|
|
| Huller i ørerne? |
|
|
Hmm.. Sikke en masse indlæg jeg får lavet i dag..
Anyway.. Sådan noget som huller i ørerne?
hvor mange har det? Og hva synes i om det? Går nemlig og overvejer det kraftigt.. Skal bare vide om det passer til mig..
Har et billede på min præs, ser dog ikke helt sådan ud, da mit hår er blevet lidt længere.. Men tror i det vil passe til mig?
Håber på svar..
Lige for at skrive noget mere:
Hvilken mobil har du, kender du en Samsung x450, hvis du gør, hvad synes du så om den?
Har nemlig bestilt sådan én.. 
Jorden er vor mor, vi er Jordens børn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456. |
| Forfatter:  |
Kattekillingen |
| Dato:  |
15-10-2004 20:29 |
|
Jeg har huller i ørene, men har aldrig noget i. 
Ja, hvorfor jeg ikke har det er fordi jeg hæver meget i øreflipperne og det begynder og klø. 
Kender ikke denne samsung et eller andet.
Jeg har en gammel Siemens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ja jeg har da.... |
|
|
Jeg har haft huller i ørerne siden jeg var 3 år gammel.... ka self ikke husk om det gjorde ondt...
Men det tror jeg for jeg ville kn have lavet det ene, men så sagde min mor at jeg ville komme til at ligne en dreng, så ville jeg gerne have det andet også..... Sjovt nok

Ju$$i oG ZnØvs! If YoU DoN´t KnoW Me ThEn Don´T JudGe Me!!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg ha4r""" |
Me,myself = I |
15-10-2004 20:46 |
|
HAr huller!!!
Fik mig taget sammen til det i sommerferien...*Gg* men lægger overhovedet ikk mærke til a jeg har dem har ikk fået betændelse eller noget...puha...
Der ska altid være et sort får ... tror det var derfor jeg blev født!!!  En KÆMPE hilsen til Kathrine Fillers (min gamle pony)ejer!!!Det er altid skønt a høre fra dig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huller... |
|
|
Jeg har ikke huller i ørene, godt nok har jeg en rimelig smertetærskel men INGEN skal lave huller i mine øre...
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha..... |
TonePetersen |
15-10-2004 20:59 |
|
nej jeg tør ski ik få huller i ørene hehe, men har intet imod det, det er da flot! nej jeg har den gode gamle Nokia 3310:P den kan sku stadig, på trods at de utallige gange den er fløjet ned af trappen:P
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ KAMEL! ] |
|
|
Ja, har da huller i ørene!
To i det ene øre og et i det andet!
Heh heh..
-Jeg syntes, ikke at det gør ondt! De to "almindelige" fik jeg lavet, da jeg var 6-7 år..
Og 'nummer 2' fik jeg lavet lidt før sommerferien i år, tror jeg!
<33Knus fra Antonia og Askepot! <33
Et team der KAN hvad de VIL! 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaaaaah |
|
|
har huller i ørene... har "det normale sted" altså dernede på øreflippen... og ska snart oppe i toppen..
Og den samsung har min veninde... den er herre nice..
Hilsen Josse og Kaleb <3 Drømmehesten over alle drømme heste <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Ja da. Folk bestemmer vel selv? Jeg har 4 - 2 i venstre nederst, 1 i højre nederst, og 1 højre øverst.
Har en 3200 - nej hader den.
- kender ikke den der telefon.
Hilsen Claudia - med Locky, Samson & Action.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øreringe.. |
|
|
Jeg har huller i ørene.. Var virkelig bange for det, men så hev jeg tre af mine veninder med ind.. Og så lige pludselig var det overstået.. Det føles som et smølfespark.. Gør ikk ondt... Og ja tror det vil være pænt til dig..
Jeg har en nokia 3200.. Og nej kender ikk den anden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [ skummelt ] |
Camilla [ Gina ] |
15-10-2004 21:25 |
|
jeg har..men nok ik så tit noget i 
men kender ikke denne Samsung. - har selv en 3 mobil,
dvs. NEC e616V.
- Camilla & Gina. Hellere hades for den jeg er, end elskes for den jeg ikke er. | Santho [savnet] Darky |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Theis |
15-10-2004 21:45 |
|
Øreringe passer til alle. Der findes jo mange forskellige typer at vælge imellem. Fik selv lavet sådan et par tingester i foråret/forsommeren. Det gjorde bare lidt ondt Er pivet...
Mvh. Theis ~ Alle mennesker dør, men ikke alle der dør har levet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456797 |
Jyden Med Atituden |
15-10-2004 21:49 |
|
ARG.. AV AV AV..!
Har ik huller i ørene men tror heller ik det vil passe til mig med huller i flipperne! Mere længere oppe.. Og det vil jeg ha.. Tør bar ik, det gør ondt!
Jyden Med Atituden>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hah... |
|
|
jeg har fået lavet 2 normale.. en i hvert øre.
Så har jeg 1 øverst i højre øre.. den gjorde pænt ondt at få lavet..
også har jeg en ved siden af den anden i venstre øre.. den har jeg så selv lavet, og gjorde langt fra ondt! mindre ondt end i forretningen!
har også haft en i højre øre ved siden af det normale.. men det var skævt ( havde selv lavet til en fest ) så den tog vi ud og voksede sammen på under 6 timer !  )
Så.. har 2 i hvert for tiden
Syntes absolut ikk det gør ondt at få lavet .. heller ikke ved foretningen! Men det jeg har øverst. det gjorde nas
-- Cille --
Jeg kan modstå alt - undtagen fristelser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Julie / Polli |
15-10-2004 22:20 |
|
..jeg har os men har aldrig noed i. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har huller |
*-:-Nanina&Malou-:-* |
15-10-2004 22:53 |
|
Jeg har huller i ørene og er rigtig glad for det...
Jeg har haft det siden at jeg var 4 og har aldrig har betændelse eller lign..
Jeg synes det ser flot ud hvis man f.eks. skal til fest og man sætter håret flot op og så har nogle flotte øreringe i 
Så jeg ville få det lavet hvis jeg var dig...
Kender ikke den der mobil..
*Nanina&Malou* *** **Et Nyt Team På Vej Mod Nye Mål** *** ***Msn: nanina2@hotmail.com, bare tilføj mig***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralllaaa |
|
|
Jeg har en normal i hvert øre, vil gerne have en helt "oppe" i det ene øre hvis du forstår? men det skyldes nu bare jeg er faldet for nogle øreringe med kæde"forbindelse" fra øverste ring til den nederste 
Har ikke så tit noget i dem jeg har.
Men har også lige fået lavet i nsæen. <33
Og det gør ikke spor ondt (:
-AntiPerfect
"Hvordan skal jeg kunne leve op til dine foventninger, når jeg ikke engang kan leve op til mine egne? Citat: Mig ;P?||
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm...... |
|
|
Jeg har ogs' huller i ørne i øreflippen.. Hmm gør da ikke så ondt :/
♥Mig og Low Länder er et perfekt par. Vi har tingne i vores hule "hånd".. Vi blæger os ikke♥..
Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmm |
|
|
..Har osse, det gør ikke ondt.
|Chester..?| Musse <3 Borte, men aldrig glemt, og forevigt elsket.Msn:Chester89_14@hotmail.com Homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Lonnie |
16-10-2004 12:31 |
|
jeg har huller i ørerne.. og det har jeg haft i nogle år efterhånden...og som nogle af de andre siger så gør det ikk ondt.. jeg har oz et oppe for oven... det gør heller ikk ondt...  he he...
Brunella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huller i ørene... |
|
|
Jeg synes, det er pænt.  Jeg har selv tre - to i det ene, begge i øreflippen, og et i det andet, også i øreflippen.
Jeg var overrasket over, så lidt de to nederste kunne mærkes. Det gør overhovedet ikke ondt - jeg kunne knapt nok mærke det. Og de klæder langt de fleste.
Den lidt højere oppe i venstre øre kunne jeg til gengæld godt mærke. Men det er vel heller ikke så underligt.
Mht. mobil så har jeg samsung - men hvilket nummer, det kan jeg ikke lige huske.
-+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har et hul.. |
|
|
Har et hul i mit venstre øre for oven..
Har haft en mener det var i samme øre jeg selv havde lavet for neden.. Men det er ikk lige mig..
Har også en piercing i navlen, hvis det skulle interessere nogen. Og skal nok have lavet en tatoo på lænden inden længe.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iiiiikkke sjovt |
Anne (Silver_Moon) |
16-10-2004 14:25 |
|
jeg fik lavet huller i ørerne først i foråret - men der gik betændelse i, og jeg var på pencilin hele sommerferin - tænk dig om før du gør det, det kan også gå galt, og det er sq ikke sjovt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| deguykfreky |
(Athos) |
16-10-2004 17:01 |
|
Synes der er mange der gør huller i ørene til en stor ting. Huller i ørene er diskrete og selvom de måske ikke direkte pynkter, så gør de heller ingen grimmere.
Har selv 5 huller i ørene, og fik mine første da jeg var 6 år, så for mig er det bare en del af mig selv 
Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nkipvgnodæsg |
Safir_love |
16-10-2004 21:09 |
|
jeg har 5 i ørene sååh ..
tazzi & speedy= dreamteam
der går ikk en dag uden jeg tænker på safir<3 du var min øjensten. savner dig. elsker dig for altid !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|