Ja, ved ikk lige hvad jeg eller skulle kalde mit indlæg..
Jeg er blevet lidt trist/sur...
Det hele startede da jeg lige havde været ude og undervise en lille pige... Da jeg kommer hjem, snakker jeg lidt med min far om heste... (MIG og min FARs daglige snak...

)
Det hører mig søster så ( At vi sidder og snakker om heste, og om at jeg snart skal ha min egen rigtige "Hest" )
Så senere kommer hun ind på mit værelse og sir, " Du skal ikke snakke om heste her hjemme mere... De er klamme og de stinker af #+?!@¤ til... "
Jeg bliver helt mundlam og kigger på hende, og nærmest venter på det der: Joke!
Men nej, hun mente det...
Vi har selv 2 små ponyer og gå hjemme og en gang gik hun osse til ridning... Men stoppede fordi min kuisne osse stoppede...
Og så lige inden hun skal til at gå ud siger hun, "og i øvrigt, så kan du godt glemme alt om at få din egen hest... Du er ikk god nok, SÅ FAT DET DOG!"
Ja, tak man... det er 2 år siden hun har set mig ride og min ridelære siger jeg r god nok og det gør min far osse...
Hun rider kun når hun vil... Jamen fint nok så... men når hun så hopper op på vores lille pony 1,29, med sine 60 kilo og så begynder at trave og galoppere med det samme... Så sys jeg det er syndt for vores pony... Men når jeg så siger f.eks. "Sys du ikk at du lige skal stridte først", sier hun at jeg skal holde min kæft, for jeg har ingen forstand på heste...
Det skal så osse lige siges at vores pony har en gammel skade i bagbenet...
Undskyld mit lille indlæg her.. og undskyld sporget... men jeg hader simpelthen den Kælling...
Skulle bare lige ud med det...