kunne.. Fatter ikke den gale person/personer der går rundt og gør sån noget, dyrne har jo ALDRIG gjort personen/personerne noget! hvorfor så lad det gå ud over dem :( Kunne næsten ikke sove igår........

Skrev til noget heste-venner;

Os Heste-folk holder sammen

bare et indlg fra mig
Mig og Low Länder er et perfekt par.
Vi har tingne i vores hule "hånd"..
Vi blæger os ikke♥..

Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
0
0
Svar på denne tråd

ja, puha
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 14:25
Det er noget værre @!#$! Ved ikke om man må skrive sådan her... Jeg håber dem, der render rundt og laver sådan noget, kommer til at lide en langsom og utrolig pinefuld død..
Hader dyremishandlere!
Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

hygge hejsa
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 14:54
- Ja ja ja.. Det går så mange rygter fra de dyrlæger ;) Ved sku snart ikke om man skal tro på det eller lade være..

Vælger dog at lade være at tro på det. Min hest står heldigvis et trygt sted {>
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 16:28

Mon ikke bare det er et rygte? :)
Hvilken landsdel er det?

8-) Mvh. Theis 8-)
~ Alle mennesker dør, men ikke alle
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 17:32
Hej.. nej der er sandt! Koen blev sendt til Landbrughøjskolenidag for at blive udnersøgt, og på det tidspukt sagde man i radien oget emd ; a man ahvde fudnet ud af at koen's ejer ikek passet koen orntligt, så den havde været død længe.. Så havde en rovfugl spist de blode dele.. men det var ikek sikker det viste man ikke helt sikekr endnu..

Theis: Der er på falster ........
Vi blæger os ikke♥..

Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
0
0
Svar på denne tråd

heldigvis..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 17:43
står mine i stald :)
Pernille H. G. Larsen
med
Yabadoo

{>

Rider for Wendy/Rainbow-arabians

Mail mig!
Yabadoo´s HP
(y)
0
0
Svar på denne tråd

Simone&Low
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 18:08

Okay, har også hørt det fra en del steder nu. Det lyder ægte nok.
Og sjovt nok er alle tilfældene på "sjælland" (Tæller Møn/Falster/Lolland med derind under) blevet slået hen emd "Det var nok bare andre dyr, der åd det". Man kan nemlig slet ikke se forskel på lige, præcise og rene snit, og på om dyret er blevet flået i af andre dyr :P

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift =}
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 18:14
Ydr i NAGELSTI!!!!!?!!!!!! @!#$ det er jo herre tæt på Toreby?! @!#$ @!#$ @!#$... Men godt at det ikke var en hest! :-( :-( :{-(
Knuzz..!
Hvis livet var en dans på roser, ville det da gøre pænt ondt ikk'?
0
0
Svar på denne tråd

¨Nu os køer?
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 18:19
Er det nu også køer+... @!#$ det. DET SKAL STOPPES.
Knuzzer
---(Sofia)---
{>---(Og Miss Freja som er verdens bedste pony for mig)--- {>
0
0
Svar på denne tråd

tror sq ikke.......
Forfatter: 
Dato:  19-10-2004 21:31
.........på at der sker din hest noget så længe den er på stald om natten..... Hvor lang tid siden er det lige hestemishandlerne har gjordt noget.... næsten en månde så du skal sq nok ikke fryte noget da din hest sikkert stå inde om natte nu..
og lad vær med at tro på hvad din ven skriver, jeg har også fådet en sms hvor der stod: NU er hestedræberne tilbage nu på sjæland!!!! Han har brut ind i et dyrehospital og taget noget aflivnigs midel...
altså det er jo ikke sandt at han flytter helt fra nord jylland til nord sjælland kun for at tager noget fra dyrlægerne....
Så slap du nu af.... og det var jo også en ko det gik ud over og ikke en hest tænk lige på det :-)

QnuzR Lotte
;-) Rigtige rytter rider araber ;-) Den bedste spring- og distance-pony hedder Grafik ox :-D

0
0
Svar på denne tråd

(~Team.Grafik.og.Lotte~)
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 10:49

Det er da ikke en måned siden ;) Koen er næsten lige blevet dræbt...

8-) Mvh. Theis 8-)
der dør har levet...
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 19:07
Det er da ligemeget om det er en ko, eller en hest eller et andet dyr, HVIS det havde været dyremishandleeren skulle det ikke gå uder over noget dyr.. Men tror på min ven, da det er SANDT ! men koen blev jo snedt til landbrughøskolen.. Som jeg skrev før... hmm...
Vi blæger os ikke♥..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider