Okey,her er der en MASSE pinlige historier,både min veninde Laura og mig har oplævet ! ! ! !:-p
NR.1 Det heder:Jihaaaaaa
Okey,vi var til ridning, på baunehøj i vinters i januar sådan ca.
Vi (laura og mig)havde aftalt at i gallopen,ville vi tage armaen op og sige:jhaaaaaa
og da Laura skulle gøre det sate hun op i gallop og tog armen op og råbte jihaaa,
men pluslig drejede Rasmine(ponyen)skabt ind på midten,og KLASK faldt Laura af på ryggen,da hun landte sage hun:ÅHHHHHHHH,og der var ingen der så det KUN mig og da jeg sage det til dem KIKEDE de alle rigtig meget og Laura blev hjulpet op ! ! ! !Vildt pinligt,for da laura satte sig op igen sage ridelæren:og nu prøver du igen.......................Med BEGGE hænderne ! ! ! !Ha ha:-0
NR.2 Det heder:Den pokkers dyne!
Vi var oppe på midt(Adjoas)værelse og snakkede,så kom min store broer på 14 (den gang, for 1 år siden)han drillede os med at ham og hans vender(som osse var der)havde fundet ud af hvem vi godt kunne lide,han stod i døren,og laura skulle gøre sig lidt smart overfor ham så hun rejste sig op og ville lukke døren for næsen af ham,..........Meeeeeeeeen da hun var på vej der over, faldt hun i en dyne,såå der lå laura,og min store broer og mig grindte,PINLIGT ! ! ! !:-0
NR.3 Det heder:Dumme bluse! ! ! !Grrrrrr
Det var for 3-4 dage siden og min(adjoa) store broers vend var hjemme hos os,
jeg(adjoa) havde en bluse på der gik sådan ned det var en jeg bare havde skyndt mig at hive over mig, uden bryst beholder, ,jeg sad på en stol,og han kom ind,han skulle have en stol lidt forand mig,da han gik der over for at tage den og stod med hoved lidt hend mod mig af,var jeg så DUM at jeg bukkede mig ned, såååååå så han så mine brøster........Øv hvor pinligt:-0.
NR.4 Det heder:Hallo,din mobil ringer ! ! ! !
Okey det var November 2000
og jeg(adjoa)sad i en prop fyldt bus,sammen med min store broer,
lige pluselig ringed der en telefon,og den ringede og ringede,og alle kikkede sådan ca.på MIG,men jeg sad bare og tænkte hvorfor bliver den mobil ikke taget ! ? ! ?
Men så kom jeg jo i tanke om at det var Miiiiiiiiiiiiiiiiiin,jeg skyndte mig at tage den op....meeen der var nu lagt på.PINLIGT! ! ! !:-p.
NR.5 Den heder:Halooo,kan i dempe jer lidt! ? ! ?.
Det var i 2000,og Mig(Adjoa)og Laura,skulle ind i Fona,vi gik ind og kikked på Cdèr,meeeen,så, så´ vi de der høretelefoner,og dem ville vi prøve,og der var Aqua sange i,så dem kunne vi ikke dy os for at synge med på,så vi saaang og sang og nå man har høretelefoner på synger man jo ret højt ! ! ! !Vi sang virkelig højt,og vi sang sikert osse forkært,og lige pluselig kom en en af dem der står ved kassen,og sage:Hallo,Hallo,kan i ikke lige dempe jer lidt????@!#$ hvor flovt,så vi sage jo,og skyndte os at gå ud mod udgangen,og der sad der to piger på ca.18-20 år og grinte af os,nej det var ikke sjovt:-0vi kom ikke i den butik i et 1 år.nu er vi ved at overvinde frygten.......Vi er nærvøse,PUHAAA
Nu troer vi ikke der er mere......ikke lige noget, vi kan komme i tanke om(TI HI)
Knuz Adjoa og Laura:-0:-p
PS.Bare skriv,hvis i har nogle pinlige historier ! ! ! !;-)
|