Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hestemishandling på sjælland...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 20:03
Hej.

Så skete det. Nu er den første "nye" hestemishandling sket på sjælland. altså, af dem hvor hesten bliver stukket med skarpe genstande, og sådan.
Det skete i går nat, ved Græsted, som ligger ved Maarum, 20 kilometer fra Helsingør og 10 kilometer til Helsinge.

Advar alle du kender, med heste, eller som bor på landet på Sjælland, og bed dem holde ekstra øje med eventuelle mistænkelige ting.

Hvis I ser det sker, ring omgående til politiet!!
Mvh. Anna

Bor du i nærheden af Helsingør og rider/træner efter Parelli's metoder, vil jeg meget gerne høre fra dig!
0
0
Svar på denne tråd

1234678
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 20:09
der har allerede været et par indlæg måde idag og igår!!

men skidt pyt :-P

ja, jeg holder meget øje, men det gør mig alligevel mere tryg at hestenes nabo (bo ca. 75m fra stalden) holder øje. der er en rideskole lige ved siden af hvor der også bor nogen. og + at 20 meter fra stalden er der et fængsels hvor de også holder øje...

men alligevel er jeg nået nervøs.

:-D Frederikke :-D

~¤~Stald Aachmann~¤~
*Alle salgs heste er velkomne*

:-D {> Aladin~Diva~Spirit~Freja~Skipper~bennie~Charlie {> :-D
0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg kunne...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 20:15
Hvis jeg kunne var Embla røget i en stald, og så havde jeg sat babyalarmer op...
Mvh. Anna

Bor du i nærheden af Helsingør og rider/træner efter Parelli's metoder, vil jeg meget gerne høre fra dig!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 20:23
Ja ved det godt lavede selv et indlæg om det igår og jeg bor i Helsinge, det er altså vildt skræmmende :-@

Nanina Uden Hest
Lev Livet Godt For Du Har Kun Ét

Aninan, det er mit navn på arto, bare ansøg mig som ven ;-D
Msn: nanina2@hotmail.com bar tilføj mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 20:39
jeg havde tænkt på at, kender i de der lys som tænder når den kan mærke nået bevæger sig, bare med en mikrofon med nogle hunde der knurer og gør! og sætte et stort skilt PAS PÅ HUNDENE BIDER! så man kan man sætte den til når man går fra stalden...

~¤~Stald Aachmann~¤~

0
0
Svar på denne tråd

Frederikke..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2004 21:05
Ja, det er en fin idé, men babyalarmen er meget effektiv. det er bare at tænde den, og den registerer jo så alle lyde, og den kan man så høre i den man har ved sin seng..

Men jeg har det ad helvede til med det, for det første bor jeg kun 20 kilometer derfra, og min hest kan ikke komme i stald..
Og så er det en hoppe. :s
Mvh. Anna

0
0
Svar på denne tråd

Åh-åh......
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 10:22
Jeg bor i Vejby... ligger ret tæt på maarum... min stakkels lille sigga - hvis der er nogen der gør hende noget så... %#½½/ gør jeg i hvert fald også dem noget... hvad skal jeg gøre?? Hun står ude på nogle marker, hvor der kun ligger en gård og det er den hun står på... risikapelt sted? Hun er den eneste hest, der står inde om natten, alle de andre heste på gården går ude på døgnfold... er det ikke farligt??
0
0
Svar på denne tråd

anna......
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:20
ja jeg har også tre hopper....

men er især tryg mht det fængsels der er 20 meter fra stalden, så skal han æderhytme være modig

~¤~Stald Aachmann~¤~

0
0
Svar på denne tråd

drægtig hoppe stukket ned
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:27
har os hørt at der var noget med en drægtig hoppe der var blevet stukket ned her fornylig :-( Ved bar ikk om det var der på sjælland..!

KnuZzZ Rikke! :-P

Du blir aldrig 4 stor t en Shetlænder

♥♥ Gør livet FUNNY rid SPORTSPONY ♥♥

0
0
Svar på denne tråd

Forfærdeligt!
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 14:24
Ja, det er så skræmmende! - Tør næsten ikke gå ud til hopperne når det er mørkt mere....
Min veninde kender hende hvis pony blev stukket ned. De havde 4 heste og ponyer, og underligt nok, var det den mest sky pony det gik ud over. Den var 23, men vist nok frisk endnu.... Da de fandt den, lå der bare en blodpøl ud over det hele - med spor efter sig. Ad! Den havde fået stukket et øje ud, og sprættet maven op......... Føj for den lede!

Psykopat-svinet skal DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!

Elisabeth

"When you know better
- You can do better!"

That's why:

En gang FJORDHEST
- altid FJORDHEST!
:-D
0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 14:33
Den pony jeg har part på, står 2 gårde fra den hest der blev stukket ned!! Så jeg hørte det som en af de første...!!!! Vi "kendte" også ham der havde hesten... Det er bare vildt sørgeligt...

>o<God forbid that i >o<
>o<should go to any >o<
>o<heaven in which >o<
>o<there are no horses >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet