Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

@!#$, ej nu er det satme for tæt på!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 19:46
for satan! det er bare løgn det her!!!! nej desværre ikke! I dag fik jeg at vide at vores dyrlæge, som også er vores rigtig gode ven (privat) fik en ubehagelig opringning fra en mand som havde en af hans plage gående, han havde fundet den liggende død ude på marken, med tarmen ud af enden... Dyrlægen troede i første omgang bare den var død af tarmslyng og tænkte ikke på at ville opduksere den! Men det så nu alligevel lidt mærkeligt ud med den tarm, så han gjorde det alligevel, og ganske rigtigt var den ikke død af naturlige årsager! Den havde fået jaget en jernstang op i røven! Der går man satme for vidt!!! endnu en mishandling med døden tilfølje, og dette er sket i Toftlund :-@ pas på jeres kære 4 benede.. :-@

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

Nu r jeg suuuuuur.....!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 19:59
Hvorfor fanden r den idiot ikke blevet pågrebet endnu?
Ka politiet så få den finger ud!!!
Jeg er fandme suur nu, det svin skulle pløkkes - lige gyldigt og han ik ved hvad han går og laver...

Arrhhjj...!!
Det burde ik finde sted...
Jeg vil passe meget på mine 4 benede.... wow!
~~ Cille ~~
I'm crazy :-)
... And..??
0
0
Svar på denne tråd

@!#$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 20:03
Min hest bor i tønder
center>
:-D Knuz mig... :-D

>o< Intet er umugligt for den der har viljen i hjertet >o<

Stolt vinder af JHN M.G.P 2004
medlem af VELH

0
0
Svar på denne tråd

hvor....
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 20:10
..er det bare tragisk, :(

|Chester..?|
Musse <3
Borte, men aldrig glemt, og forevigt elsket.
Msn:Chester89_14@hotmail.com
Homepage
0
0
Svar på denne tråd

arrrgh
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 20:43
jeg sidder bare her og bliver sur,,
de må sQ da sætte nogen vagt poster ud. helt ærligt.,
kan da godt være at de ikke har mand nok
men så må de sku das få det..

nu er dte lissom MANGE heste der er døde...

er så vred..
har ik selv hest mere.. men tanken om at min gamle hest måske st¨år fredligt på en mark og græsser lige nu og bliver mishandlet lige pludselig :s

uuuh

¨kan tude ved tanken

knuz

Bruger du tid på din hest, og lære at forstå hinandens sprog. vil det blive en tillidsfuldt venskab mellem jer :)

0
0
Svar på denne tråd

Det er simpelthen for dårligt!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 21:12
- Hvorfor gør politiet ikk mer' for at stoppe det?
De er da totalt dovne mand! Helt ærligt.. :(

// Katrine & Latent Lafaette//

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 21:26
Det er nu heller ikke nemt for politiet. De ved jo ikke om der er mere end en? hvor skal de lede? De kan vel for fanden ikke have vagtposter ved alle heste i hele Danmark!? Lad være med at tro at jeg ikke synes det skal stoppe, -for det gør jeg! Men tænk jer lige om en ekstra gang... Der er jo ikke jer selv der er politiet? Man kan jo ikke bare sætte på sin flade RØV og forvente at de finder ham bare sådan! der er 5 mill. mennesker i DK og det kan jo være næsten hvemsomhelst!! Sååe....?

~KnuS Dejligste~
-spis rabarber, rid Araber <3

0
0
Svar på denne tråd

For dårligt!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 21:35
Ej hvor uhyggeligt :( Det er simpelthen bare så synd for alle de heste og hesteejere det går ud over :{-( Jeg synes også det er for meget at han ikke er blevet fanget endnu! Det går jo ud over flere og flere heste.... Bliver så trist hver gang en hest er blevet fundet mishandlet, og findes død på en mark :(

;D :) Knus fra Cecilie & vrinsk fra Freja & Darling :) ;D

;) 3 steder du kan finde mig- Ude hos Freja, Darling og på hestenettet :)
:D *Der hører jeg til* :D

:) Skal låne Lillevangs Darling ;D
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 21:35
Katrine;

har du et godt forslag til hvad de skal gøre? De gør alt hvad de kan, tager det dybt alvorligt, så du skal ikke tro det er noget de ser igennem fingre med.

Nogle forslag?

Karen (Isabella)
- og Larissa

Your pretty face is going to hell"

0
0
Svar på denne tråd

Karen (Isabella)
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 22:26
Ved du hvad kære Karen! De kunne sku tage og have gjort noget helt fra start af! Men siden du ikk bagger op må du jo holde med politiet om at de ikk mener de kan gøre noget !

Det kan fandeme ikk være rigtigt at de ikk kan gøre noget! Der bor så mange mennsker i DK der har heste og så må de fandeme gøre et eller andet i staldene og på foldene rundt omkring! Evt:

Finde ud af om det er brune hest, sorte heste
Finde ud af om der er heste med aftegn
Finde ud af om der er et bedøvelses midel i der blir solgt og hvornår de senest er blevet solgt osv..! Har de gjort det? Næææ.. Det eneste de har gjort er at finde ud af at det er hopper og hopper ude på fold!!!!!!

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

Katrine&Lafaette
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 22:35
WOW, slap af :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Karen siger ikke at de ikke gør noget, hun siger faktisk at de gør ALT hvad de kan :)
Og det er velsagtens også rigtigt...

Der bor så mange mennsker i DK der har heste og så må de fandeme gøre et eller andet i staldene og på foldene rundt omkring!

Og fordi at der netop bor så mange er det jo svært at gøre noget ved alle folde/stalde... Desuden kan politiet garanteret ikke sætte mere mandskab på end de allerede har :) :) :) :) :) :)

Så jeg syens bare at vi skal være glade for at de tager det så alvorligt som de gør :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

* {> Forhåbentlig snart med Asa Vav Kit {> *

:) Tjek Stald Holmgaards Hjemmeside :)

0
0
Svar på denne tråd

puha......
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 23:10
Det er godt nok frygteligt! Det er selvfølgelig svært for politiet, for der er vidst ikke rigtig noget mønster i det, og der er jo ikke nogen de sådan kan afhøre efter drabet!? Men det er godt nok vammelt - er glad for, at min lille pony er på stald lige nu helt tæt på ejeren af gårdens hus!

Men vi må jo selv holde lidt øje....måske lade hundene blive ude, så de kan give alarm? :-*

klat pip

0
0
Svar på denne tråd

Ej, hold kæft hvor er det altså træls!
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 08:43

Man føler sig bare overhovedet ikke tryg som hesteejer, i øjeblikket! :-(
synes det er så forfærdeligt at få at vide om alle de tilfælde..

Hvad fanden går der galt for den mand???? :-*
- uhhh. bliver helt vild.

:-D MVH. Karina og Nobody :-D

;-) Nobody og mig - et team som ikke er bange for nye udfordringer ;-)
0
0
Svar på denne tråd

uejwekhwkeh
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 09:29
Ja, det er frygteligt. :/ Er glad for jeg ikke er hesteejer. heh.

Katrine&Lafaette: Drop dog lige den der nedladende tone S:
0
0
Svar på denne tråd

dsfsadfasdfasdf
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 09:57
ved godt at de lyder lidt barnligt, men jeg læste for lang tid siden et wendy blad hvor der var begået hestetyveri, og så var det jeg tænkte på den tanke de fik, med at sætte "hestevogter" skilte op. for at vise at man holder øje. ved godt det måske lyder ret langt ude, men det er også bare en ide 8-)
sås :-P

.Timmer <'3
•saravardilarsen@hotmail.com
•smukkefanta.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Black_Diamond ♥
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 10:14
Du kan fandeme blande dig uden om!

Vil du lii' høre noget? Hvis man ikk forsvare sig selv så for man et kæmpe møgfald af Karen...

Hvorfor skal du egentlig blande dig i ALT? Kan du ikk skrive et privat besked hvis jeg altid går dig på nerverne!!!!

Og til de 3 punktummer: Du kan da oss' lade være at blande dig hvis det går de på?!!!!! >:-(

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

katrine.
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 13:33

Hvem fanden har pisset på din sukkermad?
Marketeer Magic.
" Du vil altid være i mine tanker. ,,
0
0
Svar på denne tråd

Renée (Magic.)
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 13:35
Hvem fanden har pisset på din?
Jeg har skam ikk fået nogle sukkermad idag!! ;)

Har du?

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

ÅHH NEJ!!!
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 14:50
Min hest bor osse kun 25-30 km fra Toftlund! Den går godt nok herhjemme, men det er da skrækkeligt, at det pludselig er så tæt på :(:(:(

Krammer Michelle
Lykkelig ejer af tøserne: hafferen Dun-Let og rotteren Lady
Fuldblodsmedlem af FHS, Fiskehviskernes klub!!!
0
0
Svar på denne tråd

politiet!,,,,
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 14:56
hvor ialverden har i hørt at politiet ikke gør noget??? de har sat en dusør på 200,000 kr på heste morderen ,der er rejse hold på som arbejder på sagen 24/7!.... håber bare snart de finder gerningsmanden!...

min hest står i nord/øst jylland! håber godtnok ikk der sker den noget! men der er konstant overvågning på ! (bor på efterskole!) og de kommer ind i stald om aftenene så hele drengegangen kan se hvis der render nogen rundt der ude om natten! (og holdkæft hvor kan 40 drenge skrige op hvis der render nogen rundt derude om natten! det har jeg opdaget hehe!,,,,)

anyway! håbet snart det bliver opklaret!
God bless

"Selv den mindste dråbe laver ringe i vandet"

A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying, "That was awesome.

0
0
Svar på denne tråd

katrine igenigen
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 15:00
Katrine;

slap nu helt af lille ven.

Ja, de skulle have gjort noget fra start af - men hvis du tænker dig om, kunne de jo ikke rigtig gøre noget for de havde ikke noget at gå efter, ikke rigtigt noget evt mønster, eller oplysninger.

det kan jo være ligemeget om hesten er brun eller sort, for den er nok ikke mere udsat af den grund.
-Men hvad med du ringer til din kommunes politi, og foreslår dine øh, brilliante forslag? 8-) det skal jo nok hjælpe.

og ang at jeg altid giver folk møgfald, - kan du finde eksempler? Jeg vil da godt se dem :)

Hvis du kigger indlægget igennem, kan du måske få øje på hvem der flipper ud og sviner andre til 8-) held og lykke.

Karen (Isabella)
- og Larissa

0
0
Svar på denne tråd

Karen.......
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 15:14
Jeg har nu allerede givet mine "brilliante" forslag!

Meen øhm... Hvem var det lii' der startede Karen? Var det ikk dig og dine brilliante kommentare/forslag ehhe ;-D

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 15:24
godt nok, og hvad sagde politiet til dem? B-)

Hvem der startede? Tjah, du begyndte at plapre op om at politiet var ligeglad, osv.
er jeg ond pga jeg siger dig imod?

Karen (Isabella)
- og Larissa

0
0
Svar på denne tråd

Karen.......
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 15:27
Du mener jo åbentbart jeg er ond imod dig?

Politiet sage at det ikk var deres problem da det ikk var i deres kommune (Thisted kommune)

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 15:35
Nåda synd for dine idéer B-)

tja det må du jo synes siden du hidser dig sådan op :)

Karen (Isabella)
- og Larissa

0
0
Svar på denne tråd

Karen.......
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 15:45
Ja ikk? Jeg har nogle ret gode idéer!

Helt ærligt! Hvor lang tid skal du blive ved med at nedgøre mig? Undskyld jeg spørg!!!

<3

// Hundborg Rideklub

// Lafaette's
0
0
Svar på denne tråd

Suk ..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 21:43
Det her er altså bare gået over stregen! Det handler om respekt! Og den er der nogen mennesker der bare ikke har. Det er levende væsner. Og de skal ikke lide pga. andres lyster. Synes det er KLAMT, PERVERST og TRAGISK!

Personen skulle prøve alle de ting, prøve den smerte han/hun har forvoldt de stakkels firbenede.

VH
Christina med Major & Rocky

Rollo, Ida(Halifax) og Stina M&R =
- De tre tosser på en tømmerflåde;b*Stolt*

Min hest er ægte militær? ;b

MSN:
Marock_dyret@yahoo.com
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-10-2004 10:43
Katrine hvor nedgører jeg dig?

Karen (Isabella)
- og Larissa

0
0
Svar på denne tråd

Heste noed....
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 00:32
Vi må da håbe for den der heste mishandler at det er politiet der fanger ham for hvis nogen hestefolk gør så bliver han sgu selv skåret i!!!! Helt ærligt, kunne myrde den person/personer der gør sådan noget lor* helt ærligt! Hvor meget respekt har man så for dyr og andre mennesker... Tænk på hvor ked af det man bliver når man bare finder sin hest.... IH, gider slet ikk tale om det, for bliver så sur og trist :(

:-P .¤*En masse Gulerødder fra*¤. :-P

{> .¤*Chilie og Mc Cormick*¤. {>

!CoNNeMaRa~PoWeR!

~Mc Cormick er min lille connemara SKAT~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider