Hejsa alle sammen..
Ja, har fået taget lidt billeder af hyppen her til aften, igen, igen... Og så ville jeg også lige vise jer dem her inde....

Vi skulle bare hygge lidt, så hun fik den normale trense på, for en gang skyld, og red så lidt rundt uden sadel....
Men må nu indrømme det har fanget mig lidt at ride hende uden helt uden noget.. for det går bare bedere og bedere fra hver gang.. det er ret sjovt.. så det endte jo så med at jeg tog trensen af.. og red hende lidt uden..
Og nu er vi så oppe på at de vist nok var 24 gang hun havde rytter på ryggen.. April er 3½ år og har været "redet" siden maj i år.. men det vil jo så sige at det er 24 gange fra maj til nu...

Jeg har jo lige haft et par skades pauser selv, og sådan.. så vi tager det bare med ro....
Men her er der så lidt billeder fra i aftes..
Ja, kvaliteten er ikke den bedste.. det var lidt for mørkt, og ved ikke helt hvad der går af kameraet lige for tiden.. Men håber det er okay..

April og jeg

igen

Ja, så er vi ved at tage trensen af...

Og så kom den helt af..

Og ved så ikke helt hvad vi har fået øje på..

Tja.. ved så ikke lige hvad der går galt for dette billede.. det hele ser lidt kikset ud.. stort hovede og forpart.. små ben, lille bagpart.. og at hun så også lige række tunge, gør det ikke bedere... ;o)

Ret dårligt kvalitet.. men vi skal prøve noget nyt hver gang og idag blev det at trave helt uden noget hverken tov rundt om halsen og sådan.. og så med armene ud til siden.. det er nok ikke lige det bedste billede af det, men lige det eneste....

Øhmm.. tja.. ser lidt sjovt ud... men hun er rimelig elastisk/bøjelig..

Og det sidste..
Ja, det var så det... Lidt mange for en gang skyld.. Håber i overlevede det og den ringe kvalitet..
Men hva synes i...
mia