Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

fik en mærkelig smag i munden!!!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 16:38
ja jeg har profil inde på arto.dk (for dem der ikk ved det er det et slags chat sted hvor man kan møde nye mennesker) nå idag så fik jeg følgende brev derinde:

Hej

Jeg er en fyr på 23 fra Slagelse. Jeg skal inden længe igang med et massagekusus, og søger derfor kvinder som vil sige ja tak til en gang oliemassage, får at jeg af den vej kan opnå praktisk øvelse. Jeg søger også gerne fyre, men jeg forventer ikke en henvendelse, da jeg endnu ikke har mødt en, som kunne tænke sig at blive masserret af en anden fyr.

Jeg kan tilbyde at massere: Ryg, skuldre, baller, bagsiden af lår, læggene, forsiden af lår og også maven. Maven er nok ikke det sted man normalt forbinder med massage, men har en teknik jeg gerne vil afprøve for at se om jeg kan skabe større velvære i maven.

Du skal ikke nødvendigvis modtage massage samtlige steder jeg kan tilbyde dig, du kan også nøjes med eksemelvis bene. Alderen er underordnet da jeg gerne vil lære mere om de forskellige alderes kendetegn.

Da der kan være nogen der forveksler massage med andre ting, eks. @!#$ vil jeg gerne understrege at jeg er 100% professional og at det kun er massage jeg tilbyder.

Jeg håber du vil forkæle dig selv med en gang lækker massage. Jeg er fra Slagelse og det kan foregå hos dig eller mig. Jeg foretrækker dog det bliver hos mig, hvis du ikke er fra Slagelse. Vælger du at gøre det hos mig kan jeg tilbyde massagen under hyggelige varme omgivelser.

Hvis du er for genert eller tvivlende, så tag en veninde, datter eller søster med.

Da jeg ikke har Internet hjemme, og der vil gå op imod en uge før jeg kan komme på igen, er den hurtigste kontaktform min mobil 61 46 39 76 såe skriv en sms og så kan vi aftale nærmere.

Knus
Chris

Blev mildeste talt lidt paf.. og jeg blev mræekelig et bar sekudner før jeg krablede et temmelig vredt svar ned som retur... synes det ldyer ekstremt skummelt... det skal lige siges at jeg "kun" er 16... så synes serisøt det lyder vildt vammelt... jeg skrev også til ham at hvis det var så proffesionelt kunne han sætte en annonce i avisen istedet for at bruge et chat sted?! hva mener I?

¤.:¨´~Dreamer~´¨:.¤
Why Do I have to be ME!!!
♥Rolando min dressur drøm♥
♥min hjemmeside♥
♥HESTE TRAILER KØBES♥
0
0
Svar på denne tråd

Hm.....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 17:08
Ville helt klart have gjort det samme. Lyder som en ret klam type. Det lyder ikke somom han er heeeelt reel. Somom han måske vil noget andet?! Hvem ved ....men mit råd. Lad være med at tage derhen.

Knus R
I haven't lost my mind, I have it backed up somewhere on tape

Min msn er: Hailie_jade@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

nejjjjjj
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 17:14
har ikke engang OVERVEJET at tage derhen.... sys bare det lød vildt vammelt...
derfor ville jeg dele :D

♥min hjemmeside♥
♥HESTE TRAILER KØBES♥
0
0
Svar på denne tråd

ja helt ærlig!
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 17:16
bvadder!! og det skal forgå hos enten mig eller dig! føj!

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

"Dem der ikke hopper, de elsker Ulla"

netponiside
0
0
Svar på denne tråd

Okey ....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 17:18
Ved du om andre har fået beskeden?

I haven't lost my mind, I have it backed up somewhere on tape

Min msn er: Hailie_jade@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

det ved jeg faktisk ikk
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 17:21
har overvejet at spørge min veninde om hun oss har fået den... men sys bare hans tanker bag lyder rigtig luskede...

♥min hjemmeside♥
♥HESTE TRAILER KØBES♥
0
0
Svar på denne tråd

linien:
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 18:02
"Hvis du er for genert eller tvivlende, så tag en veninde, datter eller søster med. " Hvorfor ikke en mor, eller mormor egentlig? eller sin kæreste?

Synes det virker ret skummelt...
Mvh. Anna

Bor du i nærheden af Helsingør og rider/træner efter Parelli's metoder, vil jeg meget gerne høre fra dig!
0
0
Svar på denne tråd

The overskrift =}
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 19:41
Enig, enig. Det der: 'Alderen er underordnet, da jeg gerne vil lære lidt mere om de forskellige aldres kendetegn'... ! Det lyder som han er 2-talt pædofil eller så noget :-@
Bdvr... GØR DET IKKE!!! Føj...
Knuzz..!
Hvis livet var en dans på roser, ville det da gøre pænt ondt ikk'?
0
0
Svar på denne tråd

sdfsdfsf
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 19:45
ulækkert :S
~*TanZen*~

Pigen med ponyerne:
~Flicka, Scarlett, Sara & Stella~
Girl PoWer :-P
Plus en tabt kærlighed:
Lucas :{-(

Medlem af: *TDANDM*
Msn: TanZen2@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

aarg....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 19:51
ja jeg ville have gjort nøjagtigt det samme!!! det lyder virkelig skummelt!

*~*Celebration F. Damgaard*~*
*~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*

*~*Bedste dressur rytter 2004*~*

*~*Pas godt på dine venner*~*
*~*for uden dem er du intet*~*

*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
0
0
Svar på denne tråd

fida::::
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 16:09
tænke jeg os!!! hvorfor ik en far, mor eller kæreste??? :S han er fandme for klam!!!

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"

"Dem der ikke hopper, de elsker Ulla"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider