Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

hvad skal jeg gøre?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 17:04
hey everybody :D

Er i den mest uheldige situation jeg mener en rytter kan være i ?:-)

jeg har (næsten) min egen hest, hun heddder beauty.
hun ret høj, 170 cm. og mit problem er:

Første gang jeg skulle ride hende, falt jeg af. hun blev reddet til på Sübbengården( Hørning Rideklub!), jeg har i laaaaaaang tid trukket tiden ud, men inderst inde vil jeg jo rigtig gerne op på hende, men det er bare så svært.... :{-( HVAD SKAL JEG GØRE???

det skal lige siges at beauty kun er 5 år, og jeg ved udemærket godt hun ret ung.... :)

KnuSsar Linea
0
0
Svar på denne tråd

hvad er problemet
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 17:15
hejsa......er det fordi du ik tør ride hende eller hvad???
0
0
Svar på denne tråd

hmm.. jah
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 18:18
jah det kan man vidst godt sige.
:{-(
0
0
Svar på denne tråd

dsaasjh
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 18:23
øhhh... jeg synes faktisk sleet ik at du er klar til at have hest!!! overhovedt!

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"
Drenge er ligesom ruder!
først skal de knaldes,
og så skal de skiftes ud!

netponiside
0
0
Svar på denne tråd

Fexi...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 18:38
Hvorfor er hun ikke klar til at have hest???

Enten rider du hesten eller osse dropper du den, det er synd for både hesten og dig, hvis du er bange for at ride hende...

Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 19:26
Hej
kan heller ikke forstå hvorfor hun ik skulle have hest!?
Ja enten sidder du di gop og overvinder skrækken ellers er det bare surt.
er du også bange for at ride andre, eller er det kun den?
Stella, elsker dig.
0
0
Svar på denne tråd

anne-mette og maria
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 19:31
man kan dylme ik have hest hvis man bliver så bange, bare fordi man er faldet af!!

Fexi&Damal

Vinder af "Bedste par"
Drenge er ligesom ruder!
først skal de knaldes,
og så skal de skiftes ud!

netponiside
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 19:43
jeg kender en der faldt af pga. at hesten blev bange og hoppede til siden... og hun solte den fordi hun ikk turede mere og det synes jeg er meget dum at gøre alle heste kan jo blive bange... nu ved jeg ikk lige hvordan du faldt af men jeg synes du skulle få en voksen til at hjælpe f.x men trækture i starten (hvis det altså er så slemt) og stille arbejde jer fremad..

{> Brunella {>
0
0
Svar på denne tråd

ja....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 20:00
mit råd er at du bare skal gå stille og roligt fremad.. starte med at strigle, longere, trække ture og nusse om hende så du bliver rigtig fortrolig med hende.. så kan du stille begynde bare at skridte på hende måske bare inde på en bane, samtidig med at der er en voksen i nærheden, (så føler du dig mere tryg) og så bare arbejde fremad... held og lykke til jer...

Knuzzer The-horsegirl
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 13:21
jeg kender en der faldt af og brækkede ryggen. hun blev også bange og red ikke på hesten i 3 år pga hun var bange for det skulle ske igen. kom du op på hesten efter faldet?? det skal man... jeg røg også af min pony første gang jeg red på hende. dem der havde sadlet hende op havde ikke spændt sadlen rigtig så da jeg red ( jeg var 9 år) tog hun bidet samtidig med at jeg sad i sadlen på siden af hende.. det endte med at hun smed mig af og gør det stadig hver gang jeg rider hende.. men jeg kom op igen hver gang jeg falder og derfor er jeg ikke bange for hende. prøv at lade en anden ride på hende et par gange så du ser at hun ikke gør det. derefter nøjes du med at sidde på hende. bare i starten. når du så føler at du ikke er bange for at sidde på hende mere kan du begynde med nogle trække ture. til sidst rider du selv igen.. tag det stille og roligt.. det skal nok komme..

kærlig hilsen Camilla
lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider