Jahh... Så kommer de mulige købere til Isa-Bell imorgen... Åhh, det er bare hårdt, nu hvor hun har været her så længe... Og der kommer andre mulige købere i overmorgen... Er da glad for at der er nogen som vil have hende, men det ville være skønt hvis hun skulle blive... Men hun er jo konkurrence hest og jeg vil ikke ride unghest endnu. Hun er jo en meget følsom hest så bare man gør lidt ved hende kan hun blive ødelagt. Hun skal bare komme et godt sted hen hvor jeg har mulighed for at besøge hende så tit som muligt. Men så snart hun er kommet afsted kommer Juvel op... Den skønne vallak. Så har vi endnu en unghest som skal tilrides... Ham vil jeg gerne ride, for han er meget mere anerledes... Og er så stolt over ham for han er Helbror til Talisman!! Uhh... HeHe... Håber han blir liiiH så god som Talisman!!
Det var bare lii det... Giver besked når de første købere har været her... Glæder mig samtidig med at jeg er ked af det!
Det var bar det!
KnuZz Zafir-PigeN! Bedre kendT som: The Black Angel Jeg er ikke selvglad... Bare glad for mig selv
Det er jo selvfølgelig træls
Men se på den lyse side: Det er jo nok bedst for hyppen, og dig oz.
JO længere tid du stadig har hende(?), jo mere bliver du jo knyttet, så håber de er de rigtige til hende...