Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har i læst dem??
Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 20:31
nogen der har læst "Ringenes herre"??...De er da for gode de bøger... Næsten, men også kun næsten, bedre end filmen. Selvfølgelig er Elijah ikke med i bøgerne og det er et STORT minus...hehe

m.v.h. Chris
0
0
Svar på denne tråd

Re: Har i læst dem??
Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 20:46
Nej, har ikke læst dem- men har dem alle 3. Men har set filmen *waaauw den er fed*

Men, må se at komme i gang med de bøger, når jeg nu har dem, hehe

~~Rollo

http://zip.to/mulle
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 20:48
Jeg har dem ikke og jeg har ikke læst dem!! :-( Ville smadder godt læse dem og se filmen!!!

Hilsen Jose
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 21:18
Tja, kunne aldrig drømme om at læse de hersens bøger.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 21:25
Jeg har ikke læst dem. Men min storesøs'er har Hobitten og vist også Ringenes Herre.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-02-2002 22:58
Hmm... jeg kunne bedre lide filmen end bøgerne - synes de var gode, omend en smule langsommelige.

*C.* sidder ved siden af, og hun har også noget at sige: Bøgerne er klart de bedste der nogen siden er blevet skrevet, det kan kun siges med få ord: J.J. R. Tolkien var genial.

Filmen er ekstrem god (kan ikke samlignes med nogen anden[nogen der sagde fanatisk?]), men der mangler for meget til at den kan komme op på siden af bøgerne....

Bare min ydmyge mening, som IKKE kan ændres.

*stjæler tasteturet tilbage fra *C.*, selvom hun påstår hun gav mig det (det ville også være første gang)*

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2002 17:25
jeg har også læst dem ,de er rigtig gode, bedre end filmen, men filmen er også rigtig god

QnuZ Signe
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2002 18:03
Ja, jeg har læst den første, vil SKULLE læse den oppe i skolen, jeg syndes den var røv kedelig i starten, men blev til sidst ret god, men filmen er nu bedre, men jeg har bestilt Ringenes herre 2 på biblioteket, da jeg også gerne vil læse den og den sidste.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-02-2002 18:06
Er ved at læse bøgerne( er i gang med nr. 2 bogen) De er vildt gode, meeen nogle gange lidt langtrukne, men ingen tvivl om de er gode!!!

Og filmen er bestemt også Genial!!

KH Matilde
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-02-2002 10:32
jeg er i gang med hobitten!! Jeg er nået der til hvor de lige er kommet ind i Søby!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider