Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

SOS SOS
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 19:27
Jeg finder aldrig en pony jeg har søgt og jeg har søgt enten har den været for dyr ellers har den ikke kunne nået. Vil i ikke hjælpe lidt?????????? DEt vil jeg blive meget glad for
>o<
Søges!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rar,sød og omgåelig pony der max må koste 12.000kr og mindst er 131stg. Skal kunne springe lidt.

Kontakt mig på mobil:28128228 eller mail mig eller skriv til mig på brugeren eller tryk her
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 19:29
Min pony er til salg. Kig på min præsentation, han hedder Action. Ham koster 14.000, men du kan jo altid komme og kigge på ham hvis det skulle være.

Mvh. Claudia 8-)
- Og Samson, Locky & Action.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 19:35
Skriv hva den skal kunne i dressur og spring, og max pris... og lige højde

KnuZzer Moi

{>
Elsker min COMPLETE pony Complet
Pintoer styrer
{>

:-DVinder af JHN´s sødeste par :-D
0
0
Svar på denne tråd

10 te´gn
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 19:38
Den skal gerne kunne springe 80cm
Den må max være 148stg
Dressur:l klasser
Rar,sød og omgåelig pony der max må koste 12.000kr og mindst er 131stg. Skal kunne springe lidt.

Kontakt mig på mobil:28128228 eller mail mig eller skriv til mig på brugeren eller tryk her
0
0
Svar på denne tråd

Max pris!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 19:39
Må max kosrte 12.000/13.000

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 20:09
det kan blive sværet at finde en pony der kan springe og også går L dressur klasser! pony priserne er dyre for tiden...

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

heej.......
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 08:54
DU vil på et og landet tidspunk, min søster ledte efter sin hest i over et år tror jeg det var :/ Så dne kommer på et tidspunkt, jeg var så heldig at jeg fandt min rimlig hurtig.. men du finder din rette hets.. Og man skall passe på man ike bliver "desperat" og bare vil have en hets og så får gjort et "fejl" køb :S Men hber for dig du fider den rette
Mig og Low Länder er et perfekt par.
Vi har tingne i vores hule "hånd"..
Vi blæger os ikke♥..

Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 09:03
Jeg har søgt i næsten 5år.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt forstå..
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 09:21
At du ikk har fundet en pony! Man KAN simpelthen ikk få en pony der er fejlfri i røgent og kan gå det du beskriver. Specielt ikk en 1'er pony! Der er du nød til at skal op i min. 35.000 for en god 1'er pony der ikk er for gammel, der ikk er ondskabsfuld osv..

Men tag ud og kig på Action, det kan da være det var noget!
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 09:28
Jeg startede med at lede efter hest/pony i marts og fik først en her sidste fredag, såh hvis det går for dig som det gjorde for mig kommer du nok til at lede lidt endnu ;-)
Det er vildt svært at finde den rette hest/pony 8-) og ponypriserne er steget her i den sidste tid...

Nanina Nu Med Malou {>
Lev Livet Godt For Du Har Kun Ét

Aninan, det er mit navn på arto, bare ansøg mig som ven ;-D
Msn: nanina2@hotmail.com bar tilføj mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet