Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Æv altså! Jeg fik SNE!!!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 14:01
HejZa!!
Ja idag i vore største frikvarter (På en time) fik jeg sne!!! Faktisk 2 gange! Nøøj hvor var jeg sur!! MEn så ga jeg de andre sne, så det var ikke så galt.. Men vi skulle ha en sur lærer (Fysik) i de 2 sidste timer, og vi var ret våde pgr. a sneen! Så vi fik lige en skideballe for det !!! :-(

HyG!

QnuZ VÅDE Simse
0
0
Svar på denne tråd

Re: Æv altså! Jeg fik SNE!!!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 14:03
PuHaa....! Jeg har ferie!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 15:08
HE HE... Tja gad ikke at gå ud i det her lorte sne !!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 15:30
Har du7 et frikvarter på 1 TIME. Midt største frikvarter er på 25 minuter.
Knus fra Naja..!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 15:32
Mit længste er på ½ halv time, men jeg har også bare kun 3 timer hver dag ! Desuden for jeg mad på skolen...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 17:19
Haajrza!;o)
I går var der 5 drenge fra 7. + en fra 6. der vaskede migt, en der hedder Staal (eller hedder Staal til efternavn) holdt ´mig nede mens alle de andre puttede sne over alt i mit hoived og helt ind under min bluse.
Så du er ikke den eneste *Ss*
KnuZer
Ztina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 17:22
Hej!!!
Ja! Vores frikvartere er på 20 min og 55 min!!!!! Og vi møder i skole kl. 07.45 til 13.30!!!!

Sååå!!!

Hyg!

QnuZ Simse

P.Z *Smile* Du er ikke ene om at være forelsket igen!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 18:39
HI HI...

Jeg møder i skole 9:30, og har fri hver dag 13:20...

Fed skoledag ikke ?!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 18:45
Hejsa!
Hvad med mig???:-)
Igår fik jeg sne af tre fra min klasse og 20!!! Små lortebørn som jo ser op til drengene fra min klasse!!!:-**SS*
Idag var der 7 drenge fra min klasse som syntes at jeg skulle have vaskere og sne ned af nakken*SS*!:-P
Min veninde kom på skadestuen fordi hun havde fået en sneboldt mast ind i hovedet, og kunne ikke se med det ene øje! Hun havde "bare" fået en ridse i øjet og kan sagtens se nu!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-02-2002 18:48
I er heldige hva' jeg møder kl. 8.00-14.30 næsten hverdag der er en dag hvor vi for fri kl. 13.35!
HilZen **ZiA** som oz fik en vasker!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 09:48
Hehe... heldigvis har drengene i min klasse for travlt med at stå og ryge på gadehjørnerne, til at kaste sne efter os andre. *G* Hader sne.

-+-KNA.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 12:36
Hejsa !!

Tja, jeg har kun været i skole i Mandags. Og der var der ingen sne :-) - Men er der sikkert i morgen. Så nu må jeg se, om jeg skal have en vasker af kæresten *Gg* - Så længe det kun er ham som giver mig den, så er det iorden ! Bliver meget mere end tosset hvis de andre giver mig en. *Buuuuuh* - Sne er ikke lige min stærke side. Jeg HADER det !! Men elsker dog at kigge på det *Smiler* Synes det er så flot / Smukt.

Igår stod jeg udenfor i ca. ½ time, og bare kiggede på den smukke sne dale ned... ( Kæresten var der også. - Uhhh, hyggeligt :-) *Smiler vaaaaarmt* )

Tja, m.h.t mødetider og hvornår man har fri i skolen, kan jeg vidst ikke prale mere *Gg* *Smile* Du slår mig Sq her :-P *Gg* - Jeg møder kl. 9 og har fri senest kl. 14. ( Fredag har vi fri kl. 12 *Skøøøn dag* )
Så sådan er det sq *Gg*

Må videre. - Hygge.

- Camilla.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 14:23
Camilla - Måske har jeg tidligere fri end dig, men du har en dejlig kæretse - det har jeg ikke :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-02-2002 14:48
Ja det har du jo. - Ja, jeg har en dejlig kæreste :-) Uhhhhhh ... Han er bare SKØN !! ( Måske man snart skulle ligge billede ud af ham, på hjemmesiden *HeHe* )

Du skal nok ( Snart ) finde dig en skøn fyr *Smile* ;-) Det er jeg 100 % Sikker på. - Hvem er den heldige, som du er forelsket i ?! ;-)

Ih, er nysgerrig i dag *Gs*

- Camilla. ( Pigen som sætter sig til at ligge masser nye billeder ud af hestene !! :-) )
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider