|
|
| MotionsDag... |
|
|
Haii alle i friske Jh'ænder...
Hvorn gik jeres motionsdag så igår??
på vores skole kunne vi vælge at gå-det var et slags gåhold- eller vi skulle cykle til solrød, og løbe så mange rundter som muligt på en rute..
jeg valgte så at komme på gåhold, sammen med nogle andre fra min klasse..*ikke doven vel* hihi...
seks af os piger der skulle gå, fik af vide vi skulle gå over på skolebiblioteket og vente der....
det gjorde vi, men der kom ikk nogen..til sidst var der så 2 lære-den ene min klasselære-bvadr...
nå men de mente så at gåholdet allerede var gået..tjae så stod vi jo så der..hmf..
nå men så skulle vi bare køre med de to lærer til solrød, og så bare gå den der rute, som de andre skulle løbe...
ehm okay..hehe...
da vi så kom derud, var vi ved at blive kørt ned af alle de cykler der bare kørte som død og helved..
nå men så kom en vild sød tøs fra paralel klassen, som jeg så fulgtes med, og det var vildt hygge....for da vi gik på den der slags sti, hvor den så var ud til vejen..så vinkede vi til alle lastbilerne der kom kørene forbi, og de dyttede og vinkede til os igen..det var vildt skæg..hehe..tror sku vi var lidt lallede.....
vi kom så tilbage, til den lære der havde kørt 3 af os, og så snakkede vi li med en rigtig sød bamse hund...sårn en grønlandsk slædehund..den var vildt dejlig....og bagefter kørte vi så hjem...
så sad vi så ved computerne i vores storrum, og var lidt på arto..hihi..
til sidst tog vi så hjem..så det blev da til sidst en vildt god hygge dag.....
hvad med jer? havde i det lige så skægt???
Lidt fra idag af..!
Min far arbejder i sverige, og han har så været på en slags rejse med sit arbejde, hvor han skulle ud til en masse forhandlere oppe i nordsverige...
han er så li kommet hjem nu, og havde fået noget malm med hjem..vildt sejt ikk??
det er vidst nok noget slags sten...
han har os være i nogle miner, og fået noget sten halløj fra en mine....
det bare såh snyd...og jeg skulle jo bare være i skole..hehe, ku ha været sejt hvis jeg måtte komme med.... 
han havde så os li fået en øl med hjem..hihi.. den hedder vidst nok: Heineken..hmm..ved ikk li hvordan den smager..men nu har jeg fået den 
vildt sejt..så ska jeg rigtig bælle øl i aften..hehe...
hvor jeg os li ska være alene hjemme, for min bror tager sku i byen..
grr..må ik komme med..
og mine forældre ska ud til nogle venner og være samm med dem, hele aften/natten...
så lille mig ska bare være helt mutters alene.....
nogen der holder fest i nærheden af havdrup, med nogle søde fyre??? hihi..
ej må nok hellere stoppe nu..det er jo blevet en hel roman..men håber i gider af tager jer tiden til at læse det.... 
håber at i alle får en god og spændende efterårsferie..hvilket jeg ikk gør..for jeg ska bare være hjemme og kede mig..
♥Vrinsk Fra Helle♥ ♥Marco aflivet d. 23-04-04, 10.30 pga. sene-skede-betændelse♥ *Veronica Helfin* 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores motionsdag: |
| Forfatter:  |
CilleD |
| Dato:  |
09-10-2004 15:10 |
|
Vi kunne vælge at løbe på rulleskøjter eller løbe 10 km. (eller skal vi sige gå?  ) Jeg blev så nød til at løbe da jeg ikke har nogle rulleskøjter! RIGTIG SURT!!! Så vi gik 10 km. Pyha vi var trætte da vi kom hjem... Og man kunne ikke snyde for når man kom dertil hvor man skulle vende om stod der nogle lærere og krydsede os af! Møg! men det ok nu at ha ferie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEii :) |
Katrine&Lafaette |
09-10-2004 15:17 |
|
Jeg gik 4 km. på 2½ time, knap 3 timer, så jeg var meget stolt heh...
Godt du havde en god dag.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj |
|
|
Vi har heldigvis ingen motionsdag... Gnæk gnæk..
By the way, så ER Heineken GUDE-øllen...
Mvh Sisse  Tænd hellere et lys, end at klage over mørket!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Zazs. dog... |
Katrine&Lafaette |
09-10-2004 18:03 |
|
Du pjækker vel ik? hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| løbe..... |
classicstar |
09-10-2004 18:06 |
|
vi skulle løbe..
man kunne vælge mellem at løbe 5km 7,5km eller 10km
jeg løb 7,5 på 55min.. det er jeg stolt af.. knuzz Caroline
pintoer er de bedste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| spillede basketturnering - og blev nr. 2 |
ponyrytter13 |
09-10-2004 19:15 |
|
på vores skole har vi 3 forskellige afdelinger
0-3(indskolingen) løber i dyssegårdsparken
4-6 (mellemtrinner) laver orienterings/posteløb
7-9(udskolingen) har hvert åpr 4 forskellige sportsgrene/aktiviteter at vælge imellem:
udendørs basket
indendørs hockey
idendørs dans
udendørs fodbold
og så fik jeg spillet noget basket - 158cm. hæmmer mig ikke fra at spille basket
Lover der snart kommer billeder af de dejlige præmieponyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tyskland der...... |
TonePetersen |
09-10-2004 20:29 |
|
nej jeg var i tyskland til efter følbrænding, og blev måske en mule rigere...
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På min skole..... |
rolig-muzze |
09-10-2004 20:44 |
|
......var det 10. klasses idrætslinie der skulle stå for selve motionsdagen..
Det vil sige mig og en masse andre
Uha - gæt hvilket spændende job jeg fik?!?!
Skulle stå og stoppe trafikken og hjælpe de små børn over vejen..
Ved de større skulle jeg bare stoppe trafikken så de kunne løbe over..
For søren da det var spændende at stå en hel dag og gøre...
ALENE - men kære veninde var nemlig syg.... Hmm..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi var.. |
|
|
Så heldige at slippe for det, fordi jeg går på efterskole
.. Godt man ikke er folkeskoleelev længere ;b
VH Christina med Major & Rocky
Rollo, Ida(Halifax) og Stina M&R = - De tre tosser på en tømmerflåde;b*Stolt*
Min hest er ægte militær? ;b
MSN: Marock_dyret@yahoo.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ard............. |
-Liv & Ziwarco- |
09-10-2004 23:05 |
|
tror det er noget af det værste jeg ved! motions dag! heeeeldtigvis var jeg jo på efterskole og vi plejer ikke holde det på min skole men lige præcis i år skulle vi!
man ku vælge om at cykle/rulle/løbe 12 km og så komme i svømme hal eller komme en time i et motions center og så gå 4 km til noget der hed hohøj og hjem igen!
jeg valgte det sidste det var SÅ lækkert i motionscenteret! der efter tomlede mig og min roomie til hohøj og hjem igen! hehe
God bless
"Selv den mindste dråbe laver ringe i vandet" A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying, "That was awesome.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En HÅRD dag puha |
sisse t |
10-10-2004 00:16 |
|
her i fredags løb jeg først 5 kilometer bagefter cyklede jeg 12 kilometer og sidst men ikke mindst løb jeg 3 kilometer mere for lærerne stod for enden af vejene surt
ps : det var mega hårdt, og bagefter skulle jeg ride på en 4 årig oldenborger som hedder Ronja hun er bar så sød ehe hårdt puha what a day 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
*Fjordheste-piien* |
10-10-2004 12:33 |
|
Jeg var heller ikk til motionsdag, fordi jeg har været oppe at slås i onsdags, så jeg var ikk i skole torsdag og fredag...!!
Kram fra Cille!
En gang springrytter, ALTID springrytter!
Min msn: cilledal@jubiimail.dk, bare tilføj!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|