|
|
| ADDDD!!! (drenge) |
| Forfatter:  |
Min_casmir |
| Dato:  |
07-10-2004 13:00 |
|
heii!!
ADDD BADDD FØJ!!!!
her i dag var der en dreng fra min klasse der tog mit buskort!!! og gæt hva han gjorde...... han puttede der sq ned i sine underbukser!!!! og sagde at jeg selv sq tag det hvis jeg ville ha det!!! ADDDDDDDD!!!!
det er bare typisk drenge....
nogen af jer der har oplever noget lig. eller noget??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
nej det har jeg ik....
men du sku bare ha taet ham på pikken og spurgt hvorfor at han havde skrumpe @!#$...
eller noget... så gør han det me garanti ik igen.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe.... |
Min_casmir |
07-10-2004 13:27 |
|
arrrrrrg griner mand!!! nøj.... gad godt se hans fjæs hvis jeg gjorde det!!!! orrrr hvad!! hehe... men tror nu heller ik jeg ville havde gjordt det hvis jeg havde tænkt på det.....hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.... |
Katrine&Lafaette |
07-10-2004 13:48 |
|
Sådan noget gør de oss' inde i min klasse  De er
bare i en vanskelig alder
Men det er nu sjovt nok at stå at kigge på for de gør
det på sådan en underlig måde
Men mon de ikk snart blir voksne ?
Vi går da i det mindste i 8. klasse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, sårn er de også i min klasse |
Jannie Thomsen |
07-10-2004 14:09 |
|
Haii
Sårn er de også inde i min klasse..
De kan bare finde på at sige(især en der hedder Jacob Han er bare lii lidt for vammel..
Han kan finde på at spørge om han må se ens patter, eller "må jeg ikk nok slikke din @!#$ skatter"
Det er altså bare lii lidt for klamt
hehe men håber da at du fik dit buskort
knuss Jannie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeep.... |
Kristine. |
07-10-2004 14:18 |
|
Selv i 9 klasse er de sådan.
Vi var på rejse til paris for et stykke tid siden, nogle drenge nakkede min fon og sagde de havde den nede i deres busker hvad de os havde, bagefter nakkede de mit simkort og gjorde det sammen :S
- de vokser nok ikke fra det?
ELSKER Paw mere end noget andet! han er den eneste jeg kan stole på ;P Han er så Dejlig ♥ også er du MIN! ELSKER DIG BASSE ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456879 |
Jyden Med Atituden |
07-10-2004 14:58 |
|
Altså, jeg håber da de er kommet over det stadie, nede på 10. klasse.. Har hvertfald ik opblevet noget
Tror de skaffer sig opmæksomhed på en anden måde, f.eks. ved at spille F*CKING smarte altid, når de er sammen med vennerne!(kun nogen der gør det)
Det kan jeg ik klare..
Jyden Med Atituden>>Bacon er kødets eget krydderi<< Citat: Ene>>Fisk er venner, ikke mad<< Citat: Find nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
I vores klasse siger de altid 'Vis mig dine patter kælling!'
og går de og spørger om vi ikke nok vil tage dem på røv€n. haha, og når man så gør det og siger 'Nøøj, en dårlig røv' så går de bare, enkelt nok.
ingen problemer der.
◘ Skousboe Honey ◘ ♥ • Ponyen i mit liv • ♥
♣The love is a flame, that can't be tamed♣
○ Nr 3 til distrikt mesterskab i springning 2004 ○
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The overskrift =} |
miiig-fUu |
07-10-2004 15:29 |
|
FØJ UFF ADR!! Gys og gru! Men hvordan fik du så fat i den igen?
Knuzz..! Hvis livet var en dans på roser, ville det da gøre pænt ondt ikk'?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ja, det er ikke så lækkert at de gør sådan noget. har aldrig oplevet nogle der var så slemme. så gælder det bare om at komme med en eller anden smart bemærkning
af dem jeg kender, er der kun få der er så perverse. og så spørger de pænt "må jeg ikke prøve at prikke til din pat?". det kan godt få mig til at grine : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
sådan er den slags!! latterlige!! mig og min veninde huggede engang sådan nogle kort for sjov altså... så proppede vi dem i baglommen, og sagde "du tar dem bare" Det var der så ingen der gjorde  grinern!!
~KnuS Dejligste~ -spis rabarber, rid Araber <3
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmm.... |
Sofia med Miss Freja |
07-10-2004 16:43 |
|
Der var en dreng fra min gamle klasse der havde nødder med så spurgte en anden dreng om han måtte smage så sagde han ja. Men inden han fik nøden Proppede han dem ned i underbukserne.  Og han spiste den.
Knuzzer ---(Sofia)--- ---(Og Miss Freja som er verdens bedste pony for mig)---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| høm... |
|
|
i min klasse spørg de ik om de på rage på en der gør de det bare 
Fexi&Damal Vinder af "Bedste par" "Dem der ikke hopper, de elsker Ulla"netponiside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iludgekhue |
(Athos) |
07-10-2004 17:28 |
|
Du skulle bare have ragt ud med en hård hånd, han havde sikkert alligevel ikke nosser til at du skulle røre ved den. Og så ku man godt lige give ham en kommentar om at han da måtte være desperat, og virkelig have et nederen sexliv, hvis det var den måde han var nødt til at score på...
Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hehe............ |
-Naja-Laika- |
07-10-2004 22:14 |
|
hehe hej!!
jeg går endda kun i 5 kl. og der gør de også i min klasse..! de er bare latterlige mann!
og de tager også på vores r ø v..!
heste-mishandler blev MÅSKE set ved rideskolen Birken, i skals! nå men.. Knus til alle, fra mig!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet
|