|
|
| efterskole? hvor kan jeg have ham med? snøft! |
| Forfatter:  |
Saturn |
| Dato:  |
25-09-2004 16:29 |
|
tjaa.. så er det jo imorgen der er efterskolernes dag..
og jeg skal ud og kigge på noget forskelligt..
en så var det jo jeg tænkte om nogen herinde fra kan anbefale en?
helst i jylland.. og hvor jeg kan have min hyp med..
håber der er nogen der vil hjælpe?
:_:_:_ I must be a angel..  Hesteblade og bøger tilsalg.. tjek min præsentation og se numre, titler Ovs.Gå et smut forbi min præs. og se billeder af min guldklump... :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Der er da et par stykker... |
|
|
I hvert fald Ålestrup, Fjordvangen og Østbirk efterskole...
Men der er mange flere, har i ikke fået en pjece med alle efterskoler, der står det i...
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er også |
Helene |
25-09-2004 16:32 |
|
Rens ungdomsskole... Har hørt at den skulle være rigtig god  ...
QnuzZz Helene  ...
Rigtige ryttere rider connemara ...
I love Skatholm May Lace and May Be ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo.... |
Saturn |
25-09-2004 16:33 |
|
joo.. vi har en bog med dem allesammen i.. men der er bare så mange.. så ville høre om i kunne anbefale nogen..
knuz
:_:_:_ I must be a angel..  Hesteblade og bøger tilsalg.. tjek min præsentation og se numre, titler Ovs.Gå et smut forbi min præs. og se billeder af min guldklump... :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
har hørt at ladelund skulle være god, og der kan man vist osse have sin hest med.......
alle vil herren være ingen vil sækken bære... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haiiiii |
Helene |
25-09-2004 16:50 |
|
Jeg kan i hvert fald godt anbefale Rens Ungdomsskole. Jeg kender en, der går der, og hun er faldet rigtig god til, og er meget glad for at være der. Man kan også have hest med. Det er vist ikke så dyrt.
Qnuz
Rigtige ryttere rider connemara ...
I love Skatholm May Lace and May Be ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ladelund.. |
~Jennifer~ |
25-09-2004 16:55 |
|
Har hørt den skulle være rigtig god, min veninde var der over og var rigtig, rigtig, riiigtig glad for det 
Der kan du også have hesten med..
Hilsen Jennifer <3 Zigato Sarakkha <3 Hva' for en fisk?!
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeshave - Middelfart - Fyn |
I B The Blondie |
25-09-2004 17:17 |
|
Billeshave, i middelfart godt nok på fyn. skal selv besøge den imorgen..
Billeshave eftserskole.
Du skal ind under Dagligdag - Linjefag - Ridelinje - og egen hest.
Skal selv besøge den imorgen, og regner med og skulle gå på den efterskole. Glæder mig enormt, og skal helt fra KBH af. men kunne være fedt og gå på efterskole, med andre herinde fra.. 
Med Venlig Hilsen Malou MSN : Maloupigen@hotmail.com eller Malou_pigen@hotmail.com -Ensom og forladt Går jeg i mørket..Og når lynet slår ned og i høre et skrig er det bare.....Mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heiiii |
|
|
orv den her ligger godt nok på langeland. men den skulle være rigtig god. den hedder rudkøbing efterskole jeg skal selv der hen næste år.
knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdgsdfgfgd |
{~TanZen~} |
25-09-2004 18:32 |
|
Anbefaler klart Ladelund! min søs gik på Ladelund i skole året 2003/2004 = at hun stoppet her i sommeres. hun siger det er super godt og LAR (Ladelund rideklub) ligger LIGE op af efterskolen - og det er ikke engang løgn... jeg skal selv på ladelund i skole året 2006/2007 mener jeg nok
Ladelunds HP:
http://www.ladelundefterskole.dk/
Ladelund rideklub's HP: http://forening5.bynet.dk/index.asp?headerid=1431&askingobj=header&fid=101202&whereClause=fid=101202&UrlNavn=ladelundrideklub
~*TanZen*~Pigen med ponyerne: ~Flicka, Scarlett, Sara & Stella~ Girl PoWer Plus en tabt kærlighed: Lucas Medlem af: *TDANDM* Msn: TanZen2@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jajajaja..... |
Katrine&Lafaette |
25-09-2004 19:26 |
|
Jeg regner med at skal gå på Ålestrup Natur efterskole i år 2005/2006... Men kun måske! Ved ikk om jeg vil andet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ladelund.... |
TonePetersen |
25-09-2004 21:15 |
|
kender en der har gået er og haft sin hest med og været glad for det!
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~*
*~*Bedste dressur rytter 2004*~*
*~*Pas godt på dine venner*~* *~*for uden dem er du intet*~*
*~*Stutteri F. Damgaard, Holstenere i topklasse*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aalestrup |
|
|
Jeg går på aalestrup...
Mvh Annecathrine
- Hellere kælling end kylling-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn!! |
*Fjordheste-piien* |
25-09-2004 22:49 |
|
Jeg vil anbefale Billeshave på Fyn, ligger ved Middelfart! Jeg skal selv der over om 2 år, og man må gerne have sin egen hest med!!
Kram fra Cille!
En gang springrytter, ALTID springrytter!
Min msn: cilledal@jubiimail.dk, bare tilføj!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen.. |
Saturn |
26-09-2004 10:16 |
|
cille: der står bare ikk nogen steder på deres hjemmeside man kan have sin hest med? altsår på billeshave?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vestbirk |
|
|
Jeg gik på VBEsidste år, og det er bare SUPER!!!!! Og de har fået lavet ny stald, nyt anlæg og undervisningen er ok...såh den kan virkelig anbefales.....
Besøg VBE = Verdens bedste Efteskole HEROg HERSmil Til verden, og verden smiler til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efterskole |
|
|
Jeg har gået på Rudkøbing efterskole for nogle år siden. Den ligger på Langeland, og man må have sin egen hest med. Der er både løsdrift og bokse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hej..
Jeg har gået på både Billeshave og Rens ungdomsskole, og undervisningen var hvertfald ikke GOD, hvis du bare rider omkring LB og opefter lærer du ikke noget som helst.
Men Rens har nogle rigtige gode (ride)faciliteter, men vil ikke anbefale den, men det var vidst også et meget uheldigt år jeg gik der (sidste år), for jeg har hørt de andre år skulle have været rigtig fede.
Og Billehave kan jeg godt anbefale, men der er vidst en del ting de er lavet om siden jeg gik der, der er blandt andet kommet ny forstander (han startede i det sidste halve år jeg var der) så jeg kan ikke sige noget om hvordan den er nu (har hørt det ikke var så godt, men skal jeg ikke kunne sige) Men det er nogle fede lærere (hvertfald de fleste).
Hilsen Sandra...
Hvis der er andre der har haflingere må i MEGET gerne skrive til mig, da jeg selv har en af slagsen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|