|
|
| HUn er væk? |
|
|
.. må bare lige ud med det.. Hun er væk...
.. Hun fik to sprøjter, lagde sig bare ned, og 'forsvandt' ligsom.. jeg sad og aede hendes mule...Den var helt varm og dejlig..
Men det var ike helt uden dramatik..
... Da hun havde fået sprøjterne døede hun ikke!!!!!
.. Ved maven var der ligsom 'liv' og dyrlægen troed ehun var i fol.... ! chok...
.. Men var hun heldigvis ikke, hun var bare en sej en at 'slippe af med' ....
...elsker hende...på måde er jeg knust.. på en måde er jeg lettet over at det er overstået...
|Chester..?|Msn:Chester89_14@hotmail.com Homepage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| karinaen |
|
|
- det er jeg ked af. Men lad dog vær' med at læse dem så.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan godt forstå dig.. |
|
|
Kan godt forstå dig...
Man er bare så ked af det og må bare ud med det... Flere gange!!
Men det var da godt hun fik fred.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkel... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
22-09-2004 12:49 |
|
Hvor trist! Men nu venter hun da paa dig ved Regnbuebroen, kan du troeste dig med 
Jeg synes det er helt ok at lave en del indlaeg om det... Du har jo trods alt mistet en god ven! Saa har man brug for at komme ud med det...
Mvh. Theis ~ Alle mennesker dør, men ikke alle der dør har levet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| K........... |
|
|
Ja, men der er et indlæg liiiige nedenunder.. Derfor skrev jeg! Så kunne du jo lige så godt have skrevet der, at nu var det overstået..
Men ja, det er altid hårdt at miste en god ven!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111 |
MyFairy |
22-09-2004 13:38 |
|
Rigtig trist 
Synes ikke det gør noget du opretter mange indlæg lige i øjeblikket når det er hårdt for dig!
Hilsen Nanna & Fairy 
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøst! |
snehesten |
22-09-2004 13:42 |
|
Jeg synes det er helt fint at du skriver det og jeg har oz læst de andre indlæg. Det er vigtigt at man får det ud!
Lige en lille trøst til Chester: Din lille ponzer sidder nu i himlen og har det godt. Hun vil hjælpe dig gennem livet til du selv en gang skal derop. Så mødes i igen! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snøft!!! |
|
|
trist, trist, trist!!!!!!
HILSEN CHARLOTTE
du skal ikke forklare noget, du aldrig har sagt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkel... |
|
|
Det er godt du ved det er det bedste for hende, selvom det er hårdt
Og husk man kommer hurtigst af med sorg ved at fortælle om det, så lav du bare et par indlæg om det, det er da mere fyldigt end så mange andre indlæg...
Kæmpe trøstekram herfra
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Karinen: Jeg forstår godt hende dr skriver indlæget, jeg tror da heller ikke jeg ville kunne nøjes med at skrive 1 indlæg om at min hyp skulle aflives.. Man hard da brug for at komem ud med det..
♥Mig og Low Länder er et perfekt par. Vi har tingne i vores hule "hånd".. Vi blæger os ikke♥..
Kærlighed er en følelse, man føler når man føler noget,man føler,man ikke har følt før og den følelse, føler jeg følelsen af for dig.;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nårh .. |
Line og Skjòni |
22-09-2004 17:10 |
|
Jeg føler fuldt ud med dig! Har selv lige skulle skille mig af med min elskede hest pga en sygdom, den blev dog ikke aflivet, men det var hårdt som bare f***** at skulle sige farvel! kan godt være det lyder ynkeligt, men jeg har det meget specielt hvad angår dyr.
Jeg kom næsten til at snøfte lidt da jeg læste det, det må være enormt hårdt at sige farvel på den måde.
et STORT trøste knus herfra!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar :) |
- Ascha - |
22-09-2004 17:26 |
|
Kender nøjagtigt den følelse! 
Sådan havde jeg det også med Ascha. Ingen fatter det, hvis de ikke selv har prøvet det.
Det hjælper, at man ved, det var den bedste beslutning - for alle.
((( ♥ Trøstekram ♥ )))
Ascha <3 "Det handler ikke om at vinde, det handler om at være med" - det passer jo ikke... Ikke engang i pensionistsidræt. Citat: Niels Hausgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor trist søde |
Louihehe (Attelina) |
22-09-2004 17:38 |
|
ej hvor trist søde...
Ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffffffffffffffffffffff |
Ann 27 |
22-09-2004 21:13 |
|
skulle den ikke skydes??
mener bare du sagde en masse om det var bedst.. osv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine søde |
Ida(Halifax) |
22-09-2004 21:32 |
|
Nej hvor trist.. 
Puha, glemmer aldrig den nat min hund blev aflivet.
Men hvor er det en sej beslutning du har taget. Det er godt hun nu har fået fred, og du kan jo altid se tilbage på alle de gode stunder I har haft sammen.
Og så lige et link til Regnbuebroen med billeder.. hvis du ikke har fået den før  Den er bare så sød http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Kæmpe kram
Mvh. Ida & Halifax ♥ ~ Fjordpower! ~ Rollo, Stina (M&R) og Ida (Halifax)= De tre tosser på en tømmerflåde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Snøft* |
|
|
Sidder med tåre i øjene!
Jeg føler sådan med dig! Ved præsis hvordan du har det!
Jeg græder stadig når jeg tænker på den dag jeg modtog en opringning om at den hest jeg passede var blevet aflivet! Jeg havde lidt set det komme da han var meget syg, men alligevel kom det som et chok. Jeg blev totalt lammet og ville bare ikke tro på at det var rigtigt! Det kunne bare ikke passe! Men det bliver nemmere at tænke på for hver dag der går! Jeg ved nu at det var det bedste for ham og at det ikke kunne have været anderledes. Så nu kan jeg i stedet for mindes alle de godt timer vi har haft sammen!
Men lad vær med at forsøge at være glad! Du har ret til at være ked af det og den hurtigeste måde at komme over det på er at bearbejde det på præsis den måde du har brug for!
Held og lykke.
Din hest har det godt nu!
Mange knuz og kærlige hilsner
Carina
Gør livet funny Rid pony!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårh....!!!!!!!!!!! |
Katrine&Lafaette |
22-09-2004 22:11 |
|
Hvor er det bare MEGA synd for dig  Fik serøst helt tårer i øjne! Der skal meget til for jeg bryder sammen, men det her er altså bare for meget... Kommer til at tænke på da min passer hest skulle væk.. Væk for evigt.. Og den der regnbue sang begynder man bare at tude af!!!!!!
Føler bare SÅ meget med dig  Men alt skal nok blive godt igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føler med dig! |
|
|
Var det igennem sidste år - Faktisk præcis et år siden idag d. 23 september!
Det er det absolut sværeste jeg har været igennem.
Turen ned for at hente ham på folden, gå ind til stalden med ham en allersidste gang, og bare vide dyrlægen venter med sprøjten var totalt uudholdelig!
Jeg holdte ham selv hele tiden og mens han fik sprøjterne kyssede jeg ham i panden inden han lagde sig ned og sov ind.
Får stadig tårer i øjnene når jeg tænker på det, men er utrolig glad for jeg var hos ham hele tiden og at det foregik så stille og fredfyldt.
Savner ham så meget.. Han blev kun 7 år.
Jeg er sikker på han tager godt imod din Musse ved Regnbuebroen..
Macay.. dagen inden han blev aflivet.

Mvh. Bettina... desværre uden Macay  Men nu med Termo 
| If you can dream it, you can do it  Citat: Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hun skulle.. |
|
|
...have været skudt ja. Men dyrlægen der var her, ville helst give hende en sprøjte, og det gik vi med til, for så kunne vi sidde lidt ved hende bagefter, uden at der skulle være blod...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|